Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?
Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?
Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Panen ja jätän.
Toimii sinkkuäiteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Missä tätä vaatimista näkee?
Esimerkiksi seuranhakusovelluksissa ja -palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?
Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.
Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata huonoja puolia, joita minulla ei ole. Minulla ei ol
Tulihan se sieltä! Meissä kaikissa on huonoja puolia, ja ne aiheuttavat kitkaa parisuhteessa. Kannattaa opetella tunnistamaan omansa jotta niistä on helpompi kommunikoida kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Missä tätä vaatimista näkee?
Esimerkiksi seuranhakusovelluksissa ja -palstoilla.
Sielläkö on useinkin ylipainoisia kouluttamattomia naisia vaatimassa timmiä aivokirurgia?
Olen 44v eronnut tavismies. Etsin naista joka on iloinen, huumorintajuinen, savuton. Ei MT- ongelmia. Saa olla lapsia, minulla on 2. Vartalolla ei ole valia, kunhan on tarpeeksi energinen vaikkapa pitkille vaelluksille sun muille retkille kanssani, nautin itse paljon luonnosta ja ulkoilmasta. En ole tatuointien fani. En katso enka omista televisiota, se on minulle turhaa ajanhukkaa. Juon silloin talloin alkoholia (saunaoluen/ viinilasin ruoan kanssa).
Ruokavalioni on terveellinen ja luonnollinen, en piittaa kebabeista, pitsoista, karkista sun muista. Toivoisin samaa naistelta. Olen ihmisten seurassa hiljainen, ehka hieman introvertti, mutta Sen Oikean kanssa puhelias. Olen energinen mies, minun on vaikea olla paikoillani kauaa. Rakentelen, pyorailen, kalastan jne paljon vapaaa-ajallani. Eli tuskin olen se helpoin kumppani, jos nainen etsii ihmista joka nauttii tv-illoista tai sohvalla makoilusta- mutta minulta saisi seka hellyytta ja huomiota. Hemmottelisin naistani jos sen oikean loytaisin, ja olisin ylpea hanesta.
Palstan naiset, saisinko rehellisen mielipiteen kommentistani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?
Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.
Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata
Tulihan se sieltä! Meissä kaikissa on huonoja puolia, ja ne aiheuttavat kitkaa parisuhteessa. Kannattaa opetella tunnistamaan omansa jotta niistä on helpompi kommunikoida kumppanin kanssa.
Ei ole mitään kumppania, jonka kanssa voisi kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuollaisia asioita. M34
Kirjoitin ensimmäisen sivun kolmiosaisen vastauksen ja pystyisin allekirjoittamaan myös sinun vastauksesi. Ehkä useampi meistä juuri 30 vuotta täyttäneistä miehistä näkee asiat samalla tavalla. Harmi vain, että olemme myös jumissa samassa loputtomassa yksinäisyyden kierteessä.
Se on surullista ja monet samanikäiset naiset kokevat samoin. Miksi te ette kohtaa, on se kiinnostava kysymys.
Missä nämä naiset ovat?
Minäkin haluaisin tietää vastauksen tähän kysymykseen. Jos tällaisia naisia on vielä monia, kuten edellinen kommentoija väittää, niin heitä ei pitäisi olla vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos Elo-pistemääräsi laskee riittävän alas johtuen esimerkiksi siitä, että tunnuksesi on vanha, et ole ollut johdonmukaisesti aktiivinen tai et maksa palvelusta, niin profiiliasi ei näytetä enää lähes kenellekään. Silloin ei ole merkitystä miten hyvä profiili on, sillä tykkäyksiä ei vain tule. Tämän takia seuranhakusovellukset ovat huonompi vaihtoehto kuin perinteiset seuranhakupalstat.
Naiset tykkäävät älypuhelinsovelluksista ja käyttävät niitä mielellään seuranhakuun muiden seuranhakupalstojen sijaan, koska luulevat, että sovelluksissa on helpointa suodattaa pois huonot miehet ja estää heitä lähettämästä viestejä. Sen voi vieläpä tehdä tavalla, joka on helppo ja sosiaalisesti hyväksyttävä. He eivät kuitenkaan ymmärrä miten peliä on peukaloitu heidän haitakseen.
Tämä pitäisi opettaa peruskoulussa. Yllättävän moni ei tajua miten älypuhelinsovelluksilla ohjataan heidän käytöstään.
Olen vuosien aikana ihastunut monenkin näköiseen naiseen, joten en ulkonäön perusteella osaa sanoa mitään ideaalia. Mutta kaikissa heissä on ollut luonteeltaan jotain kiinnostavaa - yksi oli erittäin hiljainen ja ujo, toinen monista asioista tietävä ja hyvä puhumaan ja jonka kanssa on kiva jutella, yksi aivan räävitön ja toimelias "muija" (hyvässä mielessä), yksi jotenkin "eteerinen" sinut kaiken ja kaikkien kanssa ja tuntui tyovan rauhan mukanaan.
Pidän itseäni rauhallisena ja tyynenä ihmisenä. Harkitsen sanojani, enkä kiirehdi oikein missään. Olen pahemman luokan "kotikissa" - viihdyn kotona ja sisällä, siellä tehtävien asoiden parissa. Kai minulla olisi yksinkertaisesti tarjottavana rauhallinen ja vakaa arki luotettavan kumppanin kanssa, jos pitäisi tiivistää.
Mutta se nyt on haave vain. En ota enää osaa kyseiseen peliin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien aikana ihastunut monenkin näköiseen naiseen, joten en ulkonäön perusteella osaa sanoa mitään ideaalia. Mutta kaikissa heissä on ollut luonteeltaan jotain kiinnostavaa - yksi oli erittäin hiljainen ja ujo, toinen monista asioista tietävä ja hyvä puhumaan ja jonka kanssa on kiva jutella, yksi aivan räävitön ja toimelias "muija" (hyvässä mielessä), yksi jotenkin "eteerinen" sinut kaiken ja kaikkien kanssa ja tuntui tyovan rauhan mukanaan.
Pidän itseäni rauhallisena ja tyynenä ihmisenä. Harkitsen sanojani, enkä kiirehdi oikein missään. Olen pahemman luokan "kotikissa" - viihdyn kotona ja sisällä, siellä tehtävien asoiden parissa. Kai minulla olisi yksinkertaisesti tarjottavana rauhallinen ja vakaa arki luotettavan kumppanin kanssa, jos pitäisi tiivistää.
En voi kaikkien naisten puolesta puhua, mutta minä ja moni tuntemani nainen näkee tämän aika luotaantyöntävänä. Tulee sellainen olo, että kuka tahansa kelpaa kunhan vain täyttää jotkin alkeelliset perustarpeet. Yleensä nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi ja valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kaikkien naisten
Ymmärrettävää, mutta minkäs minä sille voin, että aikaa myöten pelkästään ulkonäkö tavallaan "menettää" merkityksensä ja tilalle tulee mielenkiinto koko henkilöä kohtaan joka on sitten oma yksilöllinen sekoitus ulkonäköä, luonnetta, persoonaa yms
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v eronnut tavismies. Etsin naista joka on iloinen, huumorintajuinen, savuton. Ei MT- ongelmia. Saa olla lapsia, minulla on 2. Vartalolla ei ole valia, kunhan on tarpeeksi energinen vaikkapa pitkille vaelluksille sun muille retkille kanssani, nautin itse paljon luonnosta ja ulkoilmasta. En ole tatuointien fani. En katso enka omista televisiota, se on minulle turhaa ajanhukkaa. Juon silloin talloin alkoholia (saunaoluen/ viinilasin ruoan kanssa).
Ruokavalioni on terveellinen ja luonnollinen, en piittaa kebabeista, pitsoista, karkista sun muista. Toivoisin samaa naistelta. Olen ihmisten seurassa hiljainen, ehka hieman introvertti, mutta Sen Oikean kanssa puhelias. Olen energinen mies, minun on vaikea olla paikoillani kauaa. Rakentelen, pyorailen, kalastan jne paljon vapaaa-ajallani. Eli tuskin olen se helpoin kumppani, jos nainen etsii ihmista joka nauttii tv-illoista tai sohvalla makoilusta- mutta minulta saisi seka hellyytta ja huomiota. Hemmottelisin naistani jos sen oikean loytaisin, ja olisin ylpea hanesta.
Palstan naiset, saisinko rehellisen mielipiteen kommentistani?
Vaikka olen kymmenen vuotta nuorempi eikä minulla ole koskaan ollut tyttöystävää, tämä kuvaus sopii harrastuksia ja toiveita myöten minuunkin täydellisesti. Naisten mielipiteet kiinnostavat siksi minuakin. Minulla on näppäimistössä kaiken lisäksi ä ja ö.
Vierailija kirjoitti:
Etsin nättiä / sievää ja hoikkaa naista. Olen tavismies, mutta kuulemma hyvännäköinen. Tuon turvaa, hellyyttä, hemmottelua, hyvää keskustelua ja intohimoa.
M52
Mitä helv? Lähes kaikilla on joku ihme hellyys-turva meemi päällä, mutta yksikään ei nähtävästi tuo naiselle avioliittoa, perhettä, yhteistä asuntolainaa tai vanhuutta, Mutta jotain mussun mussun hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin nättiä / sievää ja hoikkaa naista. Olen tavismies, mutta kuulemma hyvännäköinen. Tuon turvaa, hellyyttä, hemmottelua, hyvää keskustelua ja intohimoa.
M52
Mitä helv? Lähes kaikilla on joku ihme hellyys-turva meemi päällä, mutta yksikään ei nähtävästi tuo naiselle avioliittoa, perhettä, yhteistä asuntolainaa tai vanhuutta, Mutta jotain mussun mussun hellyyttä.
Avioliitto ja perhe otetaan harkintaan sitten, kun kaikki muu on kunnossa. Niitä en pysty itse tuomaan, vaan ne rakennetaan yhdessä, jos rakennetaan.
Asuntolainan otin itse ja suunnittelin myös maksavani sen itse. Voin kyllä maksaa kaikki puolisoni asumiskulut, jos onnistun joskus puolison löytämään.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Avioliitto ja perhe otetaan harkintaan sitten, kun kaikki muu on kunnossa. Niitä en pysty itse tuomaan, vaan ne rakennetaan yhdessä, jos rakennetaan.
Asuntolainan otin itse ja suunnittelin myös maksavani sen itse. Voin kyllä maksaa kaikki puolisoni asumiskulut, jos onnistun joskus puolison löytämään.
M34
Mikä muu? Miksi sinkkunaiset pitäisi sortua johonkin epämääräiseen lässytykseen, jos tavoitteena on avioliitto, perhe ja lapset? Nämä mussun mussun lässyttäjät ovat ilmeisesti todellisuudessa pelkän pimpan perässä juoksenia hunsvotteja, joihin ei kannata aikaansa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
M34
Mikä muu? Miksi sinkkunaiset pitäisi sortua johonkin epämääräiseen lässytykseen, jos tavoitteena on avioliitto, perhe ja lapset? Nämä mussun mussun lässyttäjät ovat ilmeisesti todellisuudessa pelkän pimpan perässä juoksenia hunsvotteja, joihin ei kannata aikaansa tuhlata.
Ikävä kyllä myös naisten täytyy sortua tasapuolisiin parisuhteisiin, joissa otetaan huomioon molempien toiveet ja tarpeet, jos he haluavat saavuttaa haluamansa perhetavoitteet.
Kaiken eli elämäni, varallisuuteni, tietoni ja taitoni. Mitä sinä tuot vastavuoroisesti? Ja tarkoitan muuta kuin itsesi, vaatimuksesi ja ongelmasi
Ikävä kyllä myös naisten täytyy sortua tasapuolisiin parisuhteisiin, joissa otetaan huomioon molempien toiveet ja tarpeet, jos he haluavat saavuttaa haluamansa perhetavoitteet.
Mitkä toiveet ja tarpeet? Eikö siinä olla parisuhdetta etsimässä? Silloinhan siinä jo lähtökohtaisesti on samat suunnitelmat; avioliitto, asuntolaina, lapset. Jos ei ole, niin sitten miehellä ei ole mitään annettavaa perhettä toivovalle naiselle. Tyhjä hunsvotti, joka ei halua muuta kuin häpäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä toiveet ja tarpeet? Eikö siinä olla parisuhdetta etsimässä? Silloinhan siinä jo lähtökohtaisesti on samat suunnitelmat; avioliitto, asuntolaina, lapset. Jos ei ole, niin sitten miehellä ei ole mitään annettavaa perhettä toivovalle naiselle. Tyhjä hunsvotti, joka ei halua muuta kuin häpäistä naista.
Sinulla on todella yksipuolinen näkemys parisuhteista, jos ne eivät mielestäsi sisällä mitään muuta kuin talousasiat ja lapset.
nosto