Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin osattomia, jotka eivät tällaisilla käristyshelteilläkään pääse oman mökin järveen uimaan ja saunomaan

Vierailija
13.07.2025 |

Meillä.on asiat paremmin. Velaton mökki järven rannalla, jossa voimme vilvoitella ja nauttia luonnosta. 

Kommentit (334)

Vierailija
41/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sun sääli hukkaan ainakin mun kohdalla 🤭 Mulla en ole tarvetta päästä järveen uimaan ja vaikka olisi niin pitkä matka ei rantaan ole ja mulle se olisi se ja sama onko ranta oma vai ei. Saunon mukavasti omassa kodissa :)

Vierailija
42/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun tässä meren rannalla. Kohta tuota rantabulevardia pitkin ulkoilemaan ja kahvila Kampelaan ajattelin mennä lohikeitolle. Ja kyllä. Suomessakin on rantabulevardi ainakin tässä Vuosaaressa. Kyllä tuo useamman kilometrin on. Aurinkolahden suuntaan tänään. Toisessa suunnassa on Kallahden uimaranta ja Kallahdenniemi. 

Elämäni parhaita päätöksiä pari vuotta sitten muuttaa tänne.

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan mökille niin vuokraan mökin. Omaa mökkiä en halua.

Vierailija
44/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin osattomia, jotka joutuvat kärsimään kesäänsä jossain kämäisessä pikkumökissä lammen rannalla.'

Meillä on 300 neliön huvila "mökkinä" 10ha kiinteistöllä järven rannalla sisältäen hevostallit navetat jne ulkorakennukset. Oma lähde ym.

Säälin todella sinua jos noissa talleissa ja navetoissa on vielä elikoita jotka on hoidettava. Vai onko teillä palveluskuntaa. Kuulostaa ahdistavalta kompleksilta eli mielummin osaton kaikesta tuollaisesta.

Eläimiä ei enää ole, koska ei niitä jaksaa hoitaa. Kyseessä ei ole vakituinen asuinpaikka(se on Etelä-Helsingissä kerrostalossa), vaan nimenomaan kesähuvila.

Vierailija
45/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä uimaan ja saunomaan kun kurkkua voi kostuttaa alakerran baarinterassilla yötä myöten. Ihant lämpimät yöt ja iloiset ihmiset. Pitkään nukkuminen ilmastoisussa yksiössä. Kuka kaipaa muualle?

Vierailija
46/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu viihtyisin mökillä tasan muutaman päivän. Mies ei sitäkään. Ainaista puljuuta ees taas kamppeitten kanssa ja huolehtimista kahdesta paikasta. Vuokramökki kahdeksi yöksi riittäisi. Mieluummin olen kotona ja teen päivän reissuja eri maisemiin. 

Vierailija
47/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on monta rantaa 5 min pyörämatkan päässä eikä siellä tarvitse siivota, rempata ja hoitaa pihaa. 

48/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visukinttu Helga kirjoitti:

Säälin tuollaista mökkihöperoä. Itse vilvoittelen kalliissa luxustason kylpylähotellissa. Kohta palvelijapoika tuo vuosikertaviiniä ja sitten menen jalkahoitoon 

Minullakin on pieni penis.

2. yksinkertainen palstamies

Hyi , no et todellakaan kelpaisi minulle

Vierailija
49/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kerrostalossa järven rannalla, lähellä avantouintipaikkaa, joten järvessä (ja saunassa) pääsee käymään aina kun haluaa. Läpi vuoden. Ja mehän käydään! Näin kesällä riittää matkavarusteiksi uikkarit, pyyhe ja sandaalit.

Vierailija
50/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos säälittää niin miksikä et kutsuisi köyhiä mökillesi? Vai aatteletko vain omaa napaasi? Mua säälittää tollaset ihmiset.

Vierailija
51/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea lasten ruokiin ei saa, jos omistaa kesämökin. 

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla julkisilla aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."

https://yle.fi/a/74-20145910

Vierailija
52/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa niitä hyttysiä mistä oli eilen netissä, että voi aiheuttaa 5 vuoden nivelkivut ja kuumeen. Sairaus on asiallinen syy irtisanoa ensi vuonna, työkyvyn alenema. 

Vierailija
53/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesämökki esti toimeentulotuen saamisen." https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001951186.html

Vierailija
54/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysiä pitäisi tulla paljon tällä viikolla, kun alkoi helteet. 

Vierailija
55/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi päivää ollut oikeasti lämmin ja puhutaan jo käristyshelteistä. Toisekseen mökittömyys ei ole osattomuutta. Iso osa meistä ei vain halua käyttää rahojansa typerään työleiriin, kun sinne uimaan pääsee ihan ilman mökkiäkin. 

Mökkirannat on yleensä huonoja, jos ei laita isoa rahaa rannan kaivamiseen. 

Ja Suomessa nousee meren rannoilla toi maan pinta koko ajan eli pakko kaivaa rantoja. 

Vierailija
56/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen painajainen olis omistusmökki. Rahareika ja työleiri. Mökin voi myös vuokrata, jos semmoiselle välttämättä haluaa. 

Me ollaan mökillä vähintään 5 kk vuodessa + joulu-uusivuosi. 

Vierailija
57/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki eivät tällä hetkellä omista oman merenrantatonttinsa rantaviivaa, eivätkä he välttämättä tiedä sitä."

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70810710/kaikki-eivat-omistakaan-mokkins…

Vierailija
58/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki eivät tällä hetkellä omista oman merenrantatonttinsa rantaviivaa, eivätkä he välttämättä tiedä sitä."

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70810710/kaikki-eivat-omistakaan-mokkins…

Jos joku ostaa sun rantaviivan niin sulla on jatkossa kuivan maan mökki. Sun pitää ehtiä ostaa ranta eka. 

Vierailija
59/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiin järvenrannalla ei nyt edes tarvitse olla mitenkään varakas. Kaikenmaailman ananaslonkero paljukansa crokseineen omistaakin niitä. Mikä on hyvä niin pysyvät pois täältä meren ääreltä

Vierailija
60/334 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kesämökkejä. Ei ole mun juttu. Sori. En ole katteelline. Jos omistaisin, myisin pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän