Mies haukkui rumaksi ihrapalleroksi- Ahdistaa niin kovaa, että oksensin.
Mies nimitteli äsken mua rumaksi ihrapalleroksi- jotai kukaan mies ei tule koskaan haluamaan.
Tuli niin huono olo, että oksensin. Ahdistaa edelleen. Miten tän huonon olon saa pois? Piti lähteä ystävän kanssa ulos, mutta ei huvita yhtään. Edelleen olen huonovointinen.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
Asunto on miehen, mihin minä sitten menen?
ap
Turvakotiin vaikka ensin. Mieluummin vaikka sillan alle kun tuollaisen henkistä väkivaltaa käyttävän idiootin kämppään. Minä olisin jo pakkaamassa. Laittaisin faceen tai viesteinä kaikille tutuille ja sukulaisille, mitä mies sanoi ja kysyisin että kenen luo saan mennä ensi yöksi ja kuka tulisi auttamaan pakkaamisessa ja tavaroiden kantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero. Noin käytöstavatonta miestä ei kukaan huoli. Miehen empatiakyky täysi nolla.
Minusta ihminen joka haluaa ettei toinen kuole nuorena ylilihavuuden takia, on juurikin empaattinen.
Sanooko empaattinen ihminen sitten: "rumaksi ihrapalleroksi- jotai kukaan mies ei tule koskaan haluamaan" ?
Miksi toivot että patriarkaatin edustajat haluaisivat sinua? Parempi on vaan pysytellä erossa miehistä ja säilyttää oma turvallinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, ikä ja paino?
162cm, 28v, 142kg
No aika pahat setit, vaikka haukut olivat ilkeitä. Se, että kukaan mies ei sinua halua on kyllä täysi vale, miehet haluavat vaikka ketä ja kaikille löytyy ottaja.
Pudotat ison painolastin kun potkaiset tuollaisen miehen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, ikä ja paino?
162cm, 28v, 142kg
No aika pahat setit, vaikka haukut olivat ilkeitä. Se, että kukaan mies ei sinua halua on kyllä täysi vale, miehet haluavat vaikka ketä ja kaikille löytyy ottaja.
No mä oon 165cm, painan 80 kiloa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, ikä ja paino?
162cm, 28v, 142kg
Aivan h*lvetillinen ihrapallero...
Ja sinä uskot.
Ota kunnioittava mies, heitäkin on. M44
Se on epävarma, jos kerran oot uloskin menossa tyttökaverin kanssa. Olet varmaan niin vetävän näkönen, että pelkää joku sut siltä vielä vie. Rumasti sanottu ja kannattaako noin epävarman ja huonoitsetuntoisen kanssa ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
ap
Hankit oman asunnon. Sitten se on sun koti, jossa kukaan ei tule arvostelemaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
ap
Omaan asuntoosi. Mitä sä siellä hikikomerossa tekisit?
Toisin sanoen johonkin naisten turvakotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
ap
Turvakotiin vaikka ensin. Mieluummin vaikka sillan alle kun tuollaisen henkistä väkivaltaa käyttävän idiootin kämppään. Minä olisin jo pakkaamassa. Laittaisin faceen tai viesteinä kaikille tutuille ja sukulaisille, mitä mies sanoi ja kysyisin että kenen luo saan mennä ensi yöksi ja kuka tulisi auttamaan pakkaamisessa ja tavaroiden kantamisessa.
Jospa sinä tantta hankkisit sen huumorintajun ihan ensimmäiseksi.
Mies on naiselle susi! Taas näette miten ilkeitä miehet ovat. Ukot ovat aina pahimpia simputtajia, eivätkä he koskaan tuomitse toisten miesten sairaalloista vihaa ja väkivaltaa.
Näettekö, miten ilkeitä miehet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, ikä ja paino?
162cm, 28v, 142kg
Nyt vähän rahaa sille liioittelulle.
Vierailija kirjoitti:
Mies on naiselle susi! Taas näette miten ilkeitä miehet ovat. Ukot ovat aina pahimpia simputtajia, eivätkä he koskaan tuomitse toisten miesten sairaalloista vihaa ja väkivaltaa.
Näettekö, miten ilkeitä miehet ovat?
- OHJAAMME SINUT NYT ETEENPÄIN -
Vastaa ettei rumuudelle mitään mahda, ja on oon liian laiska hankkiutumaan läskeistä eroon. Sillä se on kuitattu. Toki jos ei olis liian laiska, niin ehkä sille rumuudellekin voisi jotain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pudotat ison painolastin kun potkaiset tuollaisen miehen pihalle.
Paitsi oman leukansa alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun otat ero.
ap
Hankit oman asunnon. Sitten se on sun koti, jossa kukaan ei tule arvostelemaan sinua.
Lähärin palkalla ja 150 e säästöillä?
Laihduttamaan.