Mitähän tavallinen 50v nainen ajattelee kun tuo Anne Kukkohovi on noin upea ikäisekseen?
Katselin juuri Annen instagramia ja voi pojat kuinka hän näyttää nuorelta... Menisi helposti 30 vuotiaasta! Ei vain tällaisella tavallisella 50v miehellä olla mahkuja Annen tasoiseen naiseen...
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä vaan kiitän Jeesusta siitä, että voin tienata substanssiosaamisellani.
Toisekseen en ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi kukaan haluaa olla tuollainen tissiblondi, siis tyylillisesti. Itse kasvoin prinsessa Leian ja Sarah Connorin ja Star Trekin maailmassa, joten oma naisihanteeni on niin kaukana Kukkohovista kuin olla voi.
Jouduin itse asiassa googlaamaan kuvia, koska ei ollut mitään hajua kenestä puhutaan.
Hyvä keskustelu kyllä, ymmärsi taas miten kiitollinen saa olla siitä, että on pienirintainen ja atleettinen brunetti ja saanut nuorena sen verran hyvää naisenmallia, että ihanteet on jossain ihan muualla kuin tyrkkyydessä ja tosiaan se substanssiosaaminen...
Ja mikähän substanssiosaaminen. Anne on myös koulutettu visual designer ym. Kylläpä ylennät itseäsi. Defenssiä?
Sanotaanko että vaikka sellaista substanssiosaamista, että saa laittaa opintojen laajuuteen nollan perään, verrattuna noihin yleissivistäviin visual design -opintoihin.
https://opintopolku.fi/konfo/fi/koulutus/1.2.246.562.13.000000000000000…
Miksi tosiasian toteaminen on sinusta itsensä ylentämistä? Kenellä ne defenssit mahtaa olla, jos minä totean olevani onnellinen koska voin tienata substanssiosaamisellani tissivälin esittelemisen asemesta? Kuten jokainen kuplassani tekee, minulle sellainen on normaalia elämää, joten en mitenkään ylennä itseäni jos totean että elän kuten kaikki tuntemani ihmiset.
En ole ihan varma, tarkoititko että ylennän itseäni kun totean että minulla on mielestäni terveemmät naisihanteet, vai oliko se jotain defenssiä? Kuitenkin nykypsykologia nimenomaan korostaa sitä, että naistenkin pitäisi rakentaa itsetuntonsa osaamiselle, ei ulkonäölle. Koska sillä tavalla ihmiset pärjää elämässä ja on onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Anne on kyllä ikäisekseen naarakseksi aika helvetin sexbatong. Upean näköinen naaras!
Ymmärtää kyllä miksi 20v. nuoremmat möhömahaiset talipallo-rummot on sille niin vihaisia = kateellisia : )
Tämä!
Ei ole minun makuuni, jos kauneutta ajatellaan. Mutta ihan peruskiva tavallinen julkkisnainen, kaikkine maksettuine parannuksineen. Ei minulla ole mitään häntä vastaankaan, ja toivon hänelle kaikkea hyvää, niin kuin muillekin ihmisille.
Olen itseeni tyytyväinen, vaikka en mikään missi olekaan. Olen terve, hyvinvoiva ja perusnätti tavallinen suomalainen nainen. Ja hyväksyn sen, että ihminen vähitellen vanhenee, tärkeintä on että ilo pysyy elämässä ja on hyvä olla. Ei voisi tämän paremmin ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa instan ja ei kai nyt kukaan täysjärkinen oikeasti oleta että näyttää tuolta livenä :D :D Siellähän on aivan törkeän vahvat kuvamuokkaukset ja blurrit päällä ihan kaikissa kuvissa.
Huulissakin ilmiselvästi täyteainetta ja muutenkin kasvoja modattu. Noin muokatuista kasvoista ei tosin voi sanoa mitä on kasvoille tehty - ehkä mesolankaa, ehkä täyteaineita poskiin, ehkä kasvojenkohotusta. Ehkä kaikkia kolmea.
Ehkä itselläsi ei ole varaa näihin.
No on varaa ja esteettisiä hoitoja jonkin verran käytänkin. Täyteaineita ja kirurgiaa en koska täyteaineita ei ole tutkittu ollenkaan tarpeeksi ja kirurgialle en näe tarvetta. Ei kolmekymppisenä tarvitse näyttää kaksikymppiseltä eikä viisikymppisenä kolmekymppiseltä. Ei mikään hoito soluja nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa instan ja ei kai nyt kukaan täysjärkinen oikeasti oleta että näyttää tuolta livenä :D :D Siellähän on aivan törkeän vahvat kuvamuokkaukset ja blurrit päällä ihan kaikissa kuvissa.
Huulissakin ilmiselvästi täyteainetta ja muutenkin kasvoja modattu. Noin muokatuista kasvoista ei tosin voi sanoa mitä on kasvoille tehty - ehkä mesolankaa, ehkä täyteaineita poskiin, ehkä kasvojenkohotusta. Ehkä kaikkia kolmea.
Eihän nuo instafiltterit mitään maksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä vaan kiitän Jeesusta siitä, että voin tienata substanssiosaamisellani.
Toisekseen en ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi kukaan haluaa olla tuollainen tissiblondi, siis tyylillisesti. Itse kasvoin prinsessa Leian ja Sarah Connorin ja Star Trekin maailmassa, joten oma naisihanteeni on niin kaukana Kukkohovista kuin olla voi.
Jouduin itse asiassa googlaamaan kuvia, koska ei ollut mitään hajua kenestä puhutaan.
Hyvä keskustelu kyllä, ymmärsi taas miten kiitollinen saa olla siitä, että on pienirintainen ja atleettinen brunetti ja saanut nuorena sen verran hyvää naisenmallia, että ihanteet on jossain ihan muualla kuin tyrkkyydessä ja tosiaan se substanssiosaaminen...
Ja mikähän substanssiosaaminen. Anne on myös koulutettu visual designer ym. Kylläpä ylennät itseäsi. Defe
Huh mikä raivokohtaus. Miten on, ne hormoonit substanssiosaajallamme.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette niin kateellisia pantaville naisille
Emme me ole. Jos joku mies oikeasti haluaa panna naista, jonka arvomaailma on tuo, niin siinähän panee. En ole kiinnostunut sellaisista miehistä.
Sitäpaitsi minäkin olen pantava. Mieheni juuri eilen illalla pani oikein railakkaasti, kuten on tehnyt 3-4 kertaa viikossa viimeiset 20 vuotta. Luulen että olen aika tavalla enemmän elämässäni pannut kuin sinä.
Ajattelen, että hän on ollut aika syvissä vesissä monta kertaa ja olisi hienoa, jos hän löytäisi loputa elämässään rauhan ja onnen. Kuvienmuokkaus kertoo huonosta itsetunnosta loppujen lopuksi kuitenkin näinkin suurella teholla tehtynä. Kaikkea hyvää Annelle.
T: 48-vee
Vierailija kirjoitti:
Anne on kyllä ikäisekseen naarakseksi aika helvetin sexbatong. Upean näköinen naaras!
Ymmärtää kyllä miksi 20v. nuoremmat möhömahaiset talipallo-rummot on sille niin vihaisia = kateellisia : )
Missä sille on oltu vihaisia?
Miksi 50 v. mies tuijottelee instaa. Eikö ole työtä, perhettä, harrastuksia? Olet ohittanut suodatinsukupolven iän, etkä kuitenkaan ymmärrä, että somessa kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on varaa ja esteettisiä hoitoja jonkin verran käytänkin. Täyteaineita ja kirurgiaa en koska täyteaineita ei ole tutkittu ollenkaan tarpeeksi ja kirurgialle en näe tarvetta. Ei kolmekymppisenä tarvitse näyttää kaksikymppiseltä eikä viisikymppisenä kolmekymppiseltä. Ei mikään hoito soluja nuorena.
Uskokoon ken tahtoo. Paljosta vetoa että olet joku naistutkimusta tavannut pontso sosiaalitäti.
Kertoisiko joku mistä syystä meidän "rummojen" pitäisi olla Kukkohoville kateellisia? Itselläni on näin "rummona" oikein hyvä elämä - on koulutus, on ammatti, on vakaa taloustilanne, on rakastava kumppani, on haluamani perhe, on varallisuutta, on sosiaalisia suhteita ja on hyvä maine. Mistä pitäisi olla Kukkohoville kateellinen? Siitä etten näytä Kukkohovista - miksi pitäisikään? Suurin osa naisista on ihan taviksia ja saa ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me ole. Jos joku mies oikeasti haluaa panna naista, jonka arvomaailma on tuo, niin siinähän panee. En ole kiinnostunut sellaisista miehistä.
Sitäpaitsi minäkin olen pantava. Mieheni juuri eilen illalla pani oikein railakkaasti, kuten on tehnyt 3-4 kertaa viikossa viimeiset 20 vuotta. Luulen että olen aika tavalla enemmän elämässäni pannut kuin sinä.
Menevätkö kesäsi Regina-sarjaa lukiessa siinä välissä työkkärissä käyden?
Näin 50+ naisena en ajattele Kukkohovista mitään. Enkä tiedä, minkä näköinen on nykyään, joskus parikymmentä vuotta sitten oli varmaan telkkarissa, nimi on tuttu, mutta muuten en mieti. En vertaa muutenkaan itseäni julkkiksiin. Ei minusta aikuiset muutenkaan sellaista tee.
Vauvan keskustelut on jotenkin absurdeja siitä että palstan miesväki tuntuu olettavan että kaikki palstalla viihtyvät naiset ovat jotain syrjäytyneitä sosiaalitapauksia. Hei haloo, nyt on heinäkuu - Suomen yleisin kesälomakuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan keskustelut on jotenkin absurdeja siitä että palstan miesväki tuntuu olettavan että kaikki palstalla viihtyvät naiset ovat jotain syrjäytyneitä sosiaalitapauksia. Hei haloo, nyt on heinäkuu - Suomen yleisin kesälomakuukausi.
Ei ole mikään oletus, ihan tieto on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi naamaansa lankoja ja piikkejä?
Ei taida olla ammattia eikä menestyvää firmaa, kuten vaikkapa Janni Hussilla. Ei opiakellut edes kokiksi, kuten malliuransa lopettanut Pipsa Hirmerinta.
Sääli, jos vanha nainen joutuu kuviaan myymään jossakin Only Fansissa. Kaunis hän kyllä on ollut ja on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet kuvittelette sitä kateudeksi jos nainen arvostaa enemmän muita ominaisuuksia kuin pantavuutta?
MIKSI mun pitäisi muka ajatella yhtään mitään, on mitä on, piste.
En arvota ihmistä ulkonäön mukaan.