Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pisti estolle kun sai tietää mun sairaudesta

Vierailija
15.07.2025 |

Aivan naurettavaa. Vieläpä aiemmin kertoi kuinka rakastaa ja haluaa olla aina kanssani. Tunnettiin aika kauan. Sitten kun sai tietää mun sairaudesta, pisti estolle. Kuka tekee näin?

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas kirjoitti:

Minä tapasin kumppanini mielisairaalassa. Meillä on sama diagnoosi

Peilistä hänet näit?

😘

Ei kun tupakkakopissa tapasin.

Vierailija
42/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin häipyisin. En todellakaan haluaisi lähteä suhteeseen, jos on skitsofrenia tai ylipäätään mitään vakavampaa mielenterveyden ongelmaa. JA kyllä monet fyysisetkin sairaudet on turn off.

Ken tuossa narsismista taas heti alkoi huudella, niin se on AIVAN ERI ASIA, jos jo olemassa oleva puoliso sairastuu. Mutta kyllä tuoreen suhteen alussa sitä haluaa suojella itseään.

Siis täh. Aivan käsittämätöntä. Siis kyllähän mieskin voisi liukastua vaikka talvella ja katkaista jalkansa. Pitäiskö vaimon laittaa aviomies estoon kun mies teloi jalkansa vahingossa? Onko murtunut jalka muka mt-ongelma? Entä syöpä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.

Jos olemme avun tarpeessa, niin ehkä silloin on parempi, ettemme ota puolisoksi yhtä lailla avun tarpeessa olevaa. Ei yksisilmäinen voi sokeaa auttaa.

Vierailija
44/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi olla sitten yllätys miehelle. Olisi halunnut kai tietää aluksi. Tai sitten ei ole toisia tukevaa tyyppiä. Mutta ehkei tee mitään säikkyvillä miehillä lopulta. Kaikilla on erilaisia vaivoja ellei peittele niitä, viimeistään keski-iässä. 

Vierailija
45/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti kenties.

Niitä on kuule semmoisia miehiäkin, että kun vaimo sairastuu syöpään niin aviomies unohtaa vaimon kokonaan eikä käy vaimoa ollenkaan katsomassa sairaalassa. 

Tai kun nainen kompastuu ja jalka menee poikki niin mies alkaa pitää kehitysvammaisena ja hylkää naisen.

Aika kauhea ajatus, että olisi pakko sitoutua keneen tahansa netissä tapaamaansa skitsofreenikkoon, jottei tule leimatuksi hylkääjäksi. Kyllä minä ajattelisin, että omaa ainutkertaista elämäänsä saa ja pitää arvostaa enemmän.

Vierailija
46/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua hyppykuppaneekerisarkkeria.

Vierailija
47/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tekee noin ja lopettaa jopa vuosikymmenien avioliiton, jos toisen terveys pettää. Siihen riittää ihan fyysinen sairauskin ja ei tarvitse olla psyykkinen sairaus, että noin käy. 

Vierailija
48/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sairaudesta on kyse? Miehen reaktion järkevyyshän riippuu ihan siitä. 

Vakava mielensairaus, mutta on tasapainossa ja lääkitys olemassa. Olen ihan normaali. En ymmärrä ihmisiä enää.

Mäki varmaan ghostaisin :( Sori. Elämä on tarpeeksi rankkaa ilman puolisoa jolla on mt-ongelmiakin. Vaikka olisi tasapainossa, niin silti joutuu aina vähän huolehtimaan, että se ottaa varmasti lääkkeensä jne. Sen verran olen seurannut sairaanhoitajana mielenterveysongelimien kanssa kamppailevien läheisiä, että ei kiitos :( Sori nyt vielä, olen pahoillani. 

Miksi ghostaisit? Miksi vahinhoittaisit valmiiksi sairasta lisää?

Eikö ole pokkaa kirjoittaa viimeistä viestiä jossa selittää, miksi juttu loppuu? 

Vierailija
49/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin häipyisin. En todellakaan haluaisi lähteä suhteeseen, jos on skitsofrenia tai ylipäätään mitään vakavampaa mielenterveyden ongelmaa. JA kyllä monet fyysisetkin sairaudet on turn off.

Ken tuossa narsismista taas heti alkoi huudella, niin se on AIVAN ERI ASIA, jos jo olemassa oleva puoliso sairastuu. Mutta kyllä tuoreen suhteen alussa sitä haluaa suojella itseään.

On eri asia lopettaa suhde kuin ghostata. 

Vierailija
50/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.

Jos olemme avun tarpeessa, niin ehkä silloin on parempi, ettemme ota puolisoksi yhtä lailla avun tarpeessa olevaa. Ei yksisilmäinen voi sokeaa auttaa.

Sä olet niitä mustavalkoisesti ajattelijoita, joille on olemassa vaan puolisoksi otta tai ghostaus? Mitään muuta siltä väliltä ei tule mieleen?

Vierailija
51/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni tekee noin ja lopettaa jopa vuosikymmenien avioliiton, jos toisen terveys pettää. Siihen riittää ihan fyysinen sairauskin ja ei tarvitse olla psyykkinen sairaus, että noin käy. 

Miehet helposti lähtee pois. Naiset jää usein hoitamaan.

Vierailija
52/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti kenties.

Niitä on kuule semmoisia miehiäkin, että kun vaimo sairastuu syöpään niin aviomies unohtaa vaimon kokonaan eikä käy vaimoa ollenkaan katsomassa sairaalassa. 

Tai kun nainen kompastuu ja jalka menee poikki niin mies alkaa pitää kehitysvammaisena ja hylkää naisen.

Aika kauhea ajatus, että olisi pakko sitoutua keneen tahansa netissä tapaamaansa skitsofreenikkoon, jottei tule leimatuksi hylkääjäksi. Kyllä minä ajattelisin, että omaa ainutkertaista elämäänsä saa ja pitää arvostaa enemmän.

Emme ole tavanneet netissä ja henkilö itse puhui paljon kuinka tavataan silloin ja silloin ja nähdään sitten jne. Olen siis eri. Enkä ole skitsofreenikko eikä minulla ole mt-ongelmaa eikä edes päihdeongelmaa. Mutta! Narsistin mielestä aina muilla on mt-ongelma. Näin hän peilaa itseään muihin. 

Vierailija
53/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä yhtä hel vettiä ihmisen kanssa, jolla on mut-ongelmia. Lääkkeitä on, mutta entäpä jos kaveri tuntee itsensä niin terveeksi ettei enää tarvi lääkkeitä. Ei aikuista ihmistä voi pakottaa syömään tai hän valehtelee ottaneensa lääkkeet ja hetken päästä on elämä täysin sekaisin. Päässä pörrää ihan älyttömiä ajatuksia ja siinä voi olla mahdollisuus, että toinen tappaa. Tätä hel vettiä elin vuosikymmeniä ja meno vain kiihtyi, joten mt-henkilöistä kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
54/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti kenties.

Etkö osaa hylätä nätimmin kuin ghostaamalla? Oletko 12v?

Vierailija
55/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä yhtä hel vettiä ihmisen kanssa, jolla on mut-ongelmia. Lääkkeitä on, mutta entäpä jos kaveri tuntee itsensä niin terveeksi ettei enää tarvi lääkkeitä. Ei aikuista ihmistä voi pakottaa syömään tai hän valehtelee ottaneensa lääkkeet ja hetken päästä on elämä täysin sekaisin. Päässä pörrää ihan älyttömiä ajatuksia ja siinä voi olla mahdollisuus, että toinen tappaa. Tätä hel vettiä elin vuosikymmeniä ja meno vain kiihtyi, joten mt-henkilöistä kannattaa pysyä kaukana.

Jep. Katseesta näkee jo mikä pyörii mielessä.

Vierailija
56/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ettei tollaista sairautta kerrota ekoilla eikä tokilla treffeillä. Ymmärrän myös, että toinen häipyy. Ole rehellinen ja anna uudelle ihmisille mahdollisuus. Löydät vielä sinulle sopivan tyypin. Ei sellaisen kanssa voi onnistua joka ei ymmärrä ja hyväksy sairauttasi.

Vierailija
57/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas epäkypsät ghostaajat puolustelemassa itseään.

Se on niin helppoa kirjoittaa se yksi viesti :

"Hei,

emme voi jatkaa enää suhdetta/yhteydenpitoa. Olet kiva ihminen mutta omat voimavarani eivät riitä elämään mt-ongelmien rinnalla (tähän mikä tahansa syy)

Hyvää jatkoa sinulle"

Näin katsokaas. Näin helppoa se on. Ghostaamalla pahennat vaan toisen mielenterveysongelmia ja jätät ikuisiksi ajoiksi miettimään mielessään mitä oikein tapahtui. 

Vierailija
58/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakava masennus kahdesti. Siis tosi vaikea. En syönyt en nukkunut, lääkkeet ei auttanu, monia kokeiltiin. Kaksi osastojaksoa, ect-hoito vasta auttoi. Estolääkitys purettiin eka kerralla liian aikaiseen, masennus uusi. Nyt on estolääkitys viidettä vuotta, kaikki hyvin. Puoliso tuki koko ajan, kävi katsomassa, kuskasi hoitoihin. Ihana mies, en usko että itse olisin pystynyt samaan...

Vierailija
59/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas epäkypsät ghostaajat puolustelemassa itseään.

Se on niin helppoa kirjoittaa se yksi viesti :

"Hei,

emme voi jatkaa enää suhdetta/yhteydenpitoa. Olet kiva ihminen mutta omat voimavarani eivät riitä elämään mt-ongelmien rinnalla (tähän mikä tahansa syy)

Hyvää jatkoa sinulle"

Näin katsokaas. Näin helppoa se on. Ghostaamalla pahennat vaan toisen mielenterveysongelmia ja jätät ikuisiksi ajoiksi miettimään mielessään mitä oikein tapahtui. 

Tämä! 

Vierailija
60/190 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera mt-potilas ym. vaivainen avautuu rannalle ruikuttamaan jätettynä?

Ei vaan empatiakykyinen jättäjä. Ei tulisi mieleenkään ghostata ketään ja sillä tavalla poltella siltoja takanaan. Juorut ja maine kulkee katsos enkä viitsi hankkia itselle kusipääjuömurin mainetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi