Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?
Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?
Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Kommentit (208)
Tuon rakkautta ja huolenpitoa. Kuuntelen ja autan jos nainen tarvii apua. Itse me luomme oman elämämme mutta kumppani huolehtii ja lohduttaa jos tarvii. Tietenkin haluan sitten seksiä ja läheisyyttä myös kumppaniltani.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä itseäni ihan tavismiehenä, mutta varmaan pelkän kuvan perusteella moni nainen, varsinkin ne joita itse katselen, arvioisi niin.
On höpönlöpöä, että vain luonne merkitsee. Ihminen ei voi kiinnostua ventovieraasta mitenkään luonteen perusteella, kun ei tunne. Ensivaikutelma tulee ulkoisesta olemuksesta; viehettääkö se seksuaalisesti. Minua viehettää monentyyppiset naiset, laihat ja runsaammat, eikä hiusten värilläkään ole niin väliä. Jos itse pitäisi veistää itselle tyttöystävä, niin sellainen kauniskasvoinen vaalea tiimalasivartaloinen urheilullinen nuorempi nainen olisi se. Tai sitten Eva Mendes tyyppinen latino. Tällä haarukalla itse katselen. Naisen ulkomuodossa on myös oltava jotain seksikkyyttä ja leikkiä, sellainen tätimäisyys (jota monet päälle kolmekymppiset naiset tuntuvat arvostavan); muodottomat mutta kalliit vaatekappaleet, huivit, jne ovat nounou. Kireät farkut, nahkahousut, tiukat hameet ja mekot jne jotka
Naisista hyvin moni ei ihastu ulkonäön perusteella. Itse kuulun näihin. Pitää saada keskustella ennen kuin ihastumisen tunteita voi alkaa kehittyä. Ja sitten sillä ulkonäöllä tosiaan ei merkitystä ole, toki tietysti pitää olla siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuollaisia asioita. M34
Kirjoitin ensimmäisen sivun kolmiosaisen vastauksen ja pystyisin allekirjoittamaan myös sinun vastauksesi. Ehkä useampi meistä juuri 30 vuotta täyttäneistä miehistä näkee asiat samalla tavalla. Harmi vain, että olemme myös jumissa samassa loputtomassa yksinäisyyden kierteessä.
Se on surullista ja monet samanikäiset naiset kokevat samoin. Miksi te ette kohtaa, on se kiinnostava kysymys.
Emme kohtaa, koska naiset eivät aktiivisesti hae seuraa tai halua tutustua. Lähes kaikki naiset kokevat tuntemattomiin miehiin tutustumsien pelottavaksi tai ahdistavaksi, joten ainoa tapa, jolla he voivat pariutua ja jota he kuvailevat sanoilla "se vain tapahtui", on valita tuttu mies omista sosiaalisista piireistä. Jos mies ei ole vaivihkaa päässyt näihin piireihin, mikä voi olla erittäin vaikeaa, hän tulee pysymään sinkkuna mahdollisesti koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Itseni ja kehoni ja sen täytyy riittää kun eihän naisetkaan muuta tuo ja se pitää hyväksyä
Olet siis matalantason mies kun et pysty saamaan sellaista naista, joka tuo suhteeseen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain kauniin naisen.
Jos antaa painoarvoa pelkästään ulkonököön, voi itse joutua siitä vaikeuksiin, toisin sanoen voi valita itselleen huonon kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/02c38f62-79c6-4ab9-bd06-5efadb…
Tuosta mallia.
Rakkaustatuoinnit. Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/02c38f62-79c6-4ab9-bd06-5efadb…
Tuosta mallia.
Rakkaustatuoinnit. Voi luoja.
Tuollainen toisten tatuointien päivittely on nykyään varma merkki wt-taustasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä jäänyt teini-iän tasolle, että ensimmäinen ja tärkein kriteeri on ihastuminen (vaikka ymmärränkin sen olevan dopamiinihöyryä), enkä tingi siitä. Mutta jos se tunnepuoli kolahtaa, niin en rupea listaamaan järkisyitä mitkä naisessa on mahdollisesti pielessä ja sen takia jättämään. Sama päinvastoin: pintapuolisesti kaikin puolin hyvä nainen ei kiinnosta parisuhdemielessä, jos en ole ihastunut. Olen luultavasti kävellyt ainakin pariin otteeseen elämässä "onneni ohi" tuosta syystä, mutta ne tapaukset eivät vain vaikuttaneet minun puolesta siltä onnelta mitä elämään silloin kaipasin.
Naiset ovat monesti järkevämpiä tässä suhteessa, koska ovat synnyttäjiä ja evoluutiossa tavallaan suuremmassa vastuussa millä tasolla suku jatkuu. Samasta syystä naiset ovat lopulta miehiä useammin se osapuoli, joka päättävät tuleeko suhdetta vai ei.
Näinhän se menee. Jos pidän naista ihastuttavana, niin aika paljon saa mennä vikaan, että kiinnostukseni kuolee. Lähes mikään naisen toiminta ei vaikuta asiaan haitallisesti, paitsi ehkä pettäminen tai merkittävä fyysinen väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ensimmäisen sivun kolmiosaisen vastauksen ja pystyisin allekirjoittamaan myös sinun vastauksesi. Ehkä useampi meistä juuri 30 vuotta täyttäneistä miehistä näkee asiat samalla tavalla. Harmi vain, että olemme myös jumissa samassa loputtomassa yksinäisyyden kierteessä.
Se on surullista ja monet samanikäiset naiset kokevat samoin. Miksi te ette kohtaa, on se kiinnostava kysymys.
Epäilen väitteesi todenperäisyyttä. Jos naiset kokisivat samoin, heidätkin voisi löytää hakemasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.
Yhden rivin trollivastauksia lukuunottamatta kommentit ovat olleet juuri päinvastaisia.
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Olen kaappihomo. Haluan vedättää naista ja saada taloudellistakin tukea, jakaa kuluja.
Seksit, treffit, mahdollinen vakituinen hornaaminen ym homoilut olisi siinä sivussa, mutta samalla etusijalla.
Muija olisi kaveri eli kämppis. Näin on menty jo 55 vuotta. Loppuun asti.
Kämppis jos vaihtuu, silloin pitää taas löytää sopiva ja aloittaa näytelmä alusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Missä tätä vaatimista näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tätä vaatimista näkee?
Avaa silmät niin huomaat senkin pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä näiltä monilta samanikäisiltä naisilta mitä he tekevät sopivien miesten kohtaamiseksi. Kerropa sitten saamasi vastaukset meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavismies?
Tavallinen mies on ylipainoinen, matalasti koulutettu, eikä harrasta kulttuuria. Käy töissä ja viettää loput ajastaan kotona. Kesällä saattaa käydä mökillä.
😮😂😂😂😂😂