Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison jatkuva pettäminen

Vierailija
13.07.2025 |

20 vuotta yhdessä, yhteiset lapset ja koti. Annoin yhden pitkään jatkuneen pettämisen anteeksi, mutta nyt selvisi, että hänellä on ollut uusi salakumppani. Tämä toinen kertoi asiasta viestillä, kun olivat lopettaneet suhteensa. Puolisoni ei tiedä, että tiedän. Miten mä voin olla näin heikko, etten saa revittyä itseäni tästä liitosta irti? Miksi mä olen se, joka ajattelee lapsia oman hyvinvoinnin kustannuksella. Viimeksi puoliso sanoi, että minä teen päätöksen, eroanko vai annanko anteeksi. Nyt on vuorossa sama, jos kerron hänelle. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap saat liitosta? Piristäisikö pieni sivuromanssi sinuakin? Näkisi mieskin, että sinullakin on vientiä, milloin vaan tahdot.

Jos olet töissäkäyvä yksin kodin ja lapset hoitava hyväksikäytetty tossu, eroa suoraan.

Paitsi, että ei ole🤣 ap on keski-ikäinen täti.

Vierailija
82/82 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa; miten voit olla noin heikko? Mies rikkoo luottamuksesi yhä uudestaan, pitää sinua itsestäänselvyytenä. Seksuaalisesti hän ei selvästikään arvosta sinua yhtään; jo tuo saisi minut kauhistumaan - elää nyt ihmisen kanssa joka halveksuu ja alentaa minua tuolla tavoin! Mies pettää, koska ei välitä sinusta ihmisenä paskan vertaa - olet toki varmasti mahtava lastenhoitaja ja arjen mahdollistaja. Ja sen jälkeen hän vielä antaa sinun _päättää_. Voi hyvä ihminen: lähde nyt jo! Oletko sinä nainen vaiko kynnysmatto?

Ei pidä paikkaansa, ei pettäminen mitenkään välttämättä tarkoita sitä ettei välitä tai ei arvosta. Pettää voi myös, vaikka rakastaisi puolisoaan, kaipaa vain jännitystä tai vaikkapa parempaa seksiä. 

Tai siksi, että kotona ei yksinkertaisesti saa seksiä, hellyyttä ja huomiota, jota kaipaa. Silloin kynnys hakea sitä muualta on matala. Pidätkö ap polvet pihdissä vai onko teillä hellyyttä ja läheisyyttä. Jos ei, niin kannattaa myös katsoa peiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi