Mies rakastaa enemmän äitiään, kuin minua.
Tilanne menikin siihen, että muutin kodistamme pois.
Kommentit (87)
Voi voi. Kyllä aplla on asiat huonosti kun pitää olla mustasukkainen anopin takia.
Hän muutti oman äitinsä kanssa asumaan kun äiti rakkaampi kuin puoliso.
Siihen on syynsä, miksi miehen pitää erota vanhemmistaan ja liittyä vaimoonsa. Ilmiö on tunnettu melko pitkään.
Narsistille ainoa tärkeä ihminen on äiti. Ei toivoa.
Myös läheisriippuva saattaa laittaa äidin edelle, kun pelkää konfliktia. On toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Kyllä aplla on asiat huonosti kun pitää olla mustasukkainen anopin takia.
Nuo anopit pitävät itseään ainoana kelvollisena naisena pojalleen ja aktiivisesti luovat vaikeuksia naissuhteisiin. Ihan oikein on reagoida painajaisanoppiin, joka ei irrota pojastaan.
Vierailija kirjoitti:
Äiti! <3 <3 <3
<3
Vierailija kirjoitti:
Hän muutti oman äitinsä kanssa asumaan kun äiti rakkaampi kuin puoliso.
Näin teki isäni. Täysin kyvytön itse vanhrmmaksi tai aviomieheksi.
Näin käy usein, kun äitiä ei oteta mukaan katsomaan yhtä nuoren parin ensimmäisistä yhdynnöistä.
Mä olen miettinyt, että jollain tavalla äiti on se rakkain.
Eritavalla kuin mun puoliso. Mä olen nainen ja naimisissa miehen kanssa.
Tavallaan mun mies on se rakkain.
Kun lapset olivat pieni, niin he tuntuivat olevan se rakkain mulle. En osaa sanoa, että onko kuitenkin edelleen niin.
Rakkaus on vaikea määriteltävä. Tavallaan moni voi olla se rakkain. Omalla tavallaan.
Ei ehkä kannata pistää valitsemaan, koksa siinä on niin paljon ulottuvuuksia ja tasoja. Ei voi verrata.
Ihan turhaa itselleen laittaa taakkaa moisesta, koska et pysty menemään toisen sielun sisään, että miten hän asiat tuntee ja aistii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo anopit pitävät itseään ainoana kelvollisena naisena pojalleen ja aktiivisesti luovat vaikeuksia naissuhteisiin. Ihan oikein on reagoida painajaisanoppiin, joka ei irrota pojastaan.
Nuo anopit?
Lopeta nyt tuollainen yleistäminen. Ääliö olet.
Joo, mutta se onkin erilaista rakkautta. He ovat verisukulaisia, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo anopit?
Lopeta nyt tuollainen yleistäminen. Ääliö olet.
Nuo anopit = noiden anoppien lajityypillinen ryhmä.
Muut anopit = tuossa asiassa tervepäisiä.
Onpas täällä yksioikoista ajattelua ja päättelyä.
Surkeeta.
Ottakaa vaikka mittanauha tai vaaka tai säkki ja mitatkaa se rakkauden määrä. Pääsette oivallisesti selvyyteen.
Mikäs siinä kun ottaa vaimon, anopin ja äidin eli kaikki kolme samaan aikaan. Melkoinen työmaa.
Hyvää päivää teille kaikille viisaille rakkauden mittaajille. Olette kyllä niiiin viisaita viisaudessanne!!
Se on okei että äiti rakkaampi. Se ei tarkoita että asiasta tarvitsisi olla mustasukkainen. Hän rakastaa äitiään mutta rakastaa sekä on rakastunut kumppaniinsa
Vertaatte itseäsi siihen ihmiseen, joka on synnyttänyt ja kasvattanut lapsensa.
Miksi vertaat?
Ei ole mittaria mittaamaan äidin ja lapsen välistä ja muiden välistä rakkautta.
Tai ehkä sulla on mittari. Mulla ei ole.
Miksi mies rakastaa enemmän äitiään kuin sinua ? Millainen olet itse ollut vaimona kun näin pääsi tapahtumaan ?
Äiti! <3 <3 <3