Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Intia kyllä yksi naisten oikeuksien takapajula - isä ampui tennispelaajatyttärensä, koska tämä tienasi paremmin johtamalla tennisakatemiaa

Vierailija
13.07.2025 |

Sairas on maailma.

"Oma isä ampui tennispelaaja Radhikan, 25 - Täysin uskomaton syy

Kaupunkilaisten naljailu oli liikaa perheenisälle.

Intialainen tennispelaaja Radhika Yadav, 25, tapettiin kotonaan, ESPN uutisoi.

Yadavin ampui kuoliaaksi hänen oma isänsä Deepak. Poliisiraporttien mukaan isä ei pitänyt siitä, että hänen tyttärensä pyöritti tennisakatemiaa.

- Deepakia ärsytti, kun paikalliset härnäsivät häntä tyttärensä tuloista. Ihmiset sanoivat, että perheen talous pyörii tyttären rahoilla, viranomaiset kertoivat The Indian Express -lehdelle.

Perheenisä sai itse vain vuokratuloja. Hän myönsi ampuneensa tytärtään kolmesti takaapäin, koska tämä kieltäytyi sulkemasta akatemiaansa.

Indian Expressin mukaan tennispelaajan eno kuuli laukaukset ja löysi Yadavin kuolleena keittiöstä. Tämä makasi lattialla verilammikossa.

Yadav pelasi tenniksen ITF-kiertueella. Kyseessä on WTA-kiertuetta yhden pykälän alempi ammattilaiskilpailu.

Intialainen pelasi viimeisen ottelunsa keväällä 2024. Hän tahkosi ITF-kiertueella 36 ottelua kaksinpeliä ja seitsemän ottelua nelinpeliä."

https://www.iltalehti.fi/tennis/a/24630016-5da8-421b-928f-3d0ed4518376

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jauhetaan vaan että nuo tienaavat täällä hyvin ja siksi pitää heitä ottaa kun "eivät aiheuta ongelmia". 

Itse kaupassa työskentelevänä, olen vähän erimieltä. Intialaisilla on näkymätön hierarkia mukanaan missä tahansa, ja vaikkei se suomalaisia koskisikaan, mm. kiinalaisia koskee. Meidän kaupan sushikokki on sieltä kotoisin, ja vähän aikaa sitten joutui erään intialaisen kurmotuksen kohteeksi. Herra kun olisi halunnut närppiä vain kalat susheista ja jättää riisit tiskille- ja kun kokki puuttui asiaan, alkoi huuto että hänhän ei ota käskyjä vastaan kiinalaisilta. 

En tiedä, onko muitakin kansallisuuksia, joita halveksivat.

Hyvä huomio tuo, että kehtiysmaalaisilla on jatkuvasti riitoja joidenkin ihmisryhmien kanssa.

Vain vasemmistolla on kokoajan ryhmät mielessä.

Vierailija
162/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jauhetaan vaan että nuo tienaavat täällä hyvin ja siksi pitää heitä ottaa kun "eivät aiheuta ongelmia". 

Itse kaupassa työskentelevänä, olen vähän erimieltä. Intialaisilla on näkymätön hierarkia mukanaan missä tahansa, ja vaikkei se suomalaisia koskisikaan, mm. kiinalaisia koskee. Meidän kaupan sushikokki on sieltä kotoisin, ja vähän aikaa sitten joutui erään intialaisen kurmotuksen kohteeksi. Herra kun olisi halunnut närppiä vain kalat susheista ja jättää riisit tiskille- ja kun kokki puuttui asiaan, alkoi huuto että hänhän ei ota käskyjä vastaan kiinalaisilta. 

Hyvä huomio tuo, että kehtiysmaalaisilla on jatkuvasti riitoja joidenkin ihmisryhmien kanssa.

Vain vasemmistolla on kokoajan ryhmät miel

Kehitysmaalaisilla on usein kaikenlaisia heimoriitoja jotka tulevat mukana rajojen yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin tietysti syytetään suomimiestä...

Näin intersektionaalinen feminismi meille opettaa.  Kehitysmaan mies on sorrettu siispä uhri, ei voi olla syyllinen.  Jos kehitysmaalaista naista on kehitysmaalainen mies sortanut on syyllinen suomalainen mies, ettäs kehtasi.

Suomimies on aina syyllinen. Koska antoi näin tapahtua eikä puuttunut sortamiseen tai valkoisena miehenä määräilee muita kulttuureja.

Joka paikkaan tekin löydätte uhriutumaan, säälittävät ihmispolot. Kukaan muu ei teistä ajattele noin muuta kuin te itse.

Ja koko intersektionaalinen oppineisto, ihan ideologian "loogista" ajatuspolkua seuraten tuohon lopputulokseen vääjäämättä pää

Harhaiset käsityksesi johtuu sinun omasta vihasta kouluttamattomuidestasi. Kannatta opiskella niin maailma aukeaa ja vihaisuus vähenee.

Vierailija
164/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman brittiläistä valkoista sivistystä polttaisivat vieläkin leskinaiset roviolla yhdessä kuolleen miehensä kanssa.

Viereisessä paskamaa Pakistanissa oma miespuolinen perheenjäsen on viimeaikoina ampunut useamman alaikäisen tytön tiktokin käytön takia.

Leskien omatoiminen tai "avustettu" hyppääminen menehtyneen miehensä hautarovioon on nimeltään sati.

Sati: How the fight to ban burning of widows in India was won /BBC 23.4.2023

Avioliittokulttuuri on ihan kaikissa muodoissaan misogynistinen. Naisen laittaminen lukittuun tilaan siittävän koiraan kanssa on yksinkertaisesti kidutusta naiselle. Luonnossa tällaisia järjestelyjä ei ole kuin linnuilla, joka kertoo tällaista harrastavien yksilöiden kognition tasosta kaiken tarpeellisen.

T. Alba eli Sukunimihullu 

Vierailija
165/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tytär osannut muuttaa pois kotoaan tai vaikka koko maasta.

Vierailija
166/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko siis USA:sta, Israelista vai molemmista? Kenellääkään ole yhtä paljon riitoja maailmassa kuin näillä kahdella.

Vierailija
167/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko siis USA:sta, Israelista vai molemmista? Kenellääkään ole yhtä paljon riitoja maailmassa kuin näillä kahdella.

Kyllä ja sitten lisäksi mm. Afrikassa on jatkuvasti heimoriitoja/-sotia. Lähi-idän maissa eri uskontokunnat riitelevät. Kaikkialla on jatkuvia riitoja.

Vierailija
168/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä noita akkoja riittää varrmasti riesaksi asti. Olisi lähettänyt nunnaluostariin, niin nunnat olisi seksuaalisesti hyväksikäyttäneet, sitten nälkiinnyttäneet hengiltä ja sitten heittäneet likasammioon kuin käytetyn tamppoonin, saatuaan siitä seksuaalisen tyydytyksen.

Vierailija
169/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman brittiläistä valkoista sivistystä polttaisivat vieläkin leskinaiset roviolla yhdessä kuolleen miehensä kanssa.

Viereisessä paskamaa Pakistanissa oma miespuolinen perheenjäsen on viimeaikoina ampunut useamman alaikäisen tytön tiktokin käytön takia.

Leskien omatoiminen tai "avustettu" hyppääminen menehtyneen miehensä hautarovioon on nimeltään sati.

Sati: How the fight to ban burning of widows in India was won /BBC 23.4.2023

Tuo on niin romanttista! Abu menehtyy ja ruumis poltetaan roviolla. Sureva leski syöksyy liekkeihin jotta voisi olla ikuisesti rakastamansa miehen kanssa! Tuo on tosirakkautta 👍

Vierailija
170/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi kaupan kassa tuoltapäin tylysti arvostella että minun olisi pitänyt laittaa itse välikapula, eikä seuraavan miehen. Vaikka siitä ei ole tietääkseni mitään lakia. Tämä asiakaspalvelija haastaa siis riitaa asiakkaan kanssa.

Olisit jättänyt ostokset siihen hihnalle ja poistunut.

Tapoihin kuuluu, että välikapula laitetaan aina omien ostosten jälkeen. 

Vierailija
171/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, näin miehenä ihmettelen näitä tapauksia missä isä/veli/puoliso, tms, on tappanut tai hakannut naisen/tytön, että miten se kunnia tai arvostus oikein mukamas palautuisi muiden silmissä kun tekee tuon teon?

Eli miten esim, minun arvostus miehenä pitäisi muka nyt nousta tuota alemmuuskompleksista kärsivää isää kohtaan joka ampui raukkamaisesti tyttärensä?

Vierailija
172/172 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ilkkujat olisi olleet naisia, olisi tämä isä ampunut heidät. Nyt kun ilkkujat olivat miehiä, ampui sitten tyttärensä. Suurin osa miehistä on sillä tavalla homoja että välittävät eniten toisista miehistä ja heidän mielipiteistään.