Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?
Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?
Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Kommentit (208)
Tyhmä kysymys. Ei somen sekoittamasta nykynaisesta ole tasapainoiseen parisuhteeseen.
Minusta osapuolten kannattaa ryhtyä suhteeeseen, jos ovat kumpikin täysi-ikäisiä sinkkuja, jotka ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa sekä viihtyvät toistensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Ei somen sekoittamasta nykynaisesta ole tasapainoiseen parisuhteeseen.
Miten some on sinusta sekoittanut nykynaiset? Itse en tuollaista sekoittamista ole havainnut niissä naisissa ketä kohtaan päivittäin töissä, harrastuksissa tai vapaa-ajallani. Eri ikäisiä tavallisia suomalaisia naisia. Eivät minusta eroa mitenkään niistä naisista, joita olen kohdannut viime vuosikymmenien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten some on sinusta sekoittanut nykynaiset? Itse en tuollaista sekoittamista ole havainnut niissä naisissa ketä kohtaan päivittäin töissä, harrastuksissa tai vapaa-ajallani. Eri ikäisiä tavallisia suomalaisia naisia. Eivät minusta eroa mitenkään niistä naisista, joita olen kohdannut viime vuosikymmenien aikana.
Niinkö? Viettävät suurimman osan ajastaan kännykän äärellä. Eivät kykene minkäänlaiseen tiiviimpään henkilökohtaiseen (lue, livenä tapahtuvaan) kanssakäymiseen (ahdistuvat heti). Kaikkea verrataan somessa nähtyyn.
Käytös on lähinnä näennäisesti sivistynyttä (osataan kyllä lässyttää turhasta ummet ja lammet, mutta mitään ei osata sanoa). Pienestäkin kritiikistä suututaan heti.
Kaikki tämä oman, vuosikymmenien pituisen, kokemusteni mukaan. Ihan akateemisissakin ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Viettävät suurimman osan ajastaan kännykän äärellä. Eivät kykene minkäänlaiseen tiiviimpään henkilökohtaiseen (lue, livenä tapahtuvaan) kanssakäymiseen (ahdistuvat heti). Kaikkea verrataan somessa nähtyyn.
Käytös on lähinnä näennäisesti sivistynyttä (osataan kyllä lässyttää turhasta ummet ja lammet, mutta mitään ei osata sanoa). Pienestäkin kritiikistä suututaan heti.
<
Edelleen omat kokemukseni eivät vastaa sinun kokemuksia. Ylipäänsä sukupuolestaan riippumatta moni viettää aikaa puhelimellaan kuka mitäkin tehden. Tuollaista suuttumista en ole ihmisten kohdalla huomannut, mutta osa syy voi myös olla etten lähtökohtaisesti kritisoi kanssaihmisiä heidän tekemisistään. Poislukien urheiluseuran treenit, missä valmennan. Someen vertailua en ole keneltäkään kohdannut ja livekanssakäymiseenkin ihmiset pystyvät ongelmitta.
Jos aina joku suuttuu, niin kyllä silloin kannattaisi katsella peiliin. Miksi ylipäänsä kritisoida ketään? Miksi vääntää väkisin suhdetta väärien ihmisten kanssa? Eikö kannattaisi etsiä sellainen kumppani, jossa on kaikki kohdillaan? Sitten ei tarvitse kritisoida, eikä toisen suuttua siitä kritiikistä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Joudun jakamaan vastaukseni useampaan viestiin, koska tekstistä tuli aika pitkä. Sainpahan samalla jäsenneltyä omia ajatuksiani paremmin, jos se vaikka tekisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on hakusessa? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Se on surullista, että tällaiset miehet joutuvat olemaan vuodesta toiseen yksin, kun seuranhaku ei toimi ja kohtaamisten kanssa ei käy tuuri.
Se on jännä, että kun mies sanoo ettei nainen ole seksuaalinen olento vaan se pyrkii aina vain lapsen saantiin, naiset pillastuvat ja kertovat mm. kuinka hyvää seksiä halutaan aina ja tuollaisten kommenttien kertoja on itse incel joka ei osaa tyydyttää naista.
Nyt kun nainen haukkuu miehet, se saa tykkäyksiä eikä kukaan nainen ole raivoamassa "siskolle"
Mutta palstallahan ei ole miesvihaa...