Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauklahdessa ravintola konkkaan kun ihmiset ei juo viinaa

Vierailija
25.01.2026 |

Syy ei ole viinan alv vaan se että juopottelu on pois muodista 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011764754.html?utm_medium=alsoreadthe…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauklahdessa ei tarvita mitään hienoja vaan ihan pelkkä kaljabaari riittää 

Vierailija
2/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muös syöpöttely on epätrendikästä, koska nykyisessä valtion taloustilanteessa säästäminen on hyve. Laarin pohjallakaan ei ole enää mitään mistä valmistaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me juodaan mutta ei ole varaa juoda ravintolassa kympin tuoppeja (0,4l). Haetaan halvalla Virosta ja kalsarikännätään kotona. Verot Virolle. Ja Purraa harmittaa.

Vierailija
4/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me juodaan mutta ei ole varaa juoda ravintolassa kympin tuoppeja (0,4l). Haetaan halvalla Virosta ja kalsarikännätään kotona. Verot Virolle. Ja Purraa harmittaa.

Ja Räsästä myös.

Vierailija
5/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen viinaksia ja en kyllä suosittele kellekään. Kaamea olo nyt.

Vierailija
6/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa Viinipullo 50e. sama pullo Alkossa 14,90e

Vierailija
7/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan vihervassut!

Vierailija
8/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastelija kun olet. Minä ammattilaisena vedän joka ainoa päivä ja olo on mitä mainioin...

Vierailija
9/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä päätellen tuo yrittäjä on ma tu. Voikin nyt häipyä täältä isiensä maille...

Vierailija
10/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on. Yhden "baaristoben" hinnalla saa kaupasta 6 tai 7 "työttömän toffeeta". On pitänyt tod:kin miettiä, et miksi menen sinne, jos sieltä ei saa edes keskustelukaveria? (kaikki vaan murahtelee/tuijottaa tylsämielisenä tv:tä).

....

Onnibussin toimari joskus sanoi: Ennemmin kuljetan 50 ihmistä 1:llä eurolla kuin yhden ihmisen 50:llä eurolla. .... Hyvä pointti! Baarien omistajat eivät näytä "sisäistäneet" tuota samaa.

Vierailija
11/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin paareihin halpaa kaljaa 90-luvun malliin!

Vierailija
12/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän mun tulla sinne Kauklahteen pelastamaan ravintola. Minä kun en muotivirtauksia seuraa ja juon siis viinaa. Muutaman samanhenkisen kaverin vois ottaa mukaan. Kyllä pakullinen juoppoja vois hyvinkin auttaa kriisissä.

Vierailija
13/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän mun tulla sinne Kauklahteen pelastamaan ravintola. Minä kun en muotivirtauksia seuraa ja juon siis viinaa. Muutaman samanhenkisen kaverin vois ottaa mukaan. Kyllä pakullinen juoppoja vois hyvinkin auttaa kriisissä.

Suomi laittaa teihin nyt uskonsa. Te olette Suomen pelastus. Vinkki: Pari muutakin ravintolaa syrjäkylillä kaipaa apuanne.

Vierailija
14/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloita onkin ollut ihan liikaa asiakasmääriin nähden. Kilpailu alalla on kovaa. 

Vierailija
15/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutus laskee muuallakin maailmassa, ja nyt äkkiä se onkin huono asia, kun vuosikausia on puhuttu, että kulutus tuhoaa maapallon. Minusta pitäisi olla iloinen.

Kunhan vain kaikenlainen Kiina-krääsän tilailukin loppuisi.

N58

Vierailija
16/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit. <3

Vierailija
17/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin paareihin halpaa kaljaa 90-luvun malliin!

Halpaa kaljaa on kaupat täynnä. Hae sieltä ja juo kotona. Ei kaljan juominen baaria vaadi!

Vierailija
18/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi laittaa teihin nyt uskonsa. Te olette Suomen pelastus. Vinkki: Pari muutakin ravintolaa syrjäkylillä kaipaa apuanne.

No sittenhän meillä riittää keväänkorvalle hommia.

Vierailija
19/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloita onkin ollut ihan liikaa asiakasmääriin nähden. Kilpailu alalla on kovaa. 

Miksi elinkeinoelämän "darvinismi" on huono asia? Heikompilaatuiset yritykset vain kaatuvat pois. Minusta se on oikea suunta, emme Suomessa voi elättää jokaista ravintoloitsijaksi haluavaa. Siihen meillä ei ole varaa.

Vierailija
20/23 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha se on laskea alvia.

Kun sitä lasketaan, yrittäjät pikkuhiljaa nostavat hintojaan edeltävälle tasolle ja ylikin.

Been there, done that.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi