Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?

Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin tällä palstalla Reece Allmannin esimerkkinä kauniista naisesta, jolla on tavismies. Ja siitä seurasi vain selitystä, miten tavallisen näköinen perunanenä Reece on. Eli googlatkaa palstamiehen tavisnainen. Ei tietenkään mikään ihme, että sellaisia palstamiehen on vaikea löytää. 

Vierailija
22/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohjasakkaa, koska olen työtön. Vastaan silti, kun ei tänne taviksetkaan vastannu. Monenlainen ulkonäkö viehättää, mutta kiinnostuksen herättää keskustelut. Luonne on hyvin tärkeä tietää ja millaiset arvot toisella on. Etsin nyt aluksia ainakin sellaista suhdetta, jossa molemmilla olisi omat kodit ja vietettäisi vuoronperään toisen luona aikaa yhdessä, sekä sit olis myös omaakin aikaa. Itse tuon suhteeseen avoimuuteni ja luottamukseni sekä myös tietenkin tunnepuolen. Yhteistä tekemistä ois mukava suunnitella alkaen kävelylenkistä aina ulkomaan matkaan, ruuanlaitosta, koti-illoista.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun jakamaan vastaukseni useampaan viestiin, koska tekstistä tuli aika pitkä. Sainpahan samalla jäsenneltyä omia ajatuksiani paremmin, jos se vaikka tekisi hyvää.

Vierailija kirjoitti:

Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Olen aina tykännyt tytöistä, jotka näyttävät siltä, että ovat vasta heränneet. Minua ei viehätä se, jos nainen käyttää meikkiä, koruja ja muodikkaita vaatteita. Pidän kuitenkin tärkeänä sitä, että nainen pitää itsestään huolta urheilemalla, syömällä terveellisesti ja pitämällä hygieniastaan huolta. Vaatteet saavat olla kuluneita, jos se on käytännöllistä, ja posket saavat punottaa sekä hiukset olla sekaisin, kun on tullut hikoiltua. Luonnollinen ja terve viehättää, pinnallinen ja turhamainen ei.

Luonteeltaan tykkään tytöistä, jotka ovat hyväntuulisia, rauhallisia ja sopuisia. Sellaisten ihmisten kanssa on hyvä olla, jotka eivät turhaan ärsyynny pienistä tai suuristakaan asioista. Arvoista on vaikeampi sanoa suoraan mikä viehättää, sillä mikään aate tai poliittinen puolue ei kuvaa omia arvojani kovin hyvin, enkä ole monissa mielipiteissäni kovin ehdoton. Tärkeintä on se, jos kumppanin arvoihin kuuluu edes yrittää olla hyvä ihminen.

Mielestäni ihmisen arvomaailma ei tarvitse liittyä puoluetoimintaan, vaan arvoja voi olla esim. rehellisyys, vapaus, terveelliset elämäntavat, luovuus, ympäristönsuojelu jne...

Vierailija
24/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tavallista ja tylsää naista, jonka kanssa voi viettää miellyttävän tylsää elämää onnellisena elämämme loppuun asti.

Naisen ulkonäkö ei ole paha ongelma, näin nirsouduttuani vain noin 80% naisista on ihan riittävän naitavia.

Ongelma on naisten päänsisus.

Tavalliseen ei kuulu raivofeminismi, pakonomainen metatyö, veganismi, palestiinahörhöily, mielenterveystukka, neuroottisuus, tavoitteena K8, ultramaraton tai Nesteen hallituspaikka sekä muut mielenterveyden häiriöt.

Nainen  voi opiskella, olla töissä tai olla olematta. Kunhan nyt ei ole satoja tuhansia kulutusluottoja.

Tylsään elämään voisi kuulua vaikkapa tylsä aamupala yhdessä, tylsä matka Madeiralle, kesämökkeilyä tylsästi, tylsiä muikkuja ja mansikoita torilla, tylsää lastenkasvattelua yhdessä ja tylsää puhetta tylsistä asioista. Tylsää koirantaluttelua ja tylsä taidenäyttely.

No mitä minulla on tarjota?

Ei sitten niin mitään, koska kuunteleva ja välittävä sekä turvallinen puolisinon kuulemma minimivaatimis ja sitä ei lasketa.

Vierailija
25/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheiden tasolla voi tuoda suhteeseen paljonkin.

Vierailija
26/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata huonoja puolia, joita minulla ei ole. Minulla ei ole mitään kroonisia vaivoja tai sairauksia, päihderiippuvuutta, sukupuolitauteja, ylipainoa, vihanhallintaongelmia, allergioita, yliherkkyyttä, migreenejä, ujoutta, huonoa itseluottamusta, kaljuuntumista, ihottumaa, univaikeuksia, lukihäiriötä, kariesta, fobioita, taipumusta paniikkikohtauksiin, elämänhallintaongelmia, pakkomielteitä tai niinkään vähäpätöisiä ongelmia kuin rumia arpia, ylitaipuvia niveliä, kuorsaamista, liikenteessä ärsyyntymistä, vaikeuksia katsoa ihmisiä silmiin tai hermostuneisuuden osoittamista hypistelemällä asioita. Muitakin yleisiä ongelmia varmasti puuttuu, mutta ne eivät tule nyt mieleeni.

Nöyrä ja vaatimatonkin kuulostat olevan...

Vierailija
27/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohjasakkaa, koska olen työtön. Vastaan silti, kun ei tänne taviksetkaan vastannu. Monenlainen ulkonäkö viehättää, mutta kiinnostuksen herättää keskustelut. Luonne on hyvin tärkeä tietää ja millaiset arvot toisella on. Etsin nyt aluksia ainakin sellaista suhdetta, jossa molemmilla olisi omat kodit ja vietettäisi vuoronperään toisen luona aikaa yhdessä, sekä sit olis myös omaakin aikaa. Itse tuon suhteeseen avoimuuteni ja luottamukseni sekä myös tietenkin tunnepuolen. Yhteistä tekemistä ois mukava suunnitella alkaen kävelylenkistä aina ulkomaan matkaan, ruuanlaitosta, koti-illoista.

M49

Heti ensimmäisessä lauseessa paljastuu katkeruus ja itsesääli. Kyllä, olet supisuomalainen tavismies.

Vierailija
28/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tekee naisen työt, ja rakastaa seksiä. ja haluu sitä paljon, ja usein ja pitkään.   joka on katseen kestävä ja hyvä runkoineen, ja isot kunnon tissit ei mitään pikkupoika. vartalo ja perse pitää olla hyvä jota vieraat miehet vilkuilee, kateelisena ja lähestyy baari tiskillä jonka jälkeen saavun minä. ja sanon painu vit tuun tai käy huonosti, annan mielelläni oppitunnin jujutsusta josta itselle kolmannen asteen musta vyö.😀🤣😅🤬tule koitaan,  Onneksi itselläni on tälläinen nainen ollut jo kymmenen vuotta ja 5kuukautinen pikku poikakin hänen kanssaan😍😍.

Vierailija
29/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun jakamaan vastaukseni useampaan viestiin, koska tekstistä tuli aika pitkä. Sainpahan samalla jäsenneltyä omia ajatuksiani paremmin, jos se vaikka tekisi hyvää.

Turhaan kirjoitat, sillä aloittaja hylkäsi ketjunsa jo ajat sitten.

Vierailija
30/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Nöyrä ja vaatimatonkin kuulostat olevan...

Mainospuhetta pyydettiin.

Vierailija
31/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomailla seurustelukumppani/avopuoliso. Naisen suhteen tavoite että pidän riittävän puoleensavetävänä ja että viihtyisimme yhdessä. Myös se että jotenkin saisi arkielämän järjestettyä Suomessa niin että naisella olisi sopivasti tekemistä ja kontakteja perheen ulkopuolelle ja että viihtyisi täällä. Mieluusti olisi myöhemmin yhteinen lapsi.

Mitä minä tuon. No olen kotona pitämässä huolta perheestä, milloin en ole töissä. Pystyn rahoittamaan jonkinlaisen keskitason elämän. Hoidan pieniä lapsia ja vietän lasten kanssa aikaa, siivoan, teen ruokaa, käyn kaupassa etc. Lupaan pitää huolta myös omasta terveydestäni ja siitä että olen vähintään kohtuullisessa kunnossa. Olen rauhallinen, tasapainoinen ja luotettava, pystyn keskustelemaan asioista ja elämään ilman paheita (viina, tupakka ja muut myrkyt).

Vierailija
32/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.

Ei tarvitse olla malli ja kotityöt osaan itse paremmin. Säännöllinen ja monipuolinen seksi on tärkeää.

Eli seksinulle hakusessa. 

Vierailija
33/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin tällä palstalla Reece Allmannin esimerkkinä kauniista naisesta, jolla on tavismies. Ja siitä seurasi vain selitystä, miten tavallisen näköinen perunanenä Reece on. Eli googlatkaa palstamiehen tavisnainen. Ei tietenkään mikään ihme, että sellaisia palstamiehen on vaikea löytää. 

Ai tavallinen???? Siis se DC:n cheerleader. Ja sinulle pitäisi olla samanlainen?!?!? Ja ilmeisesti olet myös omasta mielestäsi samaa tasoa. Ja anna mä arvaan, kaikilla naisilla voisi olla samanlainen kroppa, jos vaan jättäisivät sipsit pois? Ja vielä että on luonnollisen kaunis, eikä ole laitettu.

😂🤣😅🤣🤣😂😅😆😅😂😂🤣😅😅🤣

Vierailija
34/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ns tavismies etsii kaunista naisya pillureiäkseen ja persereiäkseen, jota käyttää kuten seksikonetta, ja miehellä ei ole itsellään mitään tarjottavaa suhteeseen naiselle?

Vierailija
35/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ns tavismies etsii kaunista naisya pillureiäkseen ja persereiäkseen, jota käyttää kuten seksikonetta, ja miehellä ei ole itsellään mitään tarjottavaa suhteeseen naiselle?

Olet hieno esimerkki naisesta, jollaista minä tai tuskin kukaan muukaan etsii. 

Vierailija
36/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet kuin Kari Salmelainen. 😊

Vierailija
37/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
38/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi. Vastaan tulee joskus jossain tilanteessa jos tulee ja asiat sitten johtaa mihin johtaa jos johtaa mutta jos ei tule vastaan niin sitten ei tule. Olen onnellinen yksinkin niin en tällä asialla päästäni vaivaa yhtään.

Vierailija
39/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tavallinen???? Siis se DC:n cheerleader. Ja sinulle pitäisi olla samanlainen?!?!? Ja ilmeisesti olet myös omasta mielestäsi samaa tasoa. Ja anna mä arvaan, kaikilla naisilla voisi olla samanlainen kroppa, jos vaan jättäisivät sipsit pois? Ja vielä että on luonnollisen kaunis, eikä ole laitettu.

😂🤣😅🤣🤣😂😅😆😅😂😂🤣😅😅🤣

Tuo nainen on överilaitettu meikein ym. Löytyy kuvia, joista on enemmän samaa tasoa miehensä kanssa. Ja mitäpä väliä, ovat ns. naimanaamat: samanlaiset silmät, nenä ja suu. Sellaiset yleensä ihastuvat ja rakastuvat ja suhde kestääkin todennäköisemmin.

40/208 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ammottoman vanhentunut instituutio, kun vielä tasa-arvon aikaankin naiset miettivät että mitä mies voisi tuoda parisuhteeseen. Exä ois kaivannut seksin lisäksi ties mitä temppuapinaa, lompakkoa ja kokkia ja kuuntelijaa sun muuta. Siinä vaiheessa nostin kytkintä. Minulle riittää pelkkä seksi ja siinä saa nainenkin samalla vastineensa, jos vaan on riittävän nopea. Teillä pitäisi päättää että mitä te oikein haluatte, ollako itsenäinen vaiko kuitenkin miehen tuotantopanoksen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi