Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?

Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata huonoja puolia, joita minulla ei ole. Minulla ei ol

Hauska viesti. 😄 Siinäpä melko kattava lista huonoista ominaisuuksista joita ei kumppanille toivo. Osa toki sellaisia jotka voi hyväksyä, kuten kaljuuntuminen.

Vierailija
62/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista josta minä pidän. Persoona saa näkyä. Ulkonäöllisesti ja sisäisesti. Ei saa olla ilkeä tai ylimielinen. Sellainen jonka kanssa on hyvä olla.

MItäkö tuon. Itseni sellaisena kuin olen. Tuon toiselle samanlaista onnea kuin hän tuo minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.

Ei tarvitse olla malli ja kotityöt osaan itse paremmin. Säännöllinen ja monipuolinen seksi on tärkeää.

Eihän tuohon tarvitse parisuhdetta. 

Vierailija
64/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on vaikeuksia ymmärtää, että toiveiden/kriteerien puuttuminen tai pinnallisuus ei ole hyvä asia. Päinvastoin. Moni nainen haluaa tuntea itsensä valituksi ja juuri sopivimmaksi puolisoksi sille miehelle. Ei ole imartelevaa päätyä yhteen sellaisen miehen kanssa, jolle olisi kelvannut kuka tahansa. 

Vierailija
65/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on hakusessa? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Haaveilen löytäväni toisen ihmisen, johon voisin tutustua rauhassa ja jonka kanssa voisin kasvaa hiljalleen yhteen. Vaikka tapani onkin edetä kiireettä ja asettamatta turhia paineita, en ole kiinnostunut epämääräisistä säädöistä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä mitä elämältään haluavat. Minulle parisuhteen tavoite on aina ollut elämän mittainen yhteinen taival enkä aio joustaa tästä näkökulmasta vain tukahduttaakseni hetkeksi yksinäisyyteni. En tietenkään oleta, että parisuhteen löydyttyä siinä olisi pakko pysyä katkeraan loppuun asti vaikka väkisin, mutta toivon todella, että päätös sitoutua olisi painava ja harkittu.

Pidän ajatusta seksistä tuntemattomien ihmisten tai edes läheisten kavereideni kanssa todella outona ja luotaantyönt

Kuulostat tämän perusteella ihanalta tyypiltä. Juuri kaikkea yhteistä tekemistä itsekin arvostan ja tuo kumppanin kanssa yhteenkuuluvuus ja kunnioitus tärkeää. Vaikea löytää sellaista. 

Vierailija
66/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hassua, että itsessään ei saa nähdä hyvää.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata

Vierailija
67/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tekee naisen työt, ja rakastaa seksiä. ja haluu sitä paljon, ja usein ja pitkään.   joka on katseen kestävä ja hyvä runkoineen, ja isot kunnon tissit ei mitään pikkupoika. vartalo ja perse pitää olla hyvä jota vieraat miehet vilkuilee, kateelisena ja lähestyy baari tiskillä jonka jälkeen saavun minä. ja sanon painu vit tuun tai käy huonosti, annan mielelläni oppitunnin jujutsusta josta itselle kolmannen asteen musta vyö.😀🤣😅🤬tule koitaan,  Onneksi itselläni on tälläinen nainen ollut jo kymmenen vuotta ja 5kuukautinen pikku poikakin hänen kanssaan😍😍.

Haluat siis tehdä vaikutuksen miehiin.

Eikai sitä tarvitse enään naiseen tehdä, kun sellainen on.😀🤪😍

Vaikutat yksinkertaiselta tomppelilta.

Vierailija
68/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies. Kuinka monta prosenttia heitä on ja kuka sen määrittelee? Pois jää ilmeisesti moniongelmaiset, alkoholistit, työttömät?, julkkikset ja status-miehet.

60%, 70%, 80% vai 90% on tavismiehiä?

Vierailija
69/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patinoitunut runomies kirjoitti:

Parisuhde on ammottoman vanhentunut instituutio, kun vielä tasa-arvon aikaankin naiset miettivät että mitä mies voisi tuoda parisuhteeseen. Exä ois kaivannut seksin lisäksi ties mitä temppuapinaa, lompakkoa ja kokkia ja kuuntelijaa sun muuta. Siinä vaiheessa nostin kytkintä. Minulle riittää pelkkä seksi ja siinä saa nainenkin samalla vastineensa, jos vaan on riittävän nopea. Teillä pitäisi päättää että mitä te oikein haluatte, ollako itsenäinen vaiko kuitenkin miehen tuotantopanoksen perään.

Ei taida sun kanssa saada nainen mitään. 😅 Onnellista ja hyvää suhdetta vaikea rakentaa tuolla asenteella.

Vierailija
70/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista josta minä pidän. Persoona saa näkyä. Ulkonäöllisesti ja sisäisesti. Ei saa olla ilkeä tai ylimielinen. Sellainen jonka kanssa on hyvä olla.

MItäkö tuon. Itseni sellaisena kuin olen. Tuon toiselle samanlaista onnea kuin hän tuo minulle.

Ihan ok.

Vierailija
71/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata huonoja puolia, joita minulla ei ole. Minulla ei ol

Muuten kuulosti hyvältä, mutta se mikä pisti pahasti silmään on tuo kun sanottu, että sinussa ei ole huonoja puolia. Kukaan ei ole täydellinen ja aivan kaikilla on huonoja puolia ja jos ei ole itsereflektiota tunnistaa näitä niin se on kyllä melkoisen huono asia. Samaten osa noista sun hyvistä puolista kuten 'ei migreeniä' on vähän hakemalla haettua. Enpä usko, että kellään naisella migreenittömyys on kriteerinä kumppaninhaussa.

Vierailija
72/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain kauniin naisen. Tuon suhteeseen mukavaa tekemistä normaalilla arjella jota muutenkin eletään. Minusta saa seuraa lenkille ja lähes minne vaan vaikka mustikoita keräämään. Olen mukavaa ja hauskaa seuraa aina.

En oikein ymmärrä tämän kommentin alapeukkujen määrää. 

No itse ainakin alapeukutin koska ainoa mikä naisessa kiinnosti oli kauneus. Luonne ja arvot ei väliä kunhan on kaunis. Eli nainen halutaan kuin näyttelyesineeksi mutta ei kiinnosta haluaako nainen lapsia, arvostaako nainen kasvissyöntiä jne. Koriste-esineet valitaan noin. Jopa maljakon kanssa katsoisin onko se sellainen mitä tarvitsen eikä pelkkää ulkonäköä. 

No sitten. Itse ajattelin jotenkin viestin sisältävän sen, että on yhteisiä mielekkäitä aktiviteetteja ja sen puolesta kuulosti hyvältä.

Vierailija
73/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on hakusessa? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Haaveilen löytäväni toisen ihmisen, johon voisin tutustua rauhassa ja jonka kanssa voisin kasvaa hiljalleen yhteen. Vaikka tapani onkin edetä kiireettä ja asettamatta turhia paineita, en ole kiinnostunut epämääräisistä säädöistä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä mitä elämältään haluavat. Minulle parisuhteen tavoite on aina ollut elämän mittainen yhteinen taival enkä aio joustaa tästä näkökulmasta vain tukahduttaakseni hetkeksi yksinäisyyteni. En tietenkään oleta, että parisuhteen löydyttyä siinä olisi pakko pysyä katkeraan loppuun asti vaikka väkisin, mutta toivon todella, että päätös sitoutua olisi painava ja harkittu.

Kuulostat tämän perusteella ihanalta tyypiltä. Juuri kaikkea yhteistä tekemistä itsekin arvostan ja tuo kumppanin kanssa yhteenkuuluvuus ja kunnioitus tärkeää. Vaikea löytää sellaista. 

Sanot noin, mutta ne ovat vain tyhjiä sanoja, koska et edes yritä ottaa yhteyttä etkä varmasti lähestyisi kasvotusten. Olen lopen kyllästynyt kuulemaan naisilta "olisit ihana mies jollekin muulle kuin minulle" ja muita vastaavia lausahduksia, joita myös sanomasi edustaa.

Vierailija
74/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain kauniin naisen. Tuon suhteeseen mukavaa tekemistä normaalilla arjella jota muutenkin eletään. Minusta saa seuraa lenkille ja lähes minne vaan vaikka mustikoita keräämään. Olen mukavaa ja hauskaa seuraa aina.

En oikein ymmärrä tämän kommentin alapeukkujen määrää. 

Et varmaan ymmärrä oikein muitakaan asioita.

Onneksi sinulla oli fiksua kommentoivaa ja toit sillä sisältöä keskusteluun. Vaikutat aika runkulta tyypiltä. 

Vierailija
75/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäselväksi jäi pitääkö mennä naisiin ennenkuin sinun mielestäsi voi harrastaa seksiä? Onhan tuo kirjoitus jonkunlainen unelman varmaan kirjoittaneelle mutta todennäköisesti ei sovi yhteen todellisuuden kanssa. 

Pitää mennä naisiin, mutta ei tarvitse mennä naimisiin. En ole miettinyt asiaa kovin pitkälle, koska se on jäänyt teoreettiselle tasolle.

Vierailija kirjoitti:

Uskon sielu kumppanuuteen mutta uskon myös että hyviä matcheja on enemmän kuin moni uskaltaa arvata.

En tiedä miksi sopivia naisia on vaikea löytää ja miksi heitä on vielä vaikeampi saada kiinnostumaan tutustumisesta. Olen itsekin ihmetellyt asiaa jo vuosikymmenen verran. Haen kuitenkin aktiivisesti seuraa netistä ja kaveripiireistäni.

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin ja tahdikkas

Jos tinderissä tulee yksi tykkäys vuodessa niin joko sinulla on todella huonot kuvat, erityisen outo tai ahdasmielinen teksti tai olet vaan oikeasti ihan älyttömän ruma.

Vierailija
76/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Eli sä olet lyhyt ja/tai ruma.

Vierailija
77/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tekee naisen työt, ja rakastaa seksiä. ja haluu sitä paljon, ja usein ja pitkään.   joka on katseen kestävä ja hyvä runkoineen, ja isot kunnon tissit ei mitään pikkupoika. vartalo ja perse pitää olla hyvä jota vieraat miehet vilkuilee, kateelisena ja lähestyy baari tiskillä jonka jälkeen saavun minä. ja sanon painu vit tuun tai käy huonosti, annan mielelläni oppitunnin jujutsusta josta itselle kolmannen asteen musta vyö.😀🤣😅🤬tule koitaan,  Onneksi itselläni on tälläinen nainen ollut jo kymmenen vuotta ja 5kuukautinen pikku poikakin hänen kanssaan😍😍.

Vaikutat yksinkertaiselta tomppeli

No selkeästi hän on ainakin onnellinen tomppeli. Monesti hieman hitaammat on onnellisempia. Liika älykkyys kuormittaa. Antaa toisen olla tyytyväinen rauhassa. 

Vierailija
78/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähdekään lähestymään tätä kautta ketään. Tinderissä ja livenä lähestyn miehiä jos joku kiinnostaa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Vierailija
79/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulosti hyvältä, mutta se mikä pisti pahasti silmään on tuo kun sanottu, että sinussa ei ole huonoja puolia. Kukaan ei ole täydellinen ja aivan kaikilla on huonoja puolia ja jos ei ole itsereflektiota tunnistaa näitä niin se on kyllä melkoisen huono asia. Samaten osa noista sun hyvistä puolista kuten 'ei migreeniä' on vähän hakemalla haettua. Enpä usko, että kellään naisella migreenittömyys on kriteerinä kumppaninhaussa.

Mistä päättelit tuon, että ei olisi huonoja puolia? Luitko kaikki neljä viestiä? Siellä tuli esille useampia asioita, jotka ovat varmasti monien mielestä huonoja puolia.

Vierailija
80/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat yksinkertaiselta tomppeli

Vaikuttaa kateelisen piipi tykseltä, juuri tätä tarkoitan.😀🤪🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan