Töissä ei ole mitään tekemistä!!!!
Kaikki väkisin keksittävät on jo tehty, kaksi tuntia mennyt ja kuusi jäljellä. Miksi tämä on tällaista? Missä ne työpaikat on jossa on kiire? Mä en oo koskaan ollut sellaisessa, joka paikassa saa vaan peukaloita pyöritellä.
Kommentit (98)
En valittais. Töitä on ja palkkaa tulee vaikken tee mitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näyttää tekemistä löytyneen, kun täällä roikutte itkemässä.
Mieluummin tekisin töitä, koska työtehtävät ja asiakkaat on kivoja, mut just nyt täällä ei ole mitään. Kieltämättä tämä päivä mennyt kävellessä ja tätä ketjua lukiessa, huomenna sitten enemmän vaikka sijoitushommia, jos yhtä hiljaista.
Ap
Kyllä on vaikeaa, kun ihan palkallisesti voi roikkua vauvapalstalla. Toivottavasti saat terapiankin palkan päälle, kun on niin kovin rankkaa tuo elämäsi.
Se, että töissä ei ole mitään tekemistä, on raskasta. Se ei tietenkään ole yhtä tai samalla tavalla raskasta kuin hallitsematon työmäärä, mutta se on epämukavampaa kuin olla työssä, jossa on sopivasti mielekästä tekemistä.
Töissä on aina tekemistä, kun osaa käyttää aivojaan eikä odota passivisesti, että pomo tulee käskemään hommiin. Jos ei löydy työhön liittyvää tekemistä, tekee omia hommiaan. Luovuus kukkimaan, lapsikullat! Voitte vaikka tehtailla työhakemuksia töihin, joissa ei ehdi roikkua vauvapalstalla ajankuluksi
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kiittämättömät ksipään narisevat tekemisen puutetta, kun peräti 4h ollut ilman asiakkaita ja siitäkin ajasta täysi palkka juoksee. Tekisi hyvää pudota todellisuuteen ja ryhtyä työttömäksi. Oppisivat vähän realitettteja.
Wäää, wää, äitiii mul on tylsääää!!! Äitiiii, keksi mulle jotain tekemistä!!!!! Wääää!!!!
Itkijäprovolla meni alapeukuista päätellen tunteisiin, kun hänen itkemiseensä ei lähdettykään mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kiittämättömät ksipään narisevat tekemisen puutetta, kun peräti 4h ollut ilman asiakkaita ja siitäkin ajasta täysi palkka juoksee. Tekisi hyvää pudota todellisuuteen ja ryhtyä työttömäksi. Oppisivat vähän realitettteja.
Ite nautin kesäkaudesta kun sitten syksyllä kiirettä jne.
Kappas, kolme asiakasta kävi! Jospa tämä tästä vielä vilkastuisi :)
Kerro mitä jos oot IT-tuki eikä kesällä koulussa ole oppilaita/oppilaita ja päivitykset yms suurimmaksi osaksi tulee automaattisesti? Mitä mä voin tehdä muutakun pelata työajalla?
Missä töissä tilanne, ettei koskaan lopu tekeminen? Monissakin! Esim. kouluissa. Työpäivien aikana 8-15 ei siis ikinä, ikinä sitä pulmaa, ettei olisi tekemistä. Lasten lähdettyä ehtii ekan kerran hengittää ja käydä vessassa, ehkä syödäkin jotakin, ennen kuin alkaa suunnittelutyöt ym. itsenäiset hommat. Luonnollisesti mitään omia hommia ei koskaan hoidella työajalla.
Käytännössä palkaton (kyllä! Kesäkuun palkka on leikattu muiden kuukausien ansioista) ylimääräinen palautumiskuukausi on ainut syy, miksi koulutyötä vielä joku jaksaa. Kaikki eivät jaksa siltikään. Kadehtijat saa ilmoittautua jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Missä töissä tilanne, ettei koskaan lopu tekeminen? Monissakin! Esim. kouluissa. Työpäivien aikana 8-15 ei siis ikinä, ikinä sitä pulmaa, ettei olisi tekemistä. Lasten lähdettyä ehtii ekan kerran hengittää ja käydä vessassa, ehkä syödäkin jotakin, ennen kuin alkaa suunnittelutyöt ym. itsenäiset hommat. Luonnollisesti mitään omia hommia ei koskaan hoidella työajalla.
Käytännössä palkaton (kyllä! Kesäkuun palkka on leikattu muiden kuukausien ansioista) ylimääräinen palautumiskuukausi on ainut syy, miksi koulutyötä vielä joku jaksaa. Kaikki eivät jaksa siltikään. Kadehtijat saa ilmoittautua jonoon.
Jos oot ope joo. Oon koulun IT-tuki eli tää ei päde kaikkiin
Vierailija kirjoitti:
Tuo on selvä sen merkki, että kohta pistetään porukka kortistoon ja lappu luukulle. Firma joko konkurssiin tai myydään jonnekin, todennäköisesti ulkomaiseen omistukseen. Eihän se nyt jumalauta kannata tämmösenä aikana pyörittää yritystä, minne porukka tulee vaan hengailee, keksimään tekemistä eikä tuoteta. Ei se kannattanut parempinakaan aikoina maksaa palkkaa hengailusta ja tekemättömästä työstä. Niin olet työtön kohta sinäkin.
Ei välttämättä, jos kyseessä on tosiaan päivystysluontoinen homma, jossa jonkun täytyy pitää "konttoria pystyssä" ja puhelimen päässä vian tullessa.
Puhelimet alkaa usein soimaan elokuun alussa.
Mitä helvettiä tyypi valittaa, työstä josta saa palkkaa tekemättä mitään. onko sinulla kaikki hyvin. itse menisin heti työmaalle raksalle. mitä teen työkseni jos saisin, palkan tekemättä mitään sen 19€ tunti. Olisin töisä nytkin vaikka olen kesä lomalla. 😀🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tyypi valittaa, työstä josta saa palkkaa tekemättä mitään. onko sinulla kaikki hyvin. itse menisin heti työmaalle raksalle. mitä teen työkseni jos saisin, palkan tekemättä mitään sen 19€ tunti. Olisin töisä nytkin vaikka olen kesä lomalla. 😀🤣
Eli mieluummin norkoilisit työmaan nurkilla peukaloita pyörittämässä, kuin vaikka oisit uimassa, mökillä tai kavereitten kanssa terassilla? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on selvä sen merkki, että kohta pistetään porukka kortistoon ja lappu luukulle. Firma joko konkurssiin tai myydään jonnekin, todennäköisesti ulkomaiseen omistukseen. Eihän se nyt jumalauta kannata tämmösenä aikana pyörittää yritystä, minne porukka tulee vaan hengailee, keksimään tekemistä eikä tuoteta. Ei se kannattanut parempinakaan aikoina maksaa palkkaa hengailusta ja tekemättömästä työstä. Niin olet työtön kohta sinäkin.
Kyllä meillä töitä on n 9,5 kk vuodessa.
Mä oon usein tehnyt ylitöitä ja pitänyt sitten jopa 8 viikon kesäloman. Mutta sitten meni muu halusi ja tämä lopetettiin. Kk päästä on töitä ja paljon
Oot miesten alalla? Kokeile hoitotyötä tai suurtaloukeittiötä/ siivousta.
Itse hyvinvointialueella toimistötyössä. En ennätä työajan puitteissa tekemään kaikkea mitä pitäisi. Yli kaksi vuotta vajaalla tiimillä vedetty eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluummin norkoilisit työmaan nurkilla peukaloita pyörittämässä, kuin vaikka oisit uimassa, mökillä tai kavereitten kanssa terassilla? Outoa.
Sama se missä pyörii jos maksetaan 😀🤣🤪
Hae siivoustyöhön. Siinä saat juosta pää kolmantena jalkana. Taukoja ei koskaan ehdi pitää. Kiire ei koskaan lopu. Aina on jotain tekemistä. Sopii hyvin ADHD:lle.