Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui rumaksi ihrapalleroksi- Ahdistaa niin kovaa, että oksensin.

Vierailija
13.07.2025 |

Mies nimitteli äsken mua rumaksi ihrapalleroksi- jotai kukaan mies ei tule koskaan haluamaan.

Tuli niin huono olo, että oksensin. Ahdistaa edelleen. Miten tän huonon olon saa pois? Piti lähteä ystävän kanssa ulos, mutta ei huvita yhtään. Edelleen olen huonovointinen.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naiselle susi! Taas näette miten ilkeitä miehet ovat. Ukot ovat aina pahimpia simputtajia, eivätkä he koskaan tuomitse toisten miesten sairaalloista vihaa ja väkivaltaa.

Näettekö, miten ilkeitä miehet ovat?

Näemme. Ikävä kyllä olemme tienneet sen aina ja siksi pysymme heistä erossa.

T. Onnelliset Ikisinkut ry.

Vierailija
42/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kun otat ero.

Asunto on miehen, mihin minä sitten menen?

ap

Hankit oman asunnon. Sitten se on sun koti, jossa kukaan ei tule arvostelemaan sinua.

Lähärin palkalla ja 150 e säästöillä?

Onnistuu kyllä, kun et heti tavoittele luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä - laihduit vähän. Voisit oksentaa joka aterian jälkeen.

Vierailija
44/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas ajattelemisen aihetta naisille, joten pitäkää omista rahoistanne ja oikeuksistanne kiinni. Toisen nurkissa asuminen jne. mahdollistaa henkisen ja fyysisen väkivallan juuri sillä syyllä, että "rahaton" kokee, ettei poispääsyä ole. 

Vierailija
45/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin, olen n.170 cm ja 57 kiloa 😔 Tuntuu pahalta vaikka tiedän että on oikeassa

Vierailija
46/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies sanoi mitä on pitkään ajatellut. Rumasti sanottu, ei siitä pääse yli, tuskinpa unohdat sen. Mutta, ehkä saat siitä nyt motivaation laihduttaa. Onhan sulla 20 kg ylipainoa, jos rupeat harrastamaan ylimääräistä liikunta joka päeva, olet 4k sen 20kg laihempi. Ja sitten jätät sen.

Vierailija
47/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas ajattelemisen aihetta naisille, joten pitäkää omista rahoistanne ja oikeuksistanne kiinni. Toisen nurkissa asuminen jne. mahdollistaa henkisen ja fyysisen väkivallan juuri sillä syyllä, että "rahaton" kokee, ettei poispääsyä ole. 

Ei se mitään takaa. Mieheni haukkui rumaksi läskiksi, kun asui minun omistamassani asunnossa.

Vierailija
48/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään takaa. Mieheni haukkui rumaksi läskiksi, kun asui minun omistamassani asunnossa.

Niin ja olin tuolloin 168 cm ja 59 kg.

Vierailija
49/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin niin kyllä se paino siitä tippuu.

Vierailija
50/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kun otat ero.

ap

Ei Suomessa kukaan jää kodittomaksi. Lähde. 

Vierailija
51/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinullehan jäi pesämuna eron jälkeen.

Vierailija
52/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero. Noin käytöstavatonta miestä ei kukaan huoli. Miehen empatiakyky täysi nolla. 

Minusta ihminen joka haluaa ettei toinen kuole nuorena ylilihavuuden takia, on juurikin empaattinen. 

Eihän mies sanonut, että ei toivo ap:n kuolemaa. Saattaapa jopa toivoakin.

Vierailija
53/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin tyhmä ei kannata sen sanomista murehtia. Mene kaverin kanssa. Ja voit kyllä sen miehelle sanoa että hän ei tiedä kelle kelpaa eikä hänelle asia kuulu, että milummin olet yksin kuin hännenlaisen kanssa. Selvästi hän nyt luulee että jäät epätoivoissaan häneen roikkumaan kun hän jostain oudosta syystä sut huolii? Ihme tyyppi.

Vierailija
54/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasiin tilanteisiin sai ennen sosiaalista lainaa soskusta. Lainasivat muuttorahat ja palkasta pystyi maksamaan takaisin.

Vierailija
55/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan hommaa Oxempic-kuuria?

Vierailija
56/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
57/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus, ikä ja paino?

162cm, 28v, 142kg

Ja omasta mielestäsi sinulla ei ole mitään ylipaino-ongelmaa?! Milloin olet viimeksi katsonut itseäsi peilistä?! Totuus sattuu.

Vierailija
58/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies sanoi mitä on pitkään ajatellut. Rumasti sanottu, ei siitä pääse yli, tuskinpa unohdat sen. Mutta, ehkä saat siitä nyt motivaation laihduttaa. Onhan sulla 20 kg ylipainoa, jos rupeat harrastamaan ylimääräistä liikunta joka päeva, olet 4k sen 20kg laihempi. Ja sitten jätät sen.

En voi, koska olen taloudellisesti riippuvainen hänestä ja onhan se aina joksus ihan lutuinenkin.

Lisäksi Hän on aivan loistava sängyssä. Kehtaanko edes sanoa, että varustelu on mittava.

Vierailija
59/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kun otat ero.

ap

Mene omille vanhemmillesi. Ja ota opiksi tästä. Älä jää toisen varaan taloudellisesti enää koskaan.

Vierailija
60/71 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin huomenna terkkariin pyytään lekurilta oxyjä ahdistukseen. Kun mies sanoi totuuden..... ahdistaa, yhyyyy