Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tavallinen 50v nainen ajattelee kun tuo Anne Kukkohovi on noin upea ikäisekseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Katselin juuri Annen instagramia ja voi pojat kuinka hän näyttää nuorelta... Menisi helposti 30 vuotiaasta! Ei vain tällaisella tavallisella 50v miehellä olla mahkuja Annen tasoiseen naiseen...

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen 50 vee nainen varmaan miettii mitäs tänään söisi ruoaksi, pitää muistaa maksaa se lasku ja käydä viikonloppuna kaverin luona, voisi vaikka leffaa katsoa.

Vierailija
22/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni liian leikelty naama on vain irvokas. Kasvot eivät taivu normaaleihin kasvonilmeisiin ja se on ihan jokaisella, joka pärstäänsä leikkelee ja täyttelee kamalan näköistä iästä riippumatta.

olisi takuulla kauniimpi luonnollisempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen, herran tähden, myönnettävä. Kaikilla ei ole tuollaista kasvojen luustoa. Geenit geenit geenit. N43 joka vanhemman näköinen.

Vierailija
24/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni liian leikelty naama on vain irvokas. Kasvot eivät taivu normaaleihin kasvonilmeisiin ja se on ihan jokaisella, joka pärstäänsä leikkelee ja täyttelee kamalan näköistä iästä riippumatta.

Puhuu rahaton yh mamma Vantaalta?

Vierailija
25/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva, kun saman ikäinen nainen on noin hyvin säilynyt. 

Vierailija
26/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v täällä kuvia katsomatta, että Anne Kukkohovi on kaunis nainen. Pitänyt itsestään huolta ainakin ulkoisesti kun näyttää niin hyvältä. Mitä tulee mahdollisiin kuvien käsittelyyn niin on ihan hänen oma asiansa millaisena hän haluaa näkyä muille. Itse en kuviani muokkaile, koska en ole silloin minä kuvissa vaan jokin hahmo. 

Vierailija
27/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitellyt kuvat eivät tee kenestäkään luonnossa upeaa. Koko Suomi leipoo ohjelmassa näki että näyttää ihan tavalliselta ikäiseltään naiselta. Silikonit tietenkin auttavat asiaa mutta feikkiä nekin on eikä mitään luonnollista kauneutta. Se että myy itseään onlyfanssissa ja kauppaa käytettyjä pikkuhousujaan tekee hänestä kyllä kaikkea muuta kuin ihailua herättävän. On vahvasti Susanna Penttilän tiellä. Tekee mitä tahansa rahasta.

Penttilä sentään tekee aikuisviihdettä avoimesti ja rehellisesti. Näissä onlyfans-naisissa häiritsee se pikkusievistely jossa jotain "taiteellisia" alastonkuvia myydään ja markkinoidaan ihan muulla kuin mihin niitä ihmiset ostaa - eli r*nkkumateriaaliksi. Sen puolesta pidän Penttilää enemmän arvossa kuin näitä Kukkohoveja.

Vierailija
28/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne myy käytettyjä pikkuhousujaan netissä. Hän on kovin erilainen kuin minä, näin ajattelen.

Ja AP ostaa niitä.

Vierailija
29/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole em. mutta eikö kauneuskirurgiaa tosiaan voi kritisoida muuta kuin kateudesta sinun mielestäsi? Rumaa se suurimmalla osalla on ja näyttää absurdilta. Hyvä esimerkki se Amazon-miehen vaimokin - hän näyttää Avatar-elokuvan oliolta.

Vierailija
30/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin häntä kauniina ja kivan oloisena, kunnes pidin enää vain kauniina.

N51

Vierailija
31/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikelty ole. Se pikkuhousujen myyntijuttukin oli vain valeuutinen... kumottiin vääräksi muistaakseni ihan itse Annen toimesta...

ap

Vierailija
32/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseleekö sokea tämmöistä? Jokainen kenellä on silmät päässä näkee, että on todella leikelty. Sinä voit tykätä, mutta kaikki ei tykkää ja sillä ei ole mitään tekemistä varallisuuden tai perhestatuksen kanssa. Sivuhuomio

Vierailija
33/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leikelty ole. Se pikkuhousujen myyntijuttukin oli vain valeuutinen... kumottiin vääräksi muistaakseni ihan itse Annen toimesta...

ap

Kyllä se ihan itse on kertonut lehdissä käyneensä mm. nenäleikkauksessa. Terveydellisestä syystä toki mutta plastiikkakirurgilla. 

Vierailija
34/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä vaan kiitän Jeesusta siitä, että voin tienata substanssiosaamisellani. 

Toisekseen en ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi kukaan haluaa olla tuollainen tissiblondi, siis tyylillisesti. Itse kasvoin prinsessa Leian ja Sarah Connorin ja Star Trekin maailmassa, joten oma naisihanteeni on niin kaukana Kukkohovista kuin olla voi. 

Jouduin itse asiassa googlaamaan kuvia, koska ei ollut mitään hajua kenestä puhutaan. 

Hyvä keskustelu kyllä, ymmärsi taas miten kiitollinen saa olla siitä, että on pienirintainen ja atleettinen brunetti ja saanut nuorena sen verran hyvää naisenmallia, että ihanteet on jossain ihan muualla kuin tyrkkyydessä ja tosiaan se substanssiosaaminen... 

Vierailija
35/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit piirteet: täyttää kyllä klassisten pohjoismaisten piirteiden standardit. Kaikista ei saa tuon näköistä, vaikka tekisi mitä! Sinänsä Anne ei ole minun makuuni, sillä pidän tummista naisista. Olen bi.

Vierailija
36/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitäkö ajattelee? No, ihan kaunishan tuo on vieläkin, mutta harmi kun on mennyt tunkemaan täyteaineita naamaansa, pikkuisen rupeaa friikahtamaan naama, vaan on sillä kyllä kroppa komea. Voi kun olisin itsekin jaksanut pitää kroppani kunnossa. Näin ajattelee.

Vierailija
37/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Anne Kukkohovi ei ns. oikeassa elämässään näytä siltä kuin kuvissaan. Jollain näkemälläni videollakin näyttää ihan ikäiseltään, jonkin verran ylipainoiselta naiselta. Entisenä mallina toki osaa tehdä itsestään näyttäviä kuvia ja filtterit ja kuvanläsittelyt  päälle. Koskee toki moni muitakin. Toki taustalla myös se entinen hyvännäköinen nainen. Viisikymppisissä löytyy paljon kauniimpiakain naisia - siis luonnossa.

Anne Kukkohovi lähti Usaan ilmeisesti joitain rahasotkuja pakoon. Ehkä löytää sieltä jonkun "rahoittajan".

Vierailija
38/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Todellakin on kiristyksiä tehty ja botoxia laitettu. Eihän hänen naamansa taivu edes normaaliin hymyilyyn. Jestas miten ihmiset ovat sokeutuneet  kun kuvitellaan että ne botoxit ja silarit ovat normaalia ulkonäköä.

Vierailija
39/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minä vaan kiitän Jeesusta siitä, että voin tienata substanssiosaamisellani. 

Toisekseen en ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi kukaan haluaa olla tuollainen tissiblondi, siis tyylillisesti. Itse kasvoin prinsessa Leian ja Sarah Connorin ja Star Trekin maailmassa, joten oma naisihanteeni on niin kaukana Kukkohovista kuin olla voi. 

Jouduin itse asiassa googlaamaan kuvia, koska ei ollut mitään hajua kenestä puhutaan. 

Hyvä keskustelu kyllä, ymmärsi taas miten kiitollinen saa olla siitä, että on pienirintainen ja atleettinen brunetti ja saanut nuorena sen verran hyvää naisenmallia, että ihanteet on jossain ihan muualla kuin tyrkkyydessä ja tosiaan se substanssiosaaminen... 

Ja mikähän substanssiosaaminen. Anne on myös koulutettu visual designer ym. Kylläpä ylennät itseäsi. Defenssiä?

Vierailija
40/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uteliaisuuttani katsomassa instan. Vähän on erinäköinen kuvissa kuin mitä Sometähtien sinkkuelämää-sarjassa jonka katsoin hetki sitten. Mutta kaikkihan filttereitä käyttää? Ja jos pikkuhousukaupalla bisnes käy niin kai noinkin voi ja saa elää.