Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen makaa rannalla rinnat paljaana, kuinka lähelle on soveliasta mennä?

Vierailija
17.07.2025 |

Ihan asiallisesti näin miehenä kysyn. Pitäähän minun nyt ne tissit nähdä läheltä. 

Monenko metrin päähän saan mennä, jotta nainen ei koe sitä ahdisteluksi? 

3 metrin? 

5 metrin? 

10 metrin? 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ottaa aurinkoa rinnat paljaana? Ei ole hyvä rintojen herkälle iholle. Ellei sitten muuten hae huomiota? 

Vierailija
62/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viimeksi 3 päivää sitten 5 metrin päässä kahdesta naisesta jolla oli tissit paljaana. Toinen nainen vaan hymyili. Viime kesänä olin myös lähellä yhtä naista ja nainen tuli luokseni juttelee ja pyysi lonkeroa koska minulla oli kylmälaukussa jäitä ja lonkeroa ja vettä. Nainen halusi ostaa yhden 5 eurolla mutta annoin ilman rahaa ja se jäi siihen juttelee rinnat paljaana mutta laittoin paidan pian. Juteltiin joku kaksi tuntia ja sitten nainen kysyi lähdenkö terassille sen kanssa. Siinä oli lähellä terassi ja sielläkin juotiin lonkeroa. Nainen ehdotti grillaamista sen luona ja mentiin sitten sinne. Seksiäkin sain. Tapailin naista pari kuukautta.

Ja täällä valitetaan että naiset ei muka lähesty miehiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kyrvän nuppi ei töki naista silmään, niin olet ok.

Vierailija
64/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä läheltä kuin menisit jos mies olisi muna paljaana rannalla

Vierailija
65/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole äitis imettänyt sua vai onko oma naisesi huputettuna mustaan polyesteriin kesät talvet, jos et ole ennen tissejä nähnyt? Säälittävää.

Vierailija
66/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ottaa aurinkoa rinnat paljaana? Ei ole hyvä rintojen herkälle iholle. Ellei sitten muuten hae huomiota? 

Menee vain kysymään tarvitseeko rinnat rasvausta, ne näyttävät hieman punertavan jo

Vierailija
67/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella saa kyllä zoomattua aika hyvin vähän kauempaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi