Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?
Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?
Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Kommentit (208)
Löysin jo kauniin naisen vuosia sitten. Miksi tyytyä tavikseen kun kauniita naisia on paljon. Huono itsetunto miehillä jos eivät uskalla yrittää kaunista naista. Naiseni on kaunis ja hoikka ja pienet kauniit rinnat.
Etsin tyhmää naista isoilla hinkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Etsin tyhmää naista isoilla hinkeillä.
Kuten älykköjen älykkö Al Bundy aikoinaan totesi:
"Hooters hooters yum yum yum, hooters hooters on a girl thats dumb!"
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ns tavismies etsii kaunista naisya pillureiäkseen ja persereiäkseen, jota käyttää kuten seksikonetta, ja miehellä ei ole itsellään mitään tarjottavaa suhteeseen naiselle?
mitä saat irti näistä viesteistä? tuleeko hyvä mieli tai jotain?
Olen siinä mielessä jäänyt teini-iän tasolle, että ensimmäinen ja tärkein kriteeri on ihastuminen (vaikka ymmärränkin sen olevan dopamiinihöyryä), enkä tingi siitä. Mutta jos se tunnepuoli kolahtaa, niin en rupea listaamaan järkisyitä mitkä naisessa on mahdollisesti pielessä ja sen takia jättämään. Sama päinvastoin: pintapuolisesti kaikin puolin hyvä nainen ei kiinnosta parisuhdemielessä, jos en ole ihastunut. Olen luultavasti kävellyt ainakin pariin otteeseen elämässä "onneni ohi" tuosta syystä, mutta ne tapaukset eivät vain vaikuttaneet minun puolesta siltä onnelta mitä elämään silloin kaipasin.
Naiset ovat monesti järkevämpiä tässä suhteessa, koska ovat synnyttäjiä ja evoluutiossa tavallaan suuremmassa vastuussa millä tasolla suku jatkuu. Samasta syystä naiset ovat lopulta miehiä useammin se osapuoli, joka päättävät tuleeko suhdetta vai ei.
Itseni ja kehoni ja sen täytyy riittää kun eihän naisetkaan muuta tuo ja se pitää hyväksyä
Maisa Torppaa. Tuon rahat suhteeseen.
onko sesonki juuri muuttunut?
ensimäminen repliikki naiselta tai naikkoselta kertoo " mulla on vähän sen kokoiset" sen ettö asia loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.
Olipa toksinen kommentti.
Kun luet tuota Anna mahis tavismiehelle -ketjua niin ymmärtää kyllä täysin mihin kommentti pohjautuu. Sen verran toksista tekstiä tulee niiltä 'tavismiehiltä' itseltään.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6138642/naisten-kannattaisi-edes-antaa-…
siispä lähdet muihin ketjuihin haukkumaan miehiä? kuulostaa terveeltä
Mikä tuossa nyt on haukkumista? Jos näiltä tavismieheksi tekeytyviltä kysyy mitä arvostatte naisessa, niin vastauksena tulee lähinnä iso perse ja isot tissit eli ihan sama tuossa on kerrottu minkä ne miehet itse kertovat itsestään. Oikeat tavismiehet sitten asia erikseen.
Etsin nättiä / sievää ja hoikkaa naista. Olen tavismies, mutta kuulemma hyvännäköinen. Tuon turvaa, hellyyttä, hemmottelua, hyvää keskustelua ja intohimoa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Itseni ja kehoni ja sen täytyy riittää kun eihän naisetkaan muuta tuo ja se pitää hyväksyä
Kindermuna ei sytytä ketään.
En etsi minkäänlaista. Naiset on pettenyt minut niin monta kertaa, etten enää edes halua naisseuraa.
m55
Vierailija kirjoitti:
Löysin jo kauniin naisen vuosia sitten. Miksi tyytyä tavikseen kun kauniita naisia on paljon. Huono itsetunto miehillä jos eivät uskalla yrittää kaunista naista. Naiseni on kaunis ja hoikka ja pienet kauniit rinnat.
Muuten hyvä paitsi ettei mielikuvituksen tuotetta lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis miehen on turha miettiä millaisen naisen haluaa koska ei tavis mies kelpaa naisille mitenkään.
Olen monien mielestä kaunis ja naisellinen, aina huoliteltu, mutta ei paksua pakkelia naamassa.
Minulle kelpaisi tavismies oikein hyvin jos on miehisiä taitoja ja kohtelisi minua hyvin. Osittain viehätyn siitä kuinka toinen katsoo minua ja tämä voimistuu vähemmän komean kanssa helpommin.
Komea mies joka nauttii monien naisten huomiosta ei sytytä minua. Haluan miehen joka arvostaa juuri minun huomiota ja muilla ei ole väliä.
Mitä ne miehiset taidot ovat? Saako mies vaatia sinulta 'naisellisia taitoja", mitä ne nyt sitten ikinä ovatkaan.
Osaan leipoa,siivota,hieroa,lulluttaa ja laukaista molemmat makkarissa. Ja kyllä, olen varattu.
"Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?"
Nainen, joka arvostaa uskollisuutta ja lojaaliuutta vähintään suunnilleen siinä missä itsekin. Kykenee siis olemaan uskollinen ja lojaali "meille", eikä vain omille tuntemuksilleen. Ymmärtää, että parisuhde on kahden kauppa, joka vaatii panostusta molemmilta. Toisinaan myös uhrautumista ja epämukavuuden sietämistä. On sinut ja tasapainossa itsensä kanssa. Kohtelee minua arvokkuudella ja kunnioituksella, kuten itse kohtelisin häntä. Kuulee pyyntöni ja toiveeni, kykenee ilmaisemaan omansa ja keskustelemaan niistä kanssani. Hyvä yleissivistys ja keskustelukykykään ei haittaa. Kykenee myöntämään jos on väärässä, ja pyytämään anteeksi. On kiinnostunut minusta ihmisenä, eikä ainoastaan laskelmoi miten paljon ja millä tavoin minusta voi hyötyä.
Tuossa nyt joitain ajatuksia.
"Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?"
Sanotaan, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Olen itse enemmän toisesta ääripäästä, tykkään ilmaista tykkäämiseni tykkänään, ja varmasti kosketan ja pussaan. Paljon ja jatkuvasti. Mielestäni minulla on ikäiseksi kohtuullisen hyvä yleissivistys, ja kykenen käymään keskusteluja myös syvällistä ja laaja-alaista tietämystä vaativista asioista. Kuten mainitsin, arvostan uskollisuutta ja lojaaliuutta yli kaiken. Sanon mitä olen tekemässä, ja teen mitä sanon. Yhteisen kodin hoitamisessa teen oman osuuteni, muuten peiliin katsominen olisi vaikeaa ellei mahdotonta. Myös ensimmäisen kysymyksen vastauksesta voinee myös rivien välistä lukea.
Toivon parisuhteelta yleisesti ottaen rauhanomaista ja mukavaa yhteiseloa. Mielenkiintoisia ja haastaviakin keskusteluja. Matkustelua toisinaan. Yhdessä harrastamista. Läheisyyttä ja hellyyttä. Arjen ilojen ja murheiden jakamista. Tarvittaessa toiseen tukeutumista puolin ja toisin. Perheellistyminenkin olisi kiva.
Ainakin tuollaisia asioita. M34
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ensimmäisen sivun kolmiosaisen vastauksen ja pystyisin allekirjoittamaan myös sinun vastauksesi. Ehkä useampi meistä juuri 30 vuotta täyttäneistä miehistä näkee asiat samalla tavalla. Harmi vain, että olemme myös jumissa samassa loputtomassa yksinäisyyden kierteessä.
Vierailija kirjoitti:
"Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?"
Nainen, joka arvostaa uskollisuutta ja lojaaliuutta vähintään suunnilleen siinä missä itsekin. Kykenee siis olemaan uskollinen ja lojaali "meille", eikä vain omille tuntemuksilleen. Ymmärtää, että parisuhde on kahden kauppa, joka vaatii panostusta molemmilta. Toisinaan myös uhrautumista ja epämukavuuden sietämistä. On sinut ja tasapainossa itsensä kanssa. Kohtelee minua arvokkuudella ja kunnioituksella, kuten itse kohtelisin häntä. Kuulee pyyntöni ja toiveeni, kykenee ilmaisemaan omansa ja keskustelemaan niistä kanssani. Hyvä yleissivistys ja keskustelukykykään ei haittaa. Kykenee myöntämään jos on väärässä, ja pyytämään anteeksi. On kiinnostunut minusta ihmisenä, eikä ainoastaan laskelmoi miten paljon ja millä tavoin minusta voi hyötyä.
Tuossa nyt joitain ajatuksia.
"Vastaav
Hyvä vastaus! Toivottavasti löydät!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ensimmäisen sivun kolmiosaisen vastauksen ja pystyisin allekirjoittamaan myös sinun vastauksesi. Ehkä useampi meistä juuri 30 vuotta täyttäneistä miehistä näkee asiat samalla tavalla. Harmi vain, että olemme myös jumissa samassa loputtomassa yksinäisyyden kierteessä.
Se on surullista ja monet samanikäiset naiset kokevat samoin. Miksi te ette kohtaa, on se kiinnostava kysymys.
siispä lähdet muihin ketjuihin haukkumaan miehiä? kuulostaa terveeltä