Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin deittisovellukseen ensimmäistä kertaa alle viikko sitten ja olen jo lopen kyllästynyt tällaisiin kysymyksiin:

Vierailija
16.07.2025 |

Mitä suunnitelmia sulla on tulevaisuudelle?

Sit kun vastaan, että eka nyt tutkinto loppuun ja sitten katsotaan mihin sen jälkeen, niin aletaan tenttaamaan, että ei kun mitä isossa kuvassa sun suunnitelmat ovat. En tiedä. Ehkä haluavat tietää haluanko naimisiin tai lapsia, en osaa sanoa tässä vaiheessa, mutta ahdistava ensimmäinen kysymys.

Mitä musiikkia kuuntelet?

Öö, mitä merkitystä tällä on. Kuuntelen milloin mitäkin. Miksi kaikki kysyvät tätä?

Millaisia leffoja katsot?

Huoh, onko tällä merkitystä. En juurikaan katso leffoja.

En tiedä, mutta nuo kysymykset aiheuttavat sen, että en jaksa kauaakaan jutella. Ovat niin tylsiä ja puisevia, että en jaksa. Miksi kuitenkin melkein jokainen mies näitä kysyy? 

Kommentit (274)

Vierailija
181/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanha mummo, mutta todellako näin moni haluaa oikeasti keskustella musiikista ja elokuvista? Eikö tule mitään muuta keskustelunaiheita mieleen?

Kyllä minä haluan tietää, jos toinen tykkää katsoa kauhuleffoja. Sellaisia ei laiteta pyörimään siinä asunnossa missä minä asun, joten kyllähän se vaikuttaa toisen elämään.

En halua myöskään joutua katsomaan mitään kauhusontaa. Ei kiinnosta myöskään mitkään räiskintäelokuvat. Tulee van stressaantunut olo siitä paskasta toinintamusasta ja jatkuvasta paukkeesta. Ei kiitos.

Vierailija
182/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut sitä että otat itse sellaisen roolin jossa johdattelet keskustelun niihin aiheisiin jotka sinua kiinnostaa? 

Yritin pari kertaa, mutta miehet ovat niin tungettelevia ja haluavat jatkaa tuota omaa kysymysbatteristoaan.

Batteristo  😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä miksi tuota musiikkijuttua aina kysytään. Ei voi vähempää kiinnostaa mitä muut kuuntelee tai ovat kuuntelematta.

Vaikuttaa, jos toiselle musiikki on tärkeä ja haluaisi mennä katsomaan tiettyjä genreä baareihin/keikoille tai tanssimaan. Saa näköjään mennä edelleen yksin.

Vierailija
184/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on AP:n mielestä kiinnostava keskustelun aihe: postimerkkien liimatyylien kehitys tai suomalaisen kalenterin nimipäiväuudistus 1970-luvulla?

Vierailija
185/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osoite kovin korkeaa älykkyysosamäärää mieheltä, jos kyselee musiikki- tai elokuvamausta. Kaiken huippu oli eräs heppu, joka sanoi harrastavansa LAUTAPELEJÄ! En tiedä olisinko itkenyt vai nauranut. Jo pelkkä ajatus nelikymppisestä miehestä heittämässä noppaa on absurdi.

Mitä kummallista tässä on...

Vierailija
186/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että jos kysytte kysymyksiä, joita jokainen kysyy, niin ennen pitkään saatte kopioituja vastauksia? Ei jokaiselle jaksa vastata uniikisti samoihin kysymykseen.

Ei tarvitse vastatakaan uniikisti, riittää kun vastaa totuudenmukaisesti. Moni olennainen kysymys on sellainen, mihin tulee periaatteessa aina samanlainen vastaus. Mutta miksi tämä on ongelma?

Vierailija
187/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne kysymykset haittaa? Jostainhan se juttelu on alettava. Itse vastailin lyhyesti ja  ytimekkäästi en alkanut mitään jaarittelemaan. 

Vierailija
188/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene deittisovellukseen -> loukkaannu kun mies yrittää avata keskustelun, eikä osaa lukea ajatuksiasi, että mistä haluat oikeasti jutella.

Mahdat olla fantastista seuraa livenä

Saan itseasiassa palautetta, että kanssani on helppo keskustella livenä. Olen puhelias ja keksin paljon kysymyksiä lennosta. Huom. en kysy kaikilta samoja kysymyksiä.

😂😂😂😂😂

Vierailija
189/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ne kysymykset haittaa? Jostainhan se juttelu on alettava. Itse vastailin lyhyesti ja  ytimekkäästi en alkanut mitään jaarittelemaan. 

Täällähän nimenomaan on sanottu, että ei pidä vastata lyhyesti, että lempi leffa on Titanic vaan pitää alkaa avaamaan ja analysoimaan, miksi juuri Titanic on lemppari.

Vierailija
190/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän nimenomaan on sanottu, että ei pidä vastata lyhyesti, että lempi leffa on Titanic vaan pitää alkaa avaamaan ja analysoimaan, miksi juuri Titanic on lemppari.

Ei sanottu että "pitää" vastata tietyllä tavalla, vaan sanottiin, että se pitemmin vastaaminen pitää paremmin keskustelua yllä. Jokainen toki tekee kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
191/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matchejä on paljon, niin ei ihan jokaisen "millaisesta musiikista tykkäät" -kysymykseen jaksa vastata. 

Vierailija
192/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysyi moikan jälkeen: "mikä on sulle tärkeintä elämässä". En vastannut, ei tuntemattomalle tee mieli vastata tuollaiseen kysymykseen.

Vierailija
193/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Jos mies vaikkapa kaipaa kumppaniltaan yhteisiä keikka- tai festarireissuja niin kyllä siinä markkaa että kuunteletko kirkonp*lttoheviä vai Ghettomasaa. Noin niinkuin kärjistettynä.

Vierailija
194/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin netissä etsimässä elämänkumppania enkä jaksanut mitään deittailurallia tai esittämistä, että katellaan. Halusin miehen, lapsen ja omakotitalon. Nämä kerroin siinä ilmoituksessani ja olinpa vielä laittanut aikarajankin :D Eli 10 vuotta.

Tunkua ei ollut, mutta nykyinen mieheni vastasi nopeasti ja kysyi, milloin nähdään. Viikon päästä seurusteltiin. Nyt on kulunut reilu 8 vuotta ja meillä on kaikki mitä me haluttiin. Eipä tarvinnut miehenkään miettiä että mitä häneltä odotan.

Vierailija
195/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos matchejä on paljon, niin ei ihan jokaisen "millaisesta musiikista tykkäät" -kysymykseen jaksa vastata. 

Ei huolta. Miehistä valtaosa ei kysy lempimusiikkia, vaan valtaosan keskustelunavaus on "moi", "mitä kuuluu" tai "kaunis oot".

Vierailija
196/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikista kysyminen on oleellista meille, joilla on hyvä musiikkimaku. 

Vierailija
197/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta. Miehistä valtaosa ei kysy lempimusiikkia, vaan valtaosan keskustelunavaus on "moi", "mitä kuuluu" tai "kaunis oot".

Kyllä ne kysyy jos keskustelu jatkuu edes muutaman viestin noista.

Vierailija
198/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysyi moikan jälkeen: "mikä on sulle tärkeintä elämässä". En vastannut, ei tuntemattomalle tee mieli vastata tuollaiseen kysymykseen.

Tuohan on ihan äärettömän hyvä kysymys ja kertoo paljon ihmisen arvomaailmasta. Eli miksi et voi vastata, että perhe, rakkaus tai mikä nyt onkaan on se tärkein? 

Vierailija
199/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin netissä etsimässä elämänkumppania enkä jaksanut mitään deittailurallia tai esittämistä, että katellaan. Halusin miehen, lapsen ja omakotitalon. Nämä kerroin siinä ilmoituksessani ja olinpa vielä laittanut aikarajankin :D Eli 10 vuotta.

Tunkua ei ollut, mutta nykyinen mieheni vastasi nopeasti ja kysyi, milloin nähdään. Viikon päästä seurusteltiin. Nyt on kulunut reilu 8 vuotta ja meillä on kaikki mitä me haluttiin. Eipä tarvinnut miehenkään miettiä että mitä häneltä odotan.

Helppohan se olisi, jos tietäisi mitä etsii ja haluaa. Ongelma on juurikin siinä, kun ei ole varma, mitä haluaa.

Vierailija
200/274 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tuli vielä mieleen ne kysymykset, mitä halusin esittää miehelle kasvotusten. Ne oli: miten vietät viikonloppuja/joulua/lomia. Oli tärkeää tietää ettei toinen ole viikonloppuisin aina baarissa. Joulun suhteen olen sellainen, että se on minulle tärkeä, mutta en vietä sitä sukuloimalla vaan oman kodin rauhassa. Lomalla haluan matkustaa tai retkeillä, en ole mökki-ihmisiä. Näistä ollaan samaa mieltä ja se on kyllä iso asia.

-kommentoija 194