Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä ei ole mitään tekemistä!!!!

Vierailija
17.07.2025 |

Kaikki väkisin keksittävät on jo tehty, kaksi tuntia mennyt ja kuusi jäljellä. Miksi tämä on tällaista? Missä ne työpaikat on jossa on kiire? Mä en oo koskaan ollut sellaisessa, joka paikassa saa vaan peukaloita pyöritellä.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen vinted ilmoituksia. On taas käyty kaapit ja kellarit läpi ja iso kasa on tossa tavaraa, mikä odottaa myyntiin laittanista.

Kollegani siivosi kotinsa ja sain n 50 laatikollista myytävää. Vein kirppikselle niistä lähes kaikki, vajaa laatikollinen jäi tänne. Kirppiksellä saan saldoa 50% millä on myyty ja otan sillä mm Marimekkoa. Juuri eilen käytiin viemässä autolastillinen ja sain Ikean kassillisen tilalle.

Aamulla, ennen töihin menoa, kuvasin kaikki ja nyt ottelen mittoja ja teen ilmoituksia. 27 tuotetta ja 2 on jo mennyt, vaikka kaikista ei ole vielä ilmoituksia tehtykään.

Loppuviikko jazzeilla. Ensi viikko on vielä hiljaista

Sama, haluan eroon kaikesta turhasta ja ylimääräisestä. Ja totta puhuen kun työt loppuivat vähän aika sitten niin rahakin kelpaa. Muualla ei tunnu nykyään menevän kaupaksi mutta onneksi Vintedissä on ostajia.

Vierailija
42/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajan homma on vähän tuollaista. 

Jaksaa, jaksaa vielä hetken. Toivottavasti sinua ei palkata uudelleen. Mutta ei hätää, saat ikuisesti sopeutumattomuus rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekemistä ja palkka kolme tonnia. Itse käyn mittailemassa työmaalla jotain ja näyttämässä konekuskeille syvyyttä. Ajelen päivisin lähinnä autolla 4-5 tuntia.

Vierailija
44/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Mä oon ollut vain töissä joissa on jokaisena työpäivänä enemmän töitä kuin aikaa niiden tekoon.

Vierailija
45/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kykenemätön käyttämään mielikuvitustani. Töissä on hyvä hetki hoitaa omia asioita, jos työtehtäviä ei ole. Aivovammainen valittaa tekemisen puutetta kuin pikkuvauva. 

Vierailija
46/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollasta, yleensä kesäaikaan. Päivystysluontoinen työ, toisinan syys-talvi-kevät aikaan on kiirehetkiä. Rakastan työtäni ja saan hyvin itsenäisesti päättää työskentelytavat ja ratkaisut. Tiimin päällikkökään ei hengitä niskaan vaan päinvastoin meillä on hyvät välit.

T. IT-lähituki teollisuudessa

Sitähän se IT-alalla monesti kesällä on. Ihmiset on lomilla ja oikein mitään asiaa et saa edistettyä.Voin puhua ihan kokemuksesta, sen verran pitkään lähituen hommia vääntänyt eri paikoissa.

Vierailija
47/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue lähihoitajaksi niin on tekemistä

Hädintuskin kerkeät ruokatuntia pitämään.Suosittelen työtä vanhusten hoidossa.

Olen ollut kaksi viikkoa lomalla ja koko ajan näen unta kiireestä ja tekemättömistä töistä, ahdistaa ajatus lomalta paluusta. 

Vierailija
48/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla saa hyvin ajan kulumaan työpäivänkin aikana. Suosittelen sinullekin ap. 

Vierailija
49/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin yli 20 vuotta töissä, jossa välillä oli aivan järjetön kiire ja sitten oli pitkiä aikoja, ettei tapahtunut mitään. Niinpä kävin firman punttiksella, luin, katselin telkkaria ja surffasin netissä. En kokenut asiaa koskaan mitenkään ongelmalliseksi.

Minä koen. Olen ollut työssäoppimassa paikassa, jossa hommat vain loppuivat kesken. Jos minulla on töissä aikaa miettiä mitä tälläkin ajalla voisin tehdä kotona, on jossain vikaa. Enkä tietenkään saanut edes palkkaa siitä, koska se oli osa opintoja. Saman rahan saisi olemalla kotona työttömänä, koska yhdessäkään tuollaisessa työssä, jossa hommat loppuvat kesken, ei ole erityisen korkea tuntipalkka. Minä en todellakaan halua herätä mennäkseni työpaikalle aikaa tappamaan, kun voisin saman ajan olla kotona, siivota, nukkua, tehdä mitä tahansa. Enkä minä edes tykkää työttömyydestä ja tyhjän panttina olemis

No saa kyllä olla todella pieni tuntipalkka jos se on sama kuin työttömyystuki. Alle 4e/h jos on kahdeksan tunnin työpäivä viisi kertaa viikossa. 

Olin joskus osa-aikatöissä 10e/h tuntipalkalla, noin 17h/vk. Siitä huolimatta sain enemmän kuin työttömänä ja verotkin minimit. Onhan se tylsää jos ei ole tarpeeksi tekemistä ja siitäkin on kokemusta, mutta siitä huolimatta se voittaa mielestäni työttömyyden.

Vierailija
50/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko teille kovinkin paljon palkkaa ettei tee mitään, mistä tälläisiä töitä olisi saatavilla.

Vierailija
51/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin yli 20 vuotta töissä, jossa välillä oli aivan järjetön kiire ja sitten oli pitkiä aikoja, ettei tapahtunut mitään. Niinpä kävin firman punttiksella, luin, katselin telkkaria ja surffasin netissä. En kokenut asiaa koskaan mitenkään ongelmalliseksi.

Minä koen. Olen ollut työssäoppimassa paikassa, jossa hommat vain loppuivat kesken. Jos minulla on töissä aikaa miettiä mitä tälläkin ajalla voisin tehdä kotona, on jossain vikaa. Enkä tietenkään saanut edes palkkaa siitä, koska se oli osa opintoja. Saman rahan saisi olemalla kotona työttömänä, koska yhdessäkään tuollaisessa työssä, jossa hommat loppuvat kesken, ei ole erityisen korkea tuntipalkka. Minä en todellakaan halua herätä mennäkseni työpaikalle aikaa tappamaan, kun voisin saman ajan olla kotona, siivota, nukkua, tehdä mitä tahansa. Enkä minä edes t

Et sitten lukea osaa. Lainaamasi kirjoittaja kertoi, että harjoittelu oli PALKATON eli tuntipalkka oli 0€

Vierailija
52/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole kykenemätön käyttämään mielikuvitustani. Töissä on hyvä hetki hoitaa omia asioita, jos työtehtäviä ei ole. Aivovammainen valittaa tekemisen puutetta kuin pikkuvauva. 

Mitä omia asioita voi hoitaa vain pään sisällä? Suurin osa asioista nyt ei hoidu vain ajattelemalla kuitenkaan.

Vierailija
53/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo voisi olla hyvä. Lähtee kotiin kun on hommat valmiit ja olisi varaa elää

Vierailija
54/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaanko teille kovinkin paljon palkkaa ettei tee mitään, mistä tälläisiä töitä olisi saatavilla.

Mulle maksetaan bruttona noin 2 500€ siitä, että odotan puhelimen soivan. Joskus se soi tiuhaan, joskus menee tunteja ilman yhtään soittoa. 

Vierailija
55/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä omia asioita voi hoitaa vain pään sisällä? Suurin osa asioista nyt ei hoidu vain ajattelemalla kuitenkaan.

Teillä on kynän ja paperin käyttö kiellettyä? Tai netin?

Vierailija
56/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustulo voisi olla hyvä. Lähtee kotiin kun on hommat valmiit ja olisi varaa elää

Ei siihen perustuloa tarvita. Liukuva työaika riittää. Ei tarvitse istua työpaikalla odottamassa, että kello lyö 16, vaan voi lähteä kotiin, kun hommat on tehty ja täysi palkka kolahtaa tilille joka kuukausi. 

Vierailija
57/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä jatkuva kiire. 

Vierailija
58/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen perustuloa tarvita. Liukuva työaika riittää. Ei tarvitse istua työpaikalla odottamassa, että kello lyö 16, vaan voi lähteä kotiin, kun hommat on tehty ja täysi palkka kolahtaa tilille joka kuukausi. 

Mä oon monesti ollut paikassa jossa ei tekemistä ja pyytänyt jopa palkatonta vapaata tai osa-aikaisuutta hiljaisiksi ajoiksi. En ole saanut. En tiedä miksi on ollut pakko siellä töissä kököttää mut niin se vaan oli. Nykyisessä työssä ymmärrän, et täällä on pakko olla, koska saattaahan sitä vaikka joku asiakaskin tulla. 

Ap

Ps 4 tuntia työpäivää takana, yksi asiakas palveltu, pari lavaa kuskattu läjään ja 12000 askelta taaperrettu. Kohta ansaitulle lounaalle, johan tässä on painettu!

Vierailija
59/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti ollut paikassa jossa ei tekemistä ja pyytänyt jopa palkatonta vapaata tai osa-aikaisuutta hiljaisiksi ajoiksi. En ole saanut. En tiedä miksi on ollut pakko siellä töissä kököttää mut niin se vaan oli. Nykyisessä työssä ymmärrän, et täällä on pakko olla, koska saattaahan sitä vaikka joku asiakaskin tulla. 

Ap

Ps 4 tuntia työpäivää takana, yksi asiakas palveltu, pari lavaa kuskattu läjään ja 12000 askelta taaperrettu. Kohta ansaitulle lounaalle, johan tässä on

Suomessa ei ole työpakkoa, joten voit koska tahansa lopettaa työsi, jos noin paljon ahdistaa. Vttumaista provoilla tuolla tavalla, kun Suomessa on kymmeniätuhansia ihmisiä, jotka tulevat vaikka heti sinun paikallesi, koska osaavat arvostaa sitä palkkaa, joka ilmeisen hyvin kelpaa sinullekin. Työttömyys olisi sinulle terveellinen herätys todellisuuteen tuon asian suhteen. Esim. 2v pelkällä päivärahalla niin jopas alkaa tulla mieleen, että ehkä se tekemättä mitään saatu paritonninen olisi kuitenkin ihan kiva juttu. 

Vierailija
60/98 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tuplasti enemmän kuin siitä, että töitä oli uupumukseen asti ja tein kahden edestä töitä. 

Arvasin, että näin käy, kun pääsee päällikkötasolle. Siksi vähän oikeaa tekemistä päälliköillä näytti olevan. Eniten aikaa menee siihen, että osallistuu erilaisiin juttuihin, joista iso osa ei edes kosketa omaa työtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi