Töissä ei ole mitään tekemistä!!!!
Kaikki väkisin keksittävät on jo tehty, kaksi tuntia mennyt ja kuusi jäljellä. Miksi tämä on tällaista? Missä ne työpaikat on jossa on kiire? Mä en oo koskaan ollut sellaisessa, joka paikassa saa vaan peukaloita pyöritellä.
Kommentit (98)
Itse lähden kaupoille tai etäpäivälle jos ei ole järkevää tekemistä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oo etäpäiviä. Pitää olla toimistolla. Ei vaan oo töitä kun kukaan ei oo koulussa
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei voi työn luonteesta johtuen lähteä kaupoille ja etäilemään. Voi kun voisikin. Täällä on vain päivystettävä. Se hyvä puoli tässä työpaikassa on, että ei tartte teeskennellä tekevänsä mitään jos tekemistä ei ole, vaan voi vaikka surffailla netissä. Ongelma vaan siinä itellä, etten oikein jaksa möllöttää, vaan tartteisin liikettä. Askelkyykkyä ympäri hallia ja leuanvetoa hyllyissä? Ehheheh.
Minä olin yli 20 vuotta töissä, jossa välillä oli aivan järjetön kiire ja sitten oli pitkiä aikoja, ettei tapahtunut mitään. Niinpä kävin firman punttiksella, luin, katselin telkkaria ja surffasin netissä. En kokenut asiaa koskaan mitenkään ongelmalliseksi.
Ymmärrän. Viime yönä väsytti hirveästi mutta en jaksanut mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin thl:llä ? Sama peli kesät talvet !
En, hyi kamala! Sellaisessa paikassa, jossa piti olla menoa ja meininkiä, mut EIPÄ OO.
Mulla on ADHD niin todella hankalaa tällainen mitään tekemättömyys ja paikallana pysyminen. Tosin enhän mä täällä paikallaan pysy...
Kello 11 ja kaksi tuntia vasta töissä? Huh, käy sääliksi teitä toimistorottia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin yli 20 vuotta töissä, jossa välillä oli aivan järjetön kiire ja sitten oli pitkiä aikoja, ettei tapahtunut mitään. Niinpä kävin firman punttiksella, luin, katselin telkkaria ja surffasin netissä. En kokenut asiaa koskaan mitenkään ongelmalliseksi.
Meilläki vois olla tossa tiskin takana crosstrainer, leuanvetotanko ja dippiteline hiljaisia hetkiä varten :D
Perusta oma firma ja tee työajalla sivussa omia hommia. Niin minäkin tein vastaavassa tilanteessa.
Mulla on tollasta, yleensä kesäaikaan. Päivystysluontoinen työ, toisinan syys-talvi-kevät aikaan on kiirehetkiä. Rakastan työtäni ja saan hyvin itsenäisesti päättää työskentelytavat ja ratkaisut. Tiimin päällikkökään ei hengitä niskaan vaan päinvastoin meillä on hyvät välit.
T. IT-lähituki teollisuudessa
Mitä helvataa. Itselläni on niin julmetusti töitä, etten ikinä pääse niskan päälle ja sijaistukset vielä siihen mukaan. Ja te saatte vielä täyden palkankin. Ihan siistiä asiantuntijatyötä teen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kello 11 ja kaksi tuntia vasta töissä? Huh, käy sääliksi teitä toimistorottia.
En oo toimistossa, vaan myymälässä. Mieluummin oisin jossain raksalla tai huollossa 7-15.30 tukka putkella painamassa, mutta kun ei oo paikkoja auki...
Punnerra, kyykkää, lankuta, askelkyykkykävele, Siivoa kaappeja. Imuroi. Pese ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma firma ja tee työajalla sivussa omia hommia. Niin minäkin tein vastaavassa tilanteessa.
Ei tästä oikein irtoa vuotavia hanoja korjaamaan kesken päivän :D
Lue lähihoitajaksi niin on tekemistä
Hädintuskin kerkeät ruokatuntia pitämään.Suosittelen työtä vanhusten hoidossa.
Ensimmäinen kesä vakiduunissa ja käytännössä kaikki kollegat heinäkuun kesälomilla, eli lähes yksin pitämässä ainakin omaa osastoani pystyssä. Esimiehelle olin vitsaillut, etten muuta tee kuin otan tulevat puhelut vastaan ja muut käy sitten elokuussa vikakeikkoja läpi.
Toisessa vakityössä muuten sama tilanne, mutta lähes päivittäin oli ukkosia, joten tukkaputkella vedin vikakeikkoja toisinaan jopa palkattomina ylitöinä.
Onhan nämä heinäkuut yleensä onneksi viimeisenä taloon tulleelle hiljaisia, koska monissa muissakin yrityksissä lomaillaan heinäkuussa.
Tarkoista hintoja, vaihda järjestystä, vie roskia, lakaise piha, siivoa tietokoneelta ja sähköpostista ylimääräiset pois ja järjestä sisällöt, tee uusi taistakuva ym. nyt kaikki ne hommat pois mitä ei kiire aikoina ehdi tehdä.
Hah, keksinpäs. Käyn lisäämässä yhden härpäkkeen hyllyyn. Jos oon oikein hidas, saan kulutettua siihen 15 minuuttia.