Oletteko olleet mökillä tänä kesänä? Joko sukulaisten, vuokra- tai omassa?
Itse olen parhaillaan vuokramökillä tämän viikon. 🥰
Kommentit (34)
Mieluiten maksimissaan viikonloppu. Viikko liian pitkä mökkeilyyn.
Joo olen ollut jo melkein kuukauden. Olen käynyt kerran viikossa kotona pesemässä pyykit ja hakemassa postin. Ja taidanpa olla syksyyn asti. Eipä näytä työt haittaavan vapaa-aikaa. Ei edes vaikka niitä koittaa ihan päivittäin etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan mökkeilyä, eikä lapsetkaan siitä välitä.
Tykkään olla mökillä kesät. Mökki ei ole talviasuttava. Tai periaatteessa voisi olla, mutta katkaistaan vesijohdot talveksi , Koska liian pitkä mökkimatka, melkein 500 km niin ei jaksa eikä ehdi. Talvella en täällä jaksaisi, mökkipaikkakunnalla ei juurikaan mitään tekemistä silloin ja on kylmää, lumista ja ankeaa. En harrasta hiihtoa tai Levillä laskettelua niin ei yhtään kiinosta viettää talvea täällä. Talvet parasta viettää kaupungissa
Oma "mökki" on kaupunkiasunto ja täällä ollaan.
Pari iltaa käydään vuokramökillä saunomssa ja uimassa. Sitten kotiin, okt haja-asutusalueella.
Vierailija kirjoitti:
En aio mennä. Omistan kyllä 1/6 suvun mökistä, mutten ole käynyt vuosiin.
Muut joutuu tekemään sinunkin työt. Mikset pyydä lunastamaan itseäsi ulos? Tai luovu osuudestasi, ilman korvausta.
Olen käynyt kymmenkunta kertaa. Matkaa on noin 65 km / sivu. Yhtään yötä en ole ollut, kun saunarakennusprojekti menossa ja paikat sekaisin ja ympäriinsä työkaluja, puunrunkoja jne. Ehkä pari viikkoa vielä ja sitten pääsee raivaamaan paikat ja yökylään mökille.
Sukumökillä pari yötä, elokuussa ehkä uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oma "mökki" on kaupunkiasunto ja täällä ollaan.
Pari iltaa käydään vuokramökillä saunomssa ja uimassa. Sitten kotiin, okt haja-asutusalueella.
Kaupunkiasunto "mökkinä" on ihan kiva. Parilla kaverilla on mökkinä yksiö Helsingin keskustassa :) Ostaneet josku 40 vuotta sitten eivätkå pidä vuokralla vaan omassa käytössä. Pienet vastikkeet koska kauppaliikkeitä taloyhtiössä alakerrassa
2,5 vkoa oltu ja 2,5 vkoa jäljellä, sitten Suomeen kuukaudeksi
Oma "mökki" ulkomailla
Miehen suvin mökillä oltiin 2 yötä, omalla 1 yö. Auto rikki, ei ole toistaiseksi varaa korjata/ostaa uutta, joten loma menee kotona tilipäivää odotellessa
En. Ei ole mökkiä. Olen kerrostalossa sisällä koko ajan.
On oltu mökilläkin nyt kun sää lämpeni.
En ole ollut. Miehen vanhemmilla olisi mökki, mutta ei me sinne päästä kun luuhaavat siellä paljon. Miehen sisaruksella on tosin useita mökkivuoroja kesässä, meille sellaista ei tarjota.