Mies pisti estolle kun sai tietää mun sairaudesta
Aivan naurettavaa. Vieläpä aiemmin kertoi kuinka rakastaa ja haluaa olla aina kanssani. Tunnettiin aika kauan. Sitten kun sai tietää mun sairaudesta, pisti estolle. Kuka tekee näin?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salasit mieheltä tiedon?
Aivan. Koska itsekin tiesit, että voi olla suuri mahdollisuus, ettei miehestä kuulu enää mitään.Mikä on hyvä hetki ottaa sairaudet puheeksi? Ekoilla vai tokilla treffeillä?
Kyllä toisilla treffeillä kuuluu ottaa tuollainen iso asia puheeksi. Ensimmäisillä treffeillä on käyty jo muut isot asiat läpi.
Jos ihminen ei tiedä, millainen sairautesi on ja on ollut, hänellä on ennakkoluuloja, jotka aiheuttavat pelkoja ja ennakkoluuloja. Fiksu mies olisi selvittänyt asiaa kanssasi ja päätyänyt vasta sitten, jatkaako suhdetta vai ei.
Et ollut tarpeeksi rakas, että sairaus olisi jäänyt toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salasit mieheltä tiedon?
Aivan. Koska itsekin tiesit, että voi olla suuri mahdollisuus, ettei miehestä kuulu enää mitään.Mikä on hyvä hetki ottaa sairaudet puheeksi? Ekoilla vai tokilla treffeillä?
Ap ei kyllä tainnut deittailla koska se oli online-suhde.
Online-suhde ei ole mikään oikea suhde joten silloin on ihan kaikki oikeudet pyörtää mielensä ja häipyä mitään sen kummemmin sanomatta toisen elämästä. Eikä edes tarvitse selitellä.
Vierailija kirjoitti: Onko muka sitten parempi miehen olla yksin, kun saatavissa olisi mukava kivannäköinen nainen joka rakastaa täysillä miestään. Onko todellakaan mitään järkeä hylätä sellaista suloista ihmistä.
Itse olisin tehnyt samoin, koska olen aina tiennyt haluavani lapsia, enkä kokisi jälkeläisiä kohtaan reiluna tuoda heitä tuollaiseen tilanteeseen.
No, perustin perheen, ja miehellä ilmeni myöhemmin jossakin määrin periytyviä ongelmia, joten tiedän, ettei mikään maailmassa ole itsestään selvää. Mutta siltikään en neuvoisi ketään perustamaan perhettä skitsofreenikon kanssa.
Ei taida olla nykymaailmassa naista, jolla ei olisi jotain vikaa pääkopassa.
Skitsofrenia on vakava sairaus. Joillakin on vain yks psykoosivaihe, joillakin sairaus uusiutuu, varsinkin stressitilanteissa. Lääkkeitä kehitellään koko ajan paremmiksi, mutta tuskin poistavat riskiä sairastua uudelleen. Perheenperustamista varmaan mutkistaa.
Minä tapasin kumppanini mielisairaalassa. Meillä on sama diagnoosi
Sinä olet vain kivaa seuraa
Vierailija kirjoitti: Onko muka sitten parempi miehen olla yksin, kun saatavissa olisi mukava kivannäköinen nainen joka rakastaa täysillä miestään. Onko todellakaan mitään järkeä hylätä sellaista suloista ihmistä.
Veljeni oli monta vuotta aika hajalla, kun joutui olemaan parisuhteessa mukavan kivannäköisen naisen kanssa, jonka tilanne paheni akuutisti. Koska veljelläni ei ollut riittävästi tietoa ja kokemusta aiheesta, ja koska perhe ja läheiset asuivat kaukana, ehti tilanne traumatisoida veljeni aika pahasti.
Eli olisi tärkeää, että myös puolisolla olisi kontaktit, joiden kautta saa tarvittaessa apua itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin nostaisin kytkintä mt-potilaan kohdalla.
Pahimmat sekopäät kävelevät vapaana ihmisten joukossa ilman mitään diagnooseja- kuten narsistit, lapsiin sekaantujat ja sosiopaatit/psykopaatit + vain luonteeltaan lapselliset ja ilkeät aikuiset.
Neuvoisin kyllä pysymään kaukana heistäkin.
-ohis.
Olipas siinä aika monta oletusta kahteen virkkeeseen.
Pisti estolle?
Pani estoon tai esti.
Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.
Katkera mt-potilas ym. vaivainen avautuu rannalle ruikuttamaan jätettynä?
Rakas kirjoitti:
Minä tapasin kumppanini mielisairaalassa. Meillä on sama diagnoosi
Peilistä hänet näit?
😘
Vierailija kirjoitti:
Pisti estolle?
Pani estoon tai esti.
Esti kokonaan.
Ap
Narsisti kenties.
Niitä on kuule semmoisia miehiäkin, että kun vaimo sairastuu syöpään niin aviomies unohtaa vaimon kokonaan eikä käy vaimoa ollenkaan katsomassa sairaalassa.
Tai kun nainen kompastuu ja jalka menee poikki niin mies alkaa pitää kehitysvammaisena ja hylkää naisen.
Tai jos vaimo joutuu ilman omaa syytä vaikka keskelle rikospaikkaa sivullisena niin mies pistää estoon eikä hänestä kuulu enää pihaustakaan.
Kyllä minäkin häipyisin. En todellakaan haluaisi lähteä suhteeseen, jos on skitsofrenia tai ylipäätään mitään vakavampaa mielenterveyden ongelmaa. JA kyllä monet fyysisetkin sairaudet on turn off.
Ken tuossa narsismista taas heti alkoi huudella, niin se on AIVAN ERI ASIA, jos jo olemassa oleva puoliso sairastuu. Mutta kyllä tuoreen suhteen alussa sitä haluaa suojella itseään.
Ap ei kyllä tainnut deittailla koska se oli online-suhde.