Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet superlahjakkaista, jotka suorittaa esim kaksi yliopistotutkintoa tai amk ja yliopistotutkinnon?

Vierailija
27.11.2024 |

Heitäkin löytyy.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kylvää tätä lapsellista kommenttiasi joka keskusteluun. Eikös sinun pitäisi olla jo koulussa tähän aikaan?

Vierailija
2/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se niin vaikeaa ole, kun pääsee vauhtiin. Ja hupaisasti yllättävän moni näistä lähteekin sitten henkiselle polulle joko intiaan tai luostariin, kun toteaa ettei akatemia ollutkaan "totuus" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo lapsellinen lässytys. Ota ne lääkkeesi!

Vierailija
4/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että miten se on muka superlahjakkuuden merkki, ettei pysty edes päättämään mitä haluaa tehdä vaan opiskelee koko ikänsä. 

Vierailija
5/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin suorittanut työturvallisuustutkinnon ja hygieniapassin.

Vierailija
6/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi AMK- ja kaksi maisteritutkintoa

Vierailija
7/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä olla naispomon alaisuudessa. Syö hyvää työmiestä. Kaikki se woke ja hömppä.

Vierailija
8/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..

Ap

Nykyään kaikki maisterit suorittaa kaksi yliopistotutkintoa

1) Kandidaatti

2) Maisteri

Eli ajattelen, että aika yleistä

Vierailija
9/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tohtorin tutkinto tohon päälle ja samalla työpaikan, jossa on samanlaista porukkaa. Uskon, että tämä parantaa elämässä tyytyväisyyttä. 

Vierailija
10/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään, en pitäisi missään nimessä superlahjakkuutena. 

Jos tekee työn ja perhe-elämän ohella niin sitten mietin jaksamista ja priorintia.

Vierailija
11/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on suorittaa amk ja yliopistotutkinto samaan aikaan kun maisteritutkintoon sisältyy jo kanditutkinto (eli suunnilleen amk-tutkintoa vastaava).

Ja jos ei luota siihen että yliopistotutkinnolla saa joskus töitä (edes tutkijana) niin kannattaisiko jättää se sitten kokonaan väliin? Tuo se vasta yhteiskunnan varojen tuhlaamista onkin.

Vierailija
12/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahkeet riittää yhteen kouluun riittää toiseenkin. Rinnakkain suoritettuna ja tavoiteajassa kova saavutus. 

Vierailija
13/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa. Ajattelen samoin oppilaista, jotka kirjoittavat 9 aineitta ylioppilaskirjoituksissa. Suurinta osaa tiedoista ei tarvita ja siksi niiden määrällinen kerryttäminen on hukkaa. 

Vierailija
14/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvita mitään erityistä lahjakkuutta

nimim. KTM ja AMK-inssi

Vierailija
15/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, etteivät löydä omaa paikkaansa mailmasta, kuluttavat veronmaksajien rahoja itsekkäästi.

Vierailija
16/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden korkeakoulututkinnon (kandi+Di) suorittaneena en pidä enää mitenkään superlahjakkuutena, jos joku opiskeleekin kaksi korkeakoulututkintoa. Di tutkinnon jälkeen olen opiskellut luonnontieteitä, kauppatieteitä että oikeustieteitä ja ei nämä kurssit ole ns päätä huimanneet. Opiskelen nyt omaksi iloksi ja käyn niitä kursseja, jotka kiinnostaa ja jotka liittyy omaan työhöni edes jotenkin. Ehkä näistä joskus saa kokonaisen tutkinnon raavittua kasaan, mutta en kyllä pidä sitä enää mitenkään tavoiteltavana asiana. Kurssien asiat oppii lopulta vasta käytännön työssä, jos silloinkaan. Yliopistossa kun monet asiat on syvällisiä ja teoreettisia ja jos ei tutkijaksi ryhdy, niin veikkaan että monet opitut asiat kyllä unohtuu eikä niihin ihan helposti törmää.

Vierailija
17/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi ainakaan, että huippulahjakas

Vierailija
18/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, jos noin on, olen hänen puolisonsa.

Vierailija
19/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja KTM, eikä mitään päällekkäisyyksiä tutkinnoissa ettei kukaan pääse väittämään että samoista kursseista teit 2 tutkintoa. Lähinnä ajattelen, että olenpa ollut reipas nuorempana kun jaksoin istua persuksillani ja lukea ja tehdä kaiken maailman tehtävät, harjoitustyöt ja esitykset. Mua kiinnosti paljon nuo aiheet, edelleenkin kiinnostaa, teen töitä näiden asioiden parissa ja tutkinnoista on ollut erittäin paljon hyötyä. Mulla on ollut kiva elämä tutkintojeni kanssa ja oli hyvä ja luonnollinen päätös jaksaa painaa ne kasaan. Muille ihmisille se on ollut enemmän ongelma, monet kuvittelee että olen joku supernero ja jännittävät mua tms. Ihan sama, itseäni ajattelin kun ne tein, että pääsis tekemään töitä justiinsa näiden mielenkiintoisten juttujen kanssa.

Vierailija
20/29 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lahjakkuutta. Haluaa kehittää itseään, on kiinnostunut ja ahkera. Tuttuni suorittaa kolmatta korkeakoulututkintoa. Ikää alle 40v, kolme lasta, yliopistotutkinto, amk - tutkinto ja nyt toinen yliopistotutkinto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme