Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?
Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?
Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?
Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin tällä palstalla Reece Allmannin esimerkkinä kauniista naisesta, jolla on tavismies. Ja siitä seurasi vain selitystä, miten tavallisen näköinen perunanenä Reece on. Eli googlatkaa palstamiehen tavisnainen. Ei tietenkään mikään ihme, että sellaisia palstamiehen on vaikea löytää.
Ai tavallinen???? Siis se DC:n cheerleader. Ja sinulle pitäisi olla samanlainen?!?!? Ja ilmeisesti olet myös omasta mielestäsi samaa tasoa. Ja anna mä arvaan, kaikilla naisilla voisi olla samanlainen kroppa, jos vaan jättäisivät sipsit pois? Ja vielä että on luonnollisen kaunis, eikä ole laitettu.
😂🤣😅🤣🤣😂😅😆😅😂😂🤣😅😅🤣
Tuo nainen on överilaitettu meikein ym. Löytyy kuvia, joista on enemmän samaa tasoa miehensä kanssa. Ja mitäpä väliä, ovat ns. naimanaamat: saman
Suhde saattaa kestää, koska heitä yhdistää vahva uskonnollinen vakaumus. Mutta ulkoisesti ovat aivan eri tasolla. Will ei ole mieheksi komea, Reece on naiseksi kaunis, ja lisäksi herttainen ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Joka tekee naisen työt, ja rakastaa seksiä. ja haluu sitä paljon, ja usein ja pitkään. joka on katseen kestävä ja hyvä runkoineen, ja isot kunnon tissit ei mitään pikkupoika. vartalo ja perse pitää olla hyvä jota vieraat miehet vilkuilee, kateelisena ja lähestyy baari tiskillä jonka jälkeen saavun minä. ja sanon painu vit tuun tai käy huonosti, annan mielelläni oppitunnin jujutsusta josta itselle kolmannen asteen musta vyö.😀🤣😅🤬tule koitaan, Onneksi itselläni on tälläinen nainen ollut jo kymmenen vuotta ja 5kuukautinen pikku poikakin hänen kanssaan😍😍.
Haluat siis tehdä vaikutuksen miehiin.
Patinoitunut runomies kirjoitti:
Parisuhde on ammottoman vanhentunut instituutio, kun vielä tasa-arvon aikaankin naiset miettivät että mitä mies voisi tuoda parisuhteeseen. Exä ois kaivannut seksin lisäksi ties mitä temppuapinaa, lompakkoa ja kokkia ja kuuntelijaa sun muuta. Siinä vaiheessa nostin kytkintä. Minulle riittää pelkkä seksi ja siinä saa nainenkin samalla vastineensa, jos vaan on riittävän nopea. Teillä pitäisi päättää että mitä te oikein haluatte, ollako itsenäinen vaiko kuitenkin miehen tuotantopanoksen perään.
Sinä tuot suhteeseen vain minuuttimunan etkä mitään muuta. Eipä taida naisia kiinnostaa.
Uskovainen olisi passeli niin perus arvot kohtaisi. Mutta ei saisi olla kiihkouskovainen vaan maltillinen. Eikä liian kirjanoppinut. Eli järki päässä ja perusarki rullaa hyvin ilman konflikteja. Ulkonäkö ei kai niin tärkeää, kunhan terveyttä olisi puuhastella ja elellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on hakusessa? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Haaveilen löytäväni toisen ihmisen, johon voisin tutustua rauhassa ja jonka kanssa voisin kasvaa hiljalleen yhteen. Vaikka tapani onkin edetä kiireettä ja asettamatta turhia paineita, en ole kiinnostunut epämääräisistä säädöistä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä mitä elämältään haluavat. Minulle parisuhteen tavoite on aina ollut elämän mittainen yhteinen taival enkä aio joustaa tästä näkökulmasta vain tukahduttaakseni hetkeksi yksinäisyyteni. En tietenkään oleta, että parisuhteen löydyttyä siinä olisi pakko pysyä katkeraan loppuun asti vaikka väkisin, mutta toivon todella, että päätös sitoutua olisi painava ja harkittu.
Pidän ajatusta seksistä tuntemattomien ihmisten tai edes läheisten kavereideni kanssa todella outona ja luotaantyönt
Luin koko viestiketjusi ja olin että wow. :D Joku muukin on miettinyt samoja asioita samalla tavalla. Juurikin esim tuo että parisuhteeseen sitoutuessa tavallaan olisi sitouduttava pitämään itsestään huolta toki ennen kaikkea itsensä mutta myös sen parisuhteen toisen osapuolen takia. Siksi parisuhteet jollain tavalla "pelottavatkin" itseä, miten sitä onkaan niin suuressa vastuussa toisen onnellisuudesta. Miten juuri minä voisin olla maailman kaikista ihmisistä se jonka kanssa kumppanin olisi parasta olla :D Vaikea selittää lyhyesti mutta näitä on kiva miettiä päänsä puhki välillä. Uskon sielu kumppanuuteen mutta uskon myös että hyviä matcheja on enemmän kuin moni uskaltaa arvata. N33
Minä en pidä itseäni ihan tavismiehenä, mutta varmaan pelkän kuvan perusteella moni nainen, varsinkin ne joita itse katselen, arvioisi niin.
On höpönlöpöä, että vain luonne merkitsee. Ihminen ei voi kiinnostua ventovieraasta mitenkään luonteen perusteella, kun ei tunne. Ensivaikutelma tulee ulkoisesta olemuksesta; viehettääkö se seksuaalisesti. Minua viehettää monentyyppiset naiset, laihat ja runsaammat, eikä hiusten värilläkään ole niin väliä. Jos itse pitäisi veistää itselle tyttöystävä, niin sellainen kauniskasvoinen vaalea tiimalasivartaloinen urheilullinen nuorempi nainen olisi se. Tai sitten Eva Mendes tyyppinen latino. Tällä haarukalla itse katselen. Naisen ulkomuodossa on myös oltava jotain seksikkyyttä ja leikkiä, sellainen tätimäisyys (jota monet päälle kolmekymppiset naiset tuntuvat arvostavan); muodottomat mutta kalliit vaatekappaleet, huivit, jne ovat nounou. Kireät farkut, nahkahousut, tiukat hameet ja mekot jne jotka tuovat esiin vartalon kauniita muotoja taas jees.
Kun tämä vaihe on hoidettu puolin ja toisin, ja päästy tutustumiseen, niin sitten tulee se luonne ja karakteeri. Arvostan sitä, että nainen on hauska, positiivinen, kiinnostunut minusta, elämäniloinen ja ylipäätään kiinnostunut asioista ja halukas mielipiteiden vaihtoon.
Tällaisten naisten kanssa mennään eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä itseäni ihan tavismiehenä, mutta varmaan pelkän kuvan perusteella moni nainen, varsinkin ne joita itse katselen, arvioisi niin.
On höpönlöpöä, että vain luonne merkitsee. Ihminen ei voi kiinnostua ventovieraasta mitenkään luonteen perusteella, kun ei tunne. Ensivaikutelma tulee ulkoisesta olemuksesta; viehettääkö se seksuaalisesti. Minua viehettää monentyyppiset naiset, laihat ja runsaammat, eikä hiusten värilläkään ole niin väliä. Jos itse pitäisi veistää itselle tyttöystävä, niin sellainen kauniskasvoinen vaalea tiimalasivartaloinen urheilullinen nuorempi nainen olisi se. Tai sitten Eva Mendes tyyppinen latino. Tällä haarukalla itse katselen. Naisen ulkomuodossa on myös oltava jotain seksikkyyttä ja leikkiä, sellainen tätimäisyys (jota monet päälle kolmekymppiset naiset tuntuvat arvostavan); muodottomat mutta kalliit vaatekappaleet, huivit, jne ovat nounou. Kireät farkut, nahkahousut, tiukat hameet ja mekot jne jotka
Ok.
No huh huh! Kahlasin ketjun lävitse ja pari vastaajaa vaikuttaa henkisesti kypsiltä ja tavallisilta miehiltä, mutta suurin osa kyllä vaikuttaa keskenkasvuisilta inceleiltä, enkä yhtään ihmettele miksi naiset eivät heitä halua.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ns tavismies etsii kaunista naisya pillureiäkseen ja persereiäkseen, jota käyttää kuten seksikonetta, ja miehellä ei ole itsellään mitään tarjottavaa suhteeseen naiselle?
Olet hieno esimerkki naisesta, jollaista minä tai tuskin kukaan muukaan etsii.
No eipä ole vaikea arvata, että älykäs nainen ei ilmiselvästi ole tyyppiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on hakusessa? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?
Haaveilen löytäväni toisen ihmisen, johon voisin tutustua rauhassa ja jonka kanssa voisin kasvaa hiljalleen yhteen. Vaikka tapani onkin edetä kiireettä ja asettamatta turhia paineita, en ole kiinnostunut epämääräisistä säädöistä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä mitä elämältään haluavat. Minulle parisuhteen tavoite on aina ollut elämän mittainen yhteinen taival enkä aio joustaa tästä näkökulmasta vain tukahduttaakseni hetkeksi yksinäisyyteni. En tietenkään oleta, että parisuhteen löydyttyä siinä olisi pakko pysyä katkeraan loppuun asti vaikka väkisin, mutta toivon todella, että päätös sitoutua olisi painava ja harkittu.
Pidän ajatusta seksistä tuntemattomien ihmisten tai edes läheisten kavereideni kanssa todella outona ja luotaantyönt
Epäselväksi jäi pitääkö mennä naisiin ennenkuin sinun mielestäsi voi harrastaa seksiä? Onhan tuo kirjoitus jonkunlainen unelman varmaan kirjoittaneelle mutta todennäköisesti ei sovi yhteen todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain kauniin naisen. Tuon suhteeseen mukavaa tekemistä normaalilla arjella jota muutenkin eletään. Minusta saa seuraa lenkille ja lähes minne vaan vaikka mustikoita keräämään. Olen mukavaa ja hauskaa seuraa aina.
En oikein ymmärrä tämän kommentin alapeukkujen määrää.
Patinoitunut runomies kirjoitti:
Parisuhde on ammottoman vanhentunut instituutio, kun vielä tasa-arvon aikaankin naiset miettivät että mitä mies voisi tuoda parisuhteeseen. Exä ois kaivannut seksin lisäksi ties mitä temppuapinaa, lompakkoa ja kokkia ja kuuntelijaa sun muuta. Siinä vaiheessa nostin kytkintä. Minulle riittää pelkkä seksi ja siinä saa nainenkin samalla vastineensa, jos vaan on riittävän nopea. Teillä pitäisi päättää että mitä te oikein haluatte, ollako itsenäinen vaiko kuitenkin miehen tuotantopanoksen perään.
No totta kai mietin, mitä mies voi tuoda parisuhteeseen, koska tuon itsekin paljon. Eikä se useimmilla naisilla tarkoita, että mies halutaan maksumieheksi, vaan että hän on omillaan toimiintuleva ja elämänhallinta kunnossa. On itsestään selvää, että parisuhteessa molemmat osapuolet kuuntelevat ja tukevat toisiaan. Jos ei tätä ymmärrä, ei parisuhde ole sinua varten. Mitä taas tuohon temppuapinaan tulee, niin kyllä miehenkin kuuluu osallistua yhteisten kivojen juttujen järjestämiseen ei sitä vastuuta voi sysätä pelkästään naiselle. Moni mies tuntuu jämähtävän sinne kotisohvalle eikä tee mitään ylläpitääkseen suhdetta ja sitten tulee hirveänä 'yllätyksenä' se, että nainen haluaakin erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain kauniin naisen. Tuon suhteeseen mukavaa tekemistä normaalilla arjella jota muutenkin eletään. Minusta saa seuraa lenkille ja lähes minne vaan vaikka mustikoita keräämään. Olen mukavaa ja hauskaa seuraa aina.
No itse ainakin alapeukutin koska ainoa mikä naisessa kiinnosti oli kauneus. Luonne ja arvot ei väliä kunhan on kaunis. Eli nainen halutaan kuin näyttelyesineeksi mutta ei kiinnosta haluaako nainen lapsia, arvostaako nainen kasvissyöntiä jne. Koriste-esineet valitaan noin. Jopa maljakon kanssa katsoisin onko se sellainen mitä tarvitsen eikä pelkkää ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ymmärrä oikein muitakaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tavis miehen on turha miettiä millaisen naisen haluaa koska ei tavis mies kelpaa naisille mitenkään.
Olen monien mielestä kaunis ja naisellinen, aina huoliteltu, mutta ei paksua pakkelia naamassa.
Minulle kelpaisi tavismies oikein hyvin jos on miehisiä taitoja ja kohtelisi minua hyvin. Osittain viehätyn siitä kuinka toinen katsoo minua ja tämä voimistuu vähemmän komean kanssa helpommin.
Komea mies joka nauttii monien naisten huomiosta ei sytytä minua. Haluan miehen joka arvostaa juuri minun huomiota ja muilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet ulkonäöltäsi tavis niin kuitenkin kelpuutat vain kauniin naisen kumppaniksi ja tavisnainen ei käy. Toki jos on huippukiva persoonallisuus niin se toki voi kompensoida sitä ulkonäköä, mutta ihminen joka on noin ulkonäkökeskeinen ei vaikuta kovin mukavalta persoonalta.
Vierailija kirjoitti:
Epäselväksi jäi pitääkö mennä naisiin ennenkuin sinun mielestäsi voi harrastaa seksiä? Onhan tuo kirjoitus jonkunlainen unelman varmaan kirjoittaneelle mutta todennäköisesti ei sovi yhteen todellisuuden kanssa.
Pitää mennä naisiin, mutta ei tarvitse mennä naimisiin. En ole miettinyt asiaa kovin pitkälle, koska se on jäänyt teoreettiselle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Uskon sielu kumppanuuteen mutta uskon myös että hyviä matcheja on enemmän kuin moni uskaltaa arvata.
En tiedä miksi sopivia naisia on vaikea löytää ja miksi heitä on vielä vaikeampi saada kiinnostumaan tutustumisesta. Olen itsekin ihmetellyt asiaa jo vuosikymmenen verran. Haen kuitenkin aktiivisesti seuraa netistä ja kaveripiireistäni.
Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin ja tahdikkasti laadittu. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia, vaikka asun yhdessä kymmenestä suurimmasta kaupungista. Ylilaudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi, mutta olen harkinnut sen kokeilemista seuraavaksi.
Harrastuksissani on vain miehiä, pariskuntia ja eläkeläisiä. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, opin harvoin tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että uusia työkavereita tulee vastaan harvemmin. Vaikka saisin kaverini mukaan johonkin, en pääse sitä kautta tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten vaihtaminen ei ole vaikuttanut asiaan, sillä mikään minua kiinnostava asia yksilöliikunnasta käsitöihin ei selvästikään vedä puoleensa sopivia naisia.
Jos palataan filosofisiin pohdintoihin, niin tuntuu jopa siltä, että minulla on velvollisuus löytää puoliso, koska muutoin minussa menee hyvä ihminen hukkaan, jonka joku toinen hyvä ihminen ansaitsee saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tekee naisen työt, ja rakastaa seksiä. ja haluu sitä paljon, ja usein ja pitkään. joka on katseen kestävä ja hyvä runkoineen, ja isot kunnon tissit ei mitään pikkupoika. vartalo ja perse pitää olla hyvä jota vieraat miehet vilkuilee, kateelisena ja lähestyy baari tiskillä jonka jälkeen saavun minä. ja sanon painu vit tuun tai käy huonosti, annan mielelläni oppitunnin jujutsusta josta itselle kolmannen asteen musta vyö.😀🤣😅🤬tule koitaan, Onneksi itselläni on tälläinen nainen ollut jo kymmenen vuotta ja 5kuukautinen pikku poikakin hänen kanssaan😍😍.
Haluat siis tehdä vaikutuksen miehiin.
Eikai sitä tarvitse enään naiseen tehdä, kun sellainen on.😀🤪😍
Sinkkuna ollessani etsin sellaista naista, jonka kanssa yhteiselo maistuu.
Jossain järjestyksessä ns. kriteereitä olivat luonne, äly, huumori, ulkonäkö ja nämä muut asiat, joista kemia muodostuu.
Tapasin puolisoni tinderissä ja lyhyen deittailun jälkeen rupesi olemaan aika selvää, että lisäyrityksiä en omasta puolestani tarvitse.
Mutta tämä nyt taitaa olla puhdasta trollaamista tämä ketju. Siispä: POLTTAKAA PILVEÄ!!!
Sellaistahan se on, että miehet valittavat kun eivät saa naisia. Vaikka itseään ei voi muuttaa täysin erilaiseksi, niin on kuitenkin paljon mihin voi vaikuttaa. Ei voi valita onko komea vai ei, mutta voi pitää itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa. Henkilökohtaisesta hygieniasta voi huolehtia. Ei ole pakko pukeutua tyylittömästi. Ei myöskään tarvitse käyttäytyä huonosti.