Minkälainen ihminen piikittelee koko ajan toisten ulkonäöstä?
Kaveriporukkaan kuuluu yksi tällainen. Koko ajan heittää jotenkin pientä piikkiä muiden ulkonäöstä. Mikä tämmöistä ihmistä vaivaa? Tulee mieleen että hän ei ole omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, miksi muuten pitäisi yrittää lykätä muita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ruma läski
Ei, tämän nimenomaisen kaverin bravuurina on piikitellä asioista joille ei mitään voi, kuten hörökorvat, nenän muoto jne.
Ap
Mulla myös oli kaveri jolla oli aina iso huoli ja vitsin aihe lyhyydestäni (155 cm). Mitä jos mäkin olisin alkanut kutsua häntä joksikin amatsoniksi, jättiläiseksi, Shrekin vaimoksi jne?
Kaveruus päättyi juurikin siihen ettei toisella yhtäkkiä ollut enää mitään käytöstapoja, ei siis pelkästään tämä minun pituus vaan se alkoi näkyä ihan kaikessa.
Miksi en aikaisemmin huomannutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös oli kaveri jolla oli aina iso huoli ja vitsin aihe lyhyydestäni (155 cm). Mitä jos mäkin olisin alkanut kutsua häntä joksikin amatsoniksi, jättiläiseksi, Shrekin vaimoksi jne?
Kaveruus päättyi juurikin siihen ettei toisella yhtäkkiä ollut enää mitään käytöstapoja, ei siis pelkästään tämä minun pituus vaan se alkoi näkyä ihan kaikessa.
Miksi en aikaisemmin huomannutkaan?
Jotkut ovat todella ilkeitä törppöjä, luulevat että voivat sanoa mitä vaan.
Laihduta ruma läski