Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tavallinen 50v nainen ajattelee kun tuo Anne Kukkohovi on noin upea ikäisekseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Katselin juuri Annen instagramia ja voi pojat kuinka hän näyttää nuorelta... Menisi helposti 30 vuotiaasta! Ei vain tällaisella tavallisella 50v miehellä olla mahkuja Annen tasoiseen naiseen...

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus

sellaista on vapaus.

Vierailija
82/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne myy käytettyjä pikkuhousujaan netissä. 

Säälittävää. Elegantti, tavallinen nainen ei koskaan tekisi tuollaista. Se on merkki epätoivosta ja huomionhakuisuudesta. Siitä että arvostus on jyrkässä alamäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Jossain osui ihan vasta käsiin lehti, jossa oli juttu hänestä. Toki näkee, että leikkauksia on tehty ja täyteaineita köytetty, laminaatit hampaissa jne.

Jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa. Itse olen kuluttanut rahani mm. Gravel-pyörään, uusiin suksiin, mökin remonttiin ja erilaisiin harrastusvälineisiin. 

Vierailija
84/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset olette niin kateellisia pantaville naisille

Miksi te miehet kuvittelette sitä kateudeksi jos nainen arvostaa enemmän muita ominaisuuksia kuin pantavuutta?

Etenkin kun aika moni "rummoistakin" on nuorempana saanut kokea sen kiusallisen huomion mitä nuorena ja nättinä sai. Voin ihan käsi sydämellä sanoa etten todellakaan kaipaa sitä aikaa kun saattoi ventovierasta miehet koiria, huudella autoista, huudella terassilta ja jopa työpaikalta pyytää treffeille. En yleensäkään pidä huomiosta niin koin sen nuorenakin tosi epämiellyttävänä.

Näin vanhempana on ihanaa kun saa olla oikeasti rauhassa :D

Vierailija
85/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan keskustelut on jotenkin absurdeja siitä että palstan miesväki tuntuu olettavan että kaikki palstalla viihtyvät naiset ovat jotain syrjäytyneitä sosiaalitapauksia. Hei haloo, nyt on heinäkuu - Suomen yleisin kesälomakuukausi. 

Hyvä kommentti! Itse näin miehenä lisäisin, että palstalla näyttävät viihtyvän lähinnä työttömät ja erakoituneet mieshenkilöt. Seuraan itse keskusteluja lähinnä viihdyttävyyden vuoksi, ja täältähän ne iltapäivälehtien toimittajatkin pöllivät jutunaiheensa kesäisin.

Vierailija
86/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermalla kuorrutettu huor a eikä mitään muuta. M49 

Vierailija
87/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraat miehet kouria tuossa pitäisi lukea. Koirat sentään jätti nuorena rauhaan :D

Vierailija
88/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette näyttää livenäkin 28-vuotiaalta vaikka on 52 v. 

Mette on näyttänyt täti-ihmiseltä jo 5-vuotiaana. 

Vierailija
89/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan näytä 28 vuotiaalta. On aikuinen keskiikäinen nainen. Joku totesi että hänessä ei ole mitään mielenkiintoista. Olen samaa mieltä. Hän on jotenkin persoonaton ja tylsä. Ihmettelin mitä hän teki siinä suomen paras leipuri ohjelmassa aikoinaan. Kukkohovi sopisi johonkin pinnallisempaan ohjelmaan .

Vierailija
90/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Annea fiksuksi. En tiedä mitä ajatella hänestä. Jos oikein ymmärsin niin Anne antaa arviot ja pisteet miesten kaluista. Olin hieman ihmeissäni sillä eihän kukaan järkevä ihminen tuollaista tee.

Vierailija
91/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metteä en ole nähnyt luonnossa ja tv kamera näyttää kaukaa nämä sääihmiset.Olen itse 29 ja mielestäni Mette ei näytä mun tai kavereideni ikäisiltä. Voisi luulla ehkä 38 v. Ja tää Kukkohovi on täysin feikki mutta ei silti näytä alle 40v.

Vierailija
92/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa isot kuoret, sössöttävä puhe ja jotenkin teeskenteljiä,  jos pitää vikoja etsiä. 

Ihan 50 v näköinen näyttävä nainen :D

Jotain häikkää kuitenkin, kun pitää muopusseihin käytettyjä alkkareita pakata ja myydä hengen pitimiksi.

Vierailija
93/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne on kyllä ikäisekseen naarakseksi aika helvetin sexbatong. Upean näköinen naaras!

Ymmärtää kyllä miksi 20v. nuoremmat möhömahaiset talipallo-rummot on sille niin vihaisia = kateellisia : )

Tämä!

Joo, niin. Tämä oli täydellinen esimerkki palstalle eksyneestä ylisveetistä 😂

Opetelkaa suomea, pojat. 

Siitä olen kyllä samaa mieltä että Kukkohovi on ikäisekseen upea. 

Vierailija
94/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 45, mutta en mä kauheasti mieti ulkonäköäni. En tiedä, onko oikeasti niin, että miehet hirveästi miettivät sitä, mitä naiset ajattelevat omasta ulkonäöstään vs. muiden naisten ulkonäöstä, mutta tällä palstalla nuo miehet ovat jotenkin ylikorostuneita. Päivittäin on ketjuja joissa pohditaan, miten naiset vertailevat ulkonäköään toisiinsa.

No. Mä käyn töissä, mulla on perhe, sukulaisia, ystäviä ja harrastuksia. Mä siis oikeasti teen aika paljon kaikenlaisia asioita koko ajan. Ehkä tästä johtuen elämäni ei keskity sen ympärille, miltä näytän ja miten se vertautuu jonkin toisen naisen ulkonäköön.

Vierailija
95/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla sanottuna ajattelen että tyrkky. En ole somessa, olen samaa ikäluokkaa, en meikkaa, en leikkaa. Mitat 163/47, viime kesänä kysyttiin Alkossa paperit että kateuskortin voi jättää pakkaan. Ei mulla muuta :)

Vierailija
96/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne myy itseään ja epätoivo haisee, näin ajattelen. 

Vierailija
97/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näyttää kuvissa nuoremmalta mitä on. Sitä ajattelen kirjoituksesi perusteella.

En ole googlannut ko. henkilöä, mutta mikäli on silikonia huulissa, niin ala-arvostan.

Aapee voi siitä päätellä.

Vierailija
98/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet kuvittelette sitä kateudeksi jos nainen arvostaa enemmän muita ominaisuuksia kuin pantavuutta?

Voin ihan käsi sydämellä sanoa etten todellakaan kaipaa sitä aikaa kun saattoi miehet  huudella autoista, huudella terassilta 

Näin juuri. Ehkä miehet kuvittelee että tuo on imartelevaa, kun oikeasti se on todella häiritsevää.

Ja pliis miehet (vai oletteko poikia?), tuo "rummo" on niin keskenkasvuista yläkoulukieltä. Yrittäisitte edes.

Vierailija
99/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me ole. Jos joku mies oikeasti haluaa panna naista, jonka arvomaailma on tuo, niin siinähän panee. En ole kiinnostunut sellaisista miehistä. 

Sitäpaitsi minäkin olen pantava. Mieheni juuri eilen illalla pani oikein railakkaasti, kuten on tehnyt 3-4 kertaa viikossa viimeiset 20 vuotta. Luulen että olen aika tavalla enemmän elämässäni pannut kuin sinä. 

👍👍👍

Vierailija
100/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänet jossain haastattelussa televisiossa viime vuonna. Oli aika erinäköinen kuin instassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi