Huippuhyvä leffa Kupla. Kannattaa viettää pimeä lauantaipäivä elokuvissa.
Kommentit (40)
Voi mennä myös sunnuntaina elokuviin. Piristää enemmän kuin kaupoissa kiertely.
Jos tulee pidempi ja laajempi sähkökatko voisi viettää sen ajan elokuvissa.
Voi tietysti myös hiihtää. Ja sen jälkeen mennä elokuviin .ja sitten glögille Älkää jumittuko sisälle.
Järjestetäänkö nykyään treffejä elokuviin? Kuten ennen tehtiin. Sen jälkeen kahville keskustelemaan näkemästä ja siten tutustui toisen ajatusmaailmaan. Ja ehkä ilta jatkui . Suosittelen ainakin leffatreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, pimeässä teatterissa on mukava istuskella ja katsella pimeää valkokangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, pimeässä teatterissa on mukava istuskella ja katsella pimeää valkokangasta.
Jep. Mikään ei rauhoita niin kun viettää tuolla aikaa omassa kylmässä ja pimeässä kuplassa : )
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon lesbo kohtauksia?
Ei lainkaan. Paino on ihan muussa.
Tommi Korpela on tässä elokuvassa vähän erilaisessa roolissa kuin yleensä, nallekarhumainen perheenisä. Tykkäsin.
Ostin epassilla 400 e edestä leffalippuja. Kiitos vinkistä pitää mennä katsomaan. Millainen juoni?
Kävin itse katsomassa leffan Veden vartija, suomalainen scifi. Tykkäsin. Kaverit suosittelivat myös Oina Kuustosen molempia leffoja. Kikka myös katsottu ja Sorjonen. Haluan tukea suomalaisia leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina aamulla tykkään itse käydä. Rauhallista. Pe-la on aivan kamalaa väkeä leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käydä arkiaamuisin, harmi kun on lomaa niin harvoin.
Juoni on jotakuin näin että nuori huomaa vanhempiensa liiton rakoilevan ja päättää korjata asian. Mutta sotkee vähän lisää asioitaan. Erinomaiset näyttelijäsuoritukset .
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan löydä. Miltä kanavalta tulee?
Tuli ensi-iltaan elokuvateattereihin.
Kiitos vinkistä.