Jos nainen makaa rannalla rinnat paljaana, kuinka lähelle on soveliasta mennä?
Ihan asiallisesti näin miehenä kysyn. Pitäähän minun nyt ne tissit nähdä läheltä.
Monenko metrin päähän saan mennä, jotta nainen ei koe sitä ahdisteluksi?
3 metrin?
5 metrin?
10 metrin?
Kommentit (67)
Etuviistoon hieman lähemmäksi rantaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin viimeksi 3 päivää sitten 5 metrin päässä kahdesta naisesta jolla oli tissit paljaana. Toinen nainen vaan hymyili. Viime kesänä olin myös lähellä yhtä naista ja nainen tuli luokseni juttelee ja pyysi lonkeroa koska minulla oli kylmälaukussa jäitä ja lonkeroa ja vettä. Nainen halusi ostaa yhden 5 eurolla mutta annoin ilman rahaa ja se jäi siihen juttelee rinnat paljaana mutta laittoin paidan pian. Juteltiin joku kaksi tuntia ja sitten nainen kysyi lähdenkö terassille sen kanssa. Siinä oli lähellä terassi ja sielläkin juotiin lonkeroa. Nainen ehdotti grillaamista sen luona ja mentiin sitten sinne. Seksiäkin sain. Tapailin naista pari kuukautta.
Olit kolme päivää sitten rannalla, jossa tutustuit paljasrintaiseen naiseen, jota tapailit pari kuukautta? Just joo. Yritä vähän paremmin seuraavalla kerralla.
Menen lähelle aina. Sama se ei siellä rannalla ole väliä, sinne mennään hankkii rusketusta
Se on pyyntö, että pitää tulla imemään nännejä.
Olet liian lähellä jos olet edes samalla rannalla. Naisilla on oikeus olla yläosattomissa ja samalle rannalle ei saa miehet mennä, ei auta selitellä että on kaupungin yleinen uimaranta
Eläimet voivat olla nopeita, mutta naisilla on erittäin hyvä muisti. Kannattaa tiirailla piilosta niin ei jahtaa sua kotiisi asti.
Vierailija kirjoitti:
Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat vain glorifioituja maitopulloja vauvoille. Siksi on täysin ok kulkea julkisilla paikoilla rinnat paljaina. Ei siis ole mitään syytä pitää mitään erityistä etäisyyttä paljaisiin rintoihin. Sama etäisyys jonka pitäisit täysin vaatetettuun naiseen on ok.
Missä sitten on? Pelkästään suvunjatkamiselimissäkö? Itse kun olin ymmärtänyt, että vaikka jonkun ääni voi olla seksikäs, no rinnat sitten kai ei...
Kerran Espanjassa oli rannalla nuori nainen, jolla oli paljaat erittäin kauniit suuret ja kiinteät (käsittääkseni) luomurinnat. Joku mies meni ihan lähelle naista juttelemaan hänelle. Nainen kohottautui istualleen jutteli ihan pokkana takaisin ja he flirttailivat siinä toisilleen. Sama tuskin toimisi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat vain glorifioituja maitopulloja vauvoille. Siksi on täysin ok kulkea julkisilla paikoilla rinnat paljaina. Ei siis ole mitään syytä pitää mitään erityistä etäisyyttä paljaisiin rintoihin. Sama etäisyys jonka pitäisit täysin vaatetettuun naiseen on ok.
Niin kuin peniksessäkään ei ole mitään seksuaalista, se on vain pissaamis- ja vauvantekoletku. Ihan ok kulkea julkisilla paikoilla penis paljaana.
Voit mennä rutistamaan nänniä. Sitä vartenhan muija on yleisellä rannalla tissit paljaana: "Kattokaa niitä, tulkaa kokeilemaan!".
Ei sillä muuta syytä bikinien yläosattomuuteen ole.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian lähellä jos olet edes samalla rannalla. Naisilla on oikeus olla yläosattomissa ja samalle rannalle ei saa miehet mennä, ei auta selitellä että on kaupungin yleinen uimaranta
Ai tämän takiako jopa mielenosoituksia on pitäny järjestää paljaille tisseille? Mä luulin, että kyseessä ois ollu tasa-arvo asia, mutta se onkin uimarantojen yksityistäminen vain naisille. On kyllä vaikea lukea naisten mielenmaisemaa niin sekoa se on, mt hommia.
Vierailija kirjoitti:
Samalle etäisyydelle kuin menisit paljasrintaisesta siskostasi.
Ollaan Kainuusta eli nisä suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mukavan oloiset daisarit muistuttaa heteromiestä rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viimeksi 3 päivää sitten 5 metrin päässä kahdesta naisesta jolla oli tissit paljaana. Toinen nainen vaan hymyili. Viime kesänä olin myös lähellä yhtä naista ja nainen tuli luokseni juttelee ja pyysi lonkeroa koska minulla oli kylmälaukussa jäitä ja lonkeroa ja vettä. Nainen halusi ostaa yhden 5 eurolla mutta annoin ilman rahaa ja se jäi siihen juttelee rinnat paljaana mutta laittoin paidan pian. Juteltiin joku kaksi tuntia ja sitten nainen kysyi lähdenkö terassille sen kanssa. Siinä oli lähellä terassi ja sielläkin juotiin lonkeroa. Nainen ehdotti grillaamista sen luona ja mentiin sitten sinne. Seksiäkin sain. Tapailin naista pari kuukautta.
Olit kolme päivää sitten rannalla, jossa tutustuit paljasrintaiseen naiseen, jota tapailit pari kuukautta? Just joo. Yritä vähän paremmin seuraavalla kerralla.
Opettele lukemaan pösilö.
mä otan aina aurinkoa rannalla tissit paljaana ja mua ei haittaa, vaikka viereen tulisi miehiä tuijottamaan mua. Yhtenä poäivänä menin rannalle vasta iltapäivällä ja se oli aivan täynnä, ihmiset olivat siellä kuin sillit suolassa. Menin sitten maate paikkaan, jossa vieressä, parin metrin päässä oli nuori mies. Tovin kuluttua huomasin, että hän oli löhtenyt ja tilalle tullut nainen. Sitten kun myöhemmin kävin uimassa, niin huomasin, että se mies oli vain vaihtanut paikkaa. Liekö häntä alkanut ahdistaa kun olin siinä ihan vieressä tissi paljaana?
Eli viereen ?