Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?

Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäselväksi jäi pitääkö mennä naisiin ennenkuin sinun mielestäsi voi harrastaa seksiä? Onhan tuo kirjoitus jonkunlainen unelman varmaan kirjoittaneelle mutta todennäköisesti ei sovi yhteen todellisuuden kanssa. 

Pitää mennä naisiin, mutta ei tarvitse mennä naimisiin. En ole miettinyt asiaa kovin pitkälle, koska se on jäänyt teoreettiselle tasolle.

Vierailija kirjoitti:

Uskon sielu kumppanuuteen mutta uskon myös että hyviä matcheja on enemmän kuin moni uskaltaa arvata.

En tiedä miksi sopivia naisia on vaikea löytää ja miksi heitä on vielä vaikeampi saada kiinnostumaan tutustumisesta. Olen itsekin ihmetellyt asiaa jo vuosikymmenen verran. Haen kuitenkin aktiivisesti seuraa netistä ja kaveripiireistäni.

Jos tinderissä tulee yksi tykkäys vuodessa niin joko sinulla on todella huonot kuvat, erityisen outo tai ahdasmielinen teksti tai olet vaan oikeasti ihan älyttömän ruma.

Jos Elo-pistemääräsi laskee riittävän alas johtuen esimerkiksi siitä, että tunnuksesi on vanha, et ole ollut johdonmukaisesti aktiivinen tai et maksa palvelusta, niin profiiliasi ei näytetä enää lähes kenellekään. Silloin ei ole merkitystä miten hyvä profiili on, sillä tykkäyksiä ei vain tule. Tämän takia seuranhakusovellukset ovat huonompi vaihtoehto kuin perinteiset seuranhakupalstat.

Naiset tykkäävät älypuhelinsovelluksista ja käyttävät niitä mielellään seuranhakuun muiden seuranhakupalstojen sijaan, koska luulevat, että sovelluksissa on helpointa suodattaa pois huonot miehet ja estää heitä lähettämästä viestejä. Sen voi vieläpä tehdä tavalla, joka on helppo ja sosiaalisesti hyväksyttävä. He eivät kuitenkaan ymmärrä miten peliä on peukaloitu heidän haitakseen.

Vierailija
82/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun jakamaan vastaukseni useampaan viestiin, koska tekstistä tuli aika pitkä. Sainpahan samalla jäsenneltyä omia ajatuksiani paremmin, jos se vaikka tekisi hyvää.

Vierailija kirjoitti:

Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Olen aina tykännyt tytöistä, jotka näyttävät siltä, että ovat vasta heränneet. Minua ei viehätä se, jos nainen käyttää meikkiä, koruja ja muodikkaita vaatteita. Pidän kuitenkin tärkeänä sitä, että nainen pitää itsestään huolta urheilemalla, syömällä terveellisesti ja pitämällä hygieniastaan huolta. Vaatteet saavat olla kuluneita, jos se on käytännöllistä, ja posket saavat punottaa sekä hiukset olla sekaisin, kun on tullut hikoiltua. Luonnollinen ja terve viehättää, pinnallinen ja turhamainen ei.

Luonteeltaan tykkään tytöistä, jotka ovat hyväntuulisia, rauhallisia ja sopuisia. Sellai

Siis lapsiko sinua viehättää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pullukka?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun jakamaan vastaukseni useampaan viestiin, koska tekstistä tuli aika pitkä. Sainpahan samalla jäsenneltyä omia ajatuksiani paremmin, jos se vaikka tekisi hyvää.

Vierailija kirjoitti:

Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Olen aina tykännyt tytöistä, jotka näyttävät siltä, että ovat vasta heränneet. Minua ei viehätä se, jos nainen käyttää meikkiä, koruja ja muodikkaita vaatteita. Pidän kuitenkin tärkeänä sitä, että nainen pitää itsestään huolta urheilemalla, syömällä terveellisesti ja pitämällä hygieniastaan huolta. Vaatteet saavat olla kuluneita, jos se on käytännöllistä, ja posket saavat punottaa sekä hiukset olla sekaisin, kun on tullut hikoiltua. Luonnollinen ja terve viehättää, pinnallinen ja turhamainen ei.

Luonteeltaan tykkään tytöistä, jotka

Vierailija
84/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin tällä palstalla Reece Allmannin esimerkkinä kauniista naisesta, jolla on tavismies. Ja siitä seurasi vain selitystä, miten tavallisen näköinen perunanenä Reece on. Eli googlatkaa palstamiehen tavisnainen. Ei tietenkään mikään ihme, että sellaisia palstamiehen on vaikea löytää. 

Ai tavallinen???? Siis se DC:n cheerleader. Ja sinulle pitäisi olla samanlainen?!?!? Ja ilmeisesti olet myös omasta mielestäsi samaa tasoa. Ja anna mä arvaan, kaikilla naisilla voisi olla samanlainen kroppa, jos vaan jättäisivät sipsit pois? Ja vielä että on luonnollisen kaunis, eikä ole laitettu.

😂🤣😅🤣🤣😂😅😆😅😂😂🤣😅😅🤣

Tuo nainen on överilaitettu meikein ym. Löytyy kuvia, joista on enemmän samaa tasoa miehensä kans

Suhde saattaa kestää, koska heitä yhdistää vahva uskonnollinen vakaumus. Mutta ulkoisesti ovat aivan eri tasolla. Will ei ole mieheksi komea, Reece on naiseksi kaunis, ja lisäksi herttainen ja lahjakas. 

Ja olivat olleet yhdessä jo ihan nuoresta lähtien.

Vierailija
85/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulosti hyvältä, mutta se mikä pisti pahasti silmään on tuo kun sanottu, että sinussa ei ole huonoja puolia. Kukaan ei ole täydellinen ja aivan kaikilla on huonoja puolia ja jos ei ole itsereflektiota tunnistaa näitä niin se on kyllä melkoisen huono asia. Samaten osa noista sun hyvistä puolista kuten 'ei migreeniä' on vähän hakemalla haettua. Enpä usko, että kellään naisella migreenittömyys on kriteerinä kumppaninhaussa.

Mistä päättelit tuon, että ei olisi huonoja puolia? Luitko kaikki neljä viestiä? Siellä tuli esille useampia asioita, jotka ovat varmasti monien mielestä huonoja puolia.

Tuon sun sanavalinnan 'huonoja puolia, joita minulla ei ole' takia. En tiedä mitkä kaikki viestit on sun kirjoittamia.

Vierailija
86/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulosti hyvältä, mutta se mikä pisti pahasti silmään on tuo kun sanottu, että sinussa ei ole huonoja puolia. Kukaan ei ole täydellinen ja aivan kaikilla on huonoja puolia ja jos ei ole itsereflektiota tunnistaa näitä niin se on kyllä melkoisen huono asia. Samaten osa noista sun hyvistä puolista kuten 'ei migreeniä' on vähän hakemalla haettua. Enpä usko, että kellään naisella migreenittömyys on kriteerinä kumppaninhaussa.

Mistä päättelit tuon, että ei olisi huonoja puolia? Luitko kaikki neljä viestiä? Siellä tuli esille useampia asioita, jotka ovat varmasti monien mielestä huonoja puolia.

Tuon sun sanavalinnan 'huonoja puolia, joita minulla ei ole' takia. En tiedä mitkä kaikki viestit on sun kirjoittamia.

En ole se, kenelle vastasit, mutta ensimmäisen sivun kolme pitkää vastausta aloittajan jokaiseen kysymykseen sekä kolmannen sivun yksi pitkä vastaus kahden muun kommentoijan jatkokysymyksiin ovat samalta kirjoittajalta.

Vierailija
87/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä lokerointia "tavismies" "tavisnainen" sitä sun tätä. Jotkut epätoivoiset lokeroi jopa itse itsensä ja se on säälittävää 

Otsikko on jo itsessään niin naurattava. Eikö voisi vain lukea : Mies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen. Mies on mies ja nainen on nainen, se minkälainen luonne ja persoona sitten lopulta paljastuukaan, niin jokainen tekee sen perusteella valintansa: jatkoon vai ei. 

M43

Vierailija
88/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se, kenelle vastasit, mutta ensimmäisen sivun kolme pitkää vastausta aloittajan jokaiseen kysymykseen sekä kolmannen sivun yksi pitkä vastaus kahden muun kommentoijan jatkokysymyksiin ovat samalta kirjoittajalta.

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä lokerointia "tavismies" "tavisnainen" sitä sun tätä. Jotkut epätoivoiset lokeroi jopa itse itsensä ja se on säälittävää

Kuvauksen mies on aika kaukana taviksesta ja etsii naista, joka on myös aika kaukana taviksesta.

Vierailija
89/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa.

Vierailija kirjoitti:

Oletko pullukka?

Osaatko lukea?

Vierailija
90/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis miehen on turha miettiä millaisen naisen haluaa koska ei tavis mies kelpaa naisille mitenkään.

Olen monien mielestä kaunis ja naisellinen, aina huoliteltu, mutta ei paksua pakkelia naamassa. 

Minulle kelpaisi tavismies oikein hyvin jos on miehisiä taitoja ja kohtelisi minua hyvin. Osittain viehätyn siitä kuinka toinen katsoo minua ja tämä voimistuu vähemmän komean kanssa helpommin. 

Komea mies joka nauttii monien naisten huomiosta ei sytytä minua. Haluan miehen joka arvostaa juuri minun huomiota ja muilla ei ole väliä.

Tämä! Itselle oli kans selvää, etten halua komeaa miestä, jonka ympärillä naiset pyörii. Enkä pitänyt omaani sellaisena. No, on hän geneerisesti komea (pitkä, tumma ym.). Mutta kun  muut asiat merkitsee, olin sokea sille. Sitten on tullut ilmi, että hän on monen mielestä komea! Ja ottajia olis ollut. Tää komistus vaan sattuu olemaan uskollisesti mun kaa. Hän ei tykkää mielistelijöistä, ja nää muut naiset olivat sellaisia. Tämä on siis ollut minun onni. Mutta ihminen, jonka itsetunto perustuu oaan ulkonäköön, on harvoin hyvä kumppani.

Vierailija
91/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat arvoni, genetiikkani sekä kasvatusoppaani

Vierailija
92/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on jo itsessään niin naurattava. Eikö voisi vain lukea : Mies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen. Mies on mies ja nainen on nainen, se minkälainen luonne ja persoona sitten lopulta paljastuukaan, niin jokainen tekee sen perusteella valintansa: jatkoon vai ei. 

M43

Ap tais perustaa kysymyksen sille toiselle ketjulle, jossa tavismies valittaa, kun naisille ei tavismies kelpaa. Sen ketjun pilasi se miesvihaamies. Siinäkin osa tätä pohti, et mikä on se tavismies ja mitä tavismies haluaa. Tosiasiahan on, et harva on muuta, kuin tavis. 

Vierailija
93/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista joka mukisematta tekee naisten työt! Onneksi olen sellaisen jo löytänyt.

Mitä on naisten työt?

Vierailija
94/208 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis miehen on turha miettiä millaisen naisen haluaa koska ei tavis mies kelpaa naisille mitenkään.

Olen monien mielestä kaunis ja naisellinen, aina huoliteltu, mutta ei paksua pakkelia naamassa. 

Minulle kelpaisi tavismies oikein hyvin jos on miehisiä taitoja ja kohtelisi minua hyvin. Osittain viehätyn siitä kuinka toinen katsoo minua ja tämä voimistuu vähemmän komean kanssa helpommin. 

Komea mies joka nauttii monien naisten huomiosta ei sytytä minua. Haluan miehen joka arvostaa juuri minun huomiota ja muilla ei ole väliä.

Mitä ne miehiset taidot ovat? Saako mies vaatia sinulta 'naisellisia taitoja", mitä ne nyt sitten ikinä ovatkaan.

Vierailija
95/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Elo-pistemääräsi laskee riittävän alas johtuen esimerkiksi siitä, että tunnuksesi on vanha, et ole ollut johdonmukaisesti aktiivinen tai et maksa palvelusta, niin profiiliasi ei näytetä enää lähes kenellekään. Silloin ei ole merkitystä miten hyvä profiili on, sillä tykkäyksiä ei vain tule. Tämän takia seuranhakusovellukset ovat huonompi vaihtoehto kuin perinteiset seuranhakupalstat.

Naiset tykkäävät älypuhelinsovelluksista ja käyttävät niitä mielellään seuranhakuun muiden seuranhakupalstojen sijaan, koska luulevat, että sovelluksissa on helpointa suodattaa pois huonot miehet ja estää heitä lähettämästä viestejä. Sen voi vieläpä tehdä tavalla, joka on helppo ja sosiaalisesti hyväksyttävä. He eivät kuitenkaan ymmärrä miten peliä on peukaloitu heidän haitakseen.

Tässä on piilossa vielä sellainenkin seikka, että Tinder rikkoo räikeästi GDPR-lainsäädäntöä. Palvelun käyttöehdoissa lukee, että kaikki tietosi poistetaan kolmessa kuukaudessa, mutta vaikka poistat profiilisi neljäksi kuukaudeksi, niin palaat silti edelliseen Elo-pistemäärääsi, jos luodessasi profiilisi uudestaan käytät samaa puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai samoja kuvia. Tinder pitää salaa kirjaa henkilötiedoistasi, jotta et saisi uuden profiilin boostia kuin kerran ja ainoaksi vaihtoehdoksesi jäisi maksaa palvelusta.

Vierailija
96/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on piilossa vielä sellainenkin seikka, että Tinder rikkoo räikeästi GDPR-lainsäädäntöä. Palvelun käyttöehdoissa lukee, että kaikki tietosi poistetaan kolmessa kuukaudessa, mutta vaikka poistat profiilisi neljäksi kuukaudeksi, niin palaat silti edelliseen Elo-pistemäärääsi, jos luodessasi profiilisi uudestaan käytät samaa puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai samoja kuvia. Tinder pitää salaa kirjaa henkilötiedoistasi, jotta et saisi uuden profiilin boostia kuin kerran ja ainoaksi vaihtoehdoksesi jäisi maksaa palvelusta.

Miten monikansallista yhtiötä vastaan voidaan nostaa syyte GDPR-rikkomuksesta varsinkin, kun todistusaineisto on hyvin piilossa palvelimilla?

Vierailija
97/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin itse tuhoinen ja sairas että edes etsisin naista tuohamaan elämäni ja talouteni. Niin moneen kertaan nähty tuo kuvio että ei kiitos enää koskaan

Vierailija
98/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin pitkää (180+ cm), tummaa, hoikahkoa ja hyvännäköistä naista, 30-50 v, joka on älykäs, on tehnyt tai halukas tekemään varjotyönsä, omaa animistisen maailmankuvan ja uteliaan ja avoimen mielen. Tykkää rankastakin liikunnasta, ulkona olosta eikä ole aamuihminen. Tuon suhteeseen muuten samat ominaisuuteni, paitsi että olen keskipituinen, 180 cm. M

Vierailija
99/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.

liityy miten aiheeseen? ketju ei liene sinulle ja kaltaisillesi?

Vierailija
100/208 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole tavismiehiä :D

Tulet saamaan vastuksia pelkiltä inkkeleiltä ja voit ihan itse päätellä, että heillä ei ole muuta tuomista pöydälle kuin vihaa ja epälogiikkaa.

miksi olet ketjussa haukkumassa miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme