Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen makaa rannalla rinnat paljaana, kuinka lähelle on soveliasta mennä?

Vierailija
17.07.2025 |

Ihan asiallisesti näin miehenä kysyn. Pitäähän minun nyt ne tissit nähdä läheltä. 

Monenko metrin päähän saan mennä, jotta nainen ei koe sitä ahdisteluksi? 

3 metrin? 

5 metrin? 

10 metrin? 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi suomimuijaa ajattelee ja sen kuolleita nahkapusseja niin kyllä pitäisin 20 metriä miniminä. Muuten voi tulla oksennusrefleksi.

Vierailija
42/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian lähellä jos olet edes samalla rannalla. Naisilla on oikeus olla yläosattomissa ja samalle rannalle ei saa miehet mennä, ei auta selitellä että on kaupungin yleinen uimaranta 

Ai tämän takiako jopa mielenosoituksia on pitäny järjestää paljaille tisseille? Mä luulin, että kyseessä ois ollu tasa-arvo asia, mutta se onkin uimarantojen yksityistäminen vain naisille. On kyllä vaikea lukea naisten mielenmaisemaa niin sekoa se on, mt hommia. 

Menkää naiset maturannoille karkottamaan paljailla tisseillänne vieraslajit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian lähellä jos olet edes samalla rannalla. Naisilla on oikeus olla yläosattomissa ja samalle rannalle ei saa miehet mennä, ei auta selitellä että on kaupungin yleinen uimaranta 

Ai tämän takiako jopa mielenosoituksia on pitäny järjestää paljaille tisseille? Mä luulin, että kyseessä ois ollu tasa-arvo asia, mutta se onkin uimarantojen yksityistäminen vain naisille. On kyllä vaikea lukea naisten mielenmaisemaa niin sekoa se on, mt hommia. 

Menkää naiset maturannoille karkottamaan paljailla tisseillänne vieraslajit pois.

Mitä jos muutat vaan jonnekin Lapin erämaahan, niin saat olla omassa paremmuudessasi. Ja jos joku tosissaan miettii tommoisia, niin kannattaa keskittyä katselemaan niitä rintoja vaikka netissä. 

Vierailija
44/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
45/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat vain glorifioituja maitopulloja vauvoille. Siksi on täysin ok kulkea julkisilla paikoilla rinnat paljaina. Ei siis ole mitään syytä pitää mitään erityistä etäisyyttä paljaisiin rintoihin. Sama etäisyys jonka pitäisit täysin vaatetettuun naiseen on ok. 

Niin kuin peniksessäkään ei ole mitään seksuaalista, se on vain pissaamis- ja vauvantekoletku. Ihan ok kulkea julkisilla paikoilla penis paljaana.

Sepä se mutta meeppä kuljeksimaan. Kohta on sinivuokot lappuja jakelemassa. Tosiaan tuo on vain nahkaputki. Ihan samanlainen löytyy jalasta, kädestä, nenästä. Sormet, varpaat, nenä. Molemmissa lihaa sisällä ja nahkaa päällä, kuten koko ihmisen maallisessa raadossa. Mutta noita ei ole vaan seksualisoitu - meillä. Ulkomailla jossain juuri ranteita ja nilkkojakaan ei saa näkyä! Siitäkin voi joutua jopa vankilaan!

Ps. Olen nähnyt alastoman miehen menossa saunasta uimaan Manamansalossa vuonna kaasulamppu. En traumatisoitunut. Vaimoni olen nähnyt monesti alasti. En traumatisoitunut... eli mikä noissa nahkapusseissa muka ihmetyttää ja heijareissa. Naisen kolmiostahan ei näy mitään ollessaan alasti. Vain se... hmm "kolmio". Ts. aiheuttaako väistämismerkki risteyksessä elektroniikkaa? No, ei.... pitäisi?

Vierailija
46/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metriä lähemmäksi ei liene tarpeen päästä, jos ei ole kovin likinäköinen.

Riittävän lähellä ollessa voi tarjota naiselle apua aurinkorasvan levittämisessä (rinnat palavat herkästi auringossa).

Vierailija
47/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektion - kirjoittaja 45 oikaisee pashaa lukihäiriöistään puhelintaan.

Vierailija
48/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, joku syy siinä on, että se nainen on rinnat paljaana yleisellä rannalla!! Muuten ottaisi varmaan aurinkoa omassa pihassa tai parvekkeellaan. Mies sillä on hakusessa!

Kun mies on yläosattomissa rannalla, niin hän on esiintymässä minulle ja hakemassa minua? Hyvä kuulla! Täytyypä mennä lähemmäs. T. Irmeli 68 v.

Vierailija
49/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt siinä mielessä että haluat tirkistellä niin parempi kun poistut rannalta kokonaan ja menet vaikka kirkkoon viilentymään.

Vierailija
50/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein käydä sanomassa suomivalaille, että voisitko pistää ne manboobsisi piiloon? Mulla menee niistä ruokahalu.

Vierailija
51/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joku syy siinä on, että se nainen on rinnat paljaana yleisellä rannalla!! Muuten ottaisi varmaan aurinkoa omassa pihassa tai parvekkeellaan. Mies sillä on hakusessa!

Kun mies on yläosattomissa rannalla, niin hän on esiintymässä minulle ja hakemassa minua? Hyvä kuulla! Täytyypä mennä lähemmäs. T. Irmeli 68 v.

Minulla on kuppa ja hiv. Mutta eivät tartu metrin päästä, niin menen miehen viereen ihailemaan hänen jortikkaansa.

Vierailija
52/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat vain glorifioituja maitopulloja vauvoille. Siksi on täysin ok kulkea julkisilla paikoilla rinnat paljaina. Ei siis ole mitään syytä pitää mitään erityistä etäisyyttä paljaisiin rintoihin. Sama etäisyys jonka pitäisit täysin vaatetettuun naiseen on ok. 

Kyllähän mukavan oloiset daisarit muistuttaa heteromiestä rauhasta.

Muistuttavatko ne rauhasta, muistuttavatko ne rauhasta vai muistuttavatko ne Rauhasta?

Vierailija
53/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen ottaa aurinkoa rauhassa.

Vierailija
54/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että saman matkan päähän, kuin häneen, jolla on biksut. Biksuton siirtyy siitä itse kauemmas, jos haluaa omaa rauhaa. Paitsi jos hän on jo selkeästi omassa rauhassa erillään muista, eikä ihmisten seassa jo valmiiksi. 

Vierailija
55/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti, kun justiin haastattelivat yläosatonta nännimiestä rannalla ja hän suu vaahdossa selitti, että kunhan kukaan ei ole alasti. Kyllä miehen ylävartalo on silloin ALASTI, kun hänellä ei ole sen peittona mitään. Miten miehet eivät vaan tajua sitä? Se on hikinen, karvainen, epämiellyttäjä nännikäs miehen osa, jota en halua nähdä. 

Siksipä miehet voisivat vaan pitää suunsa supussa mielipiteensä siitä "saako" nainen olla ilman yläosaa. 

Vierailija
56/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee näkyvälle etäisyydelle, ja pullauta lahkeesta jättimuna esiin.

Vierailija
57/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itselleni sellaisen painatuksen omaan paitaani että:

Pidä paita päälläs ällö nänniukko!

On tullut 3 nänniukkoa vastaan kävelytiellä. 1 jäi velä oikein patsastelemaan

yök

Vierailija
58/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa valokuvan niin jää muistokin.

Julkinen paikka

Vierailija
59/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tiirailla rannanantimia kaukaa kunnon kameralla, kait ny jokaisella tiirailijalla sellanen on. Ei tarvi mennä häiritsemään toisten auringonottoo ja uintia.

Vierailija
60/67 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ottaa tissit paljaaksi niin samalla luo ympärilleen tietyn kokoisen lähestymiskieltoalueen, kiinnostava ajatus. Eikö lähestymiskielto sentään ole ihan lakiin pohjautuva juttu, voiko sen kuka tahansa naispuolinen ihan vain tuolla tempulla saada aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi