Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, ei kannata suunnitella alkoholin saatavuuden helpottamista enää yhtään

Vierailija
27.12.2023 |

Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, ei kannata suunnitella alkoholin saatavuuden helpottamista enää yhtään, sillä jo nyt alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Jos taas tarkoitus on nopeuttaa laillista kansanmurhaa ja omaisuuksien laillista ryöstöä alkoholihuumeen avulla, niin silloin kannattaa helpottaa entisestään solumyrkkyhuumeen saatavuutta.

Kommentit (323)

Vierailija
1/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hallitus ei mene hyvinvointi edellä vaan pahoinvointi 

Vierailija
2/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin käyryys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo on ollut kovasti huolissaan mielenterveysongelmien suuresta kasvusta ja samaan aikaan vapauttaa alkoholin saatavuutta, vaikka alkoholi on merkittävin taustatekijä mielenterveysongelmien taustalla.

Loogista.

"Lisää alkoholia. Enemmän, vahvempaa ja halvemmalla!"

Petterin lääkkeet kasvavien mielenterveysongelmien ratkaisuun.

Vierailija
4/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään kansanmurhaa tupakalla ja alkoholilla ja kansa maksaa itse oman tuhonsa, ja kiukuttelee, mikäli tuottoisan kansanmurhan toteutus maksaa ihmisille vähän enemmän jos alkoholin ja tupakan hinta nousee.

Vierailija
5/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikellään kalsaritkin jalasta ja samalla alennetaan alkoholin hintaa ja lisätään saatavuutta. Kuka osaa laskea yhteen 1 + 1 että tavoite onkin aiheuttaa vahinkoa.

Vierailija
6/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Nyt täytyy laillistaa kannabis heti ja parantaa sen saatavuutta. Sen ansiosta yhteiskuntamme lähtee kovaan nousuun, koska kannabismon lääke kaikkeen, eikä mikään huume, toisin kuin te kaikki narsistit aina väitätte. Te olette väärässä, minä olen oikeassa, koska olen juuri ottanut kannabista ja minä tiedän.

Sinä et ole kannabista nähnyt kuin kuvissa.

Vierailija
7/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes.

Osaatko kertoa miksi alkoholihaitoista keskustelu ottaa sinulla noin koville?

Vierailija
8/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo jatkuva viinaspämmäys.

Vierailija
9/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualtatulleiden hyvinvointi on se ainoa prioriteetti

Vierailija
10/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Nyt täytyy laillistaa kannabis heti ja parantaa sen saatavuutta. Sen ansiosta yhteiskuntamme lähtee kovaan nousuun, koska kannabismon lääke kaikkeen, eikä mikään huume, toisin kuin te kaikki narsistit aina väitätte. Te olette väärässä, minä olen oikeassa, koska olen juuri ottanut kannabista ja minä tiedän.

Oletko koskaan ajatellut että jos et koko ajan käyttäytyisi kuin oppikirjaesimerkki narsistista, sinua ei pidettäisi narsistina?

Vierailija
11/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni narkki.

Vierailija
12/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet holhouksen tarpeessa älä oleta muidenkin olevan.

Vierailija
13/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on huume ja aiheuttaa sinun kaltaisia pysyviä aivovaurioisia ihmisiä. Onneksi olet hyvä varoittava esimerkki kaikille, jotka edes miettivät asiaa.

Vierailija
14/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikellään kalsaritkin jalasta ja samalla alennetaan alkoholin hintaa ja lisätään saatavuutta. Kuka osaa laskea yhteen 1 + 1 että tavoite onkin aiheuttaa vahinkoa.

Tämä! Vetäisin parit hatsit kannabista, ja heti valaistuin ja todellakin tiedän, että tämä on salaliitto. Te narsistit voitte väittää mitä tahansa muuta, mutta kannabis on parasta lääkettä ja parantaa myös alkoholiongelman eikä se ole mikään huume.

Kannabis on tosiaan vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi, vaikka et sitä ole koskaan edes kokeillutkaan. Juoppohan sinä olet. Kannabis voisi tosiaan auttaa sinua pääsemään eroon alkoholista, jolla olet pilannut oman ja perheesi elämän.

Heh, heh, onko tämä se sama narkkispede, joka arvostelee muita siitä, että menevät henkilökohtaisuuksiin ja samaan hengen vetoon haukkuu muut narsisteiksi ja ties miksi =D Pahasti taitaa olla pää himmennyt kannabiksesta.

Vierailija
15/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on huume ja aiheuttaa sinun kaltaisia pysyviä aivovaurioisia ihmisiä. Onneksi olet hyvä varoittava esimerkki kaikille, jotka edes miettivät asiaa.

Kannabis ei aiheuta mitään tuhoja aivoissa edes lääkekäytössä, jossa käytetyt kannabismäärät voivat olla jopa useita grammoja päivässä, eli paljon suurempia mitä päihdekäytössä. Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi, mutta ei täysin haitaton, koska täysin haitatonta päihdettä ei olekaan. Alkoholi on kaikkein haitallisin erityisesti aivojen kannalta.

=D tohtori kannabis loistaa

Vierailija
16/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Heh, heh, onko tämä se sama narkkispede, joka arvostelee muita siitä, että menevät henkilökohtaisuuksiin ja samaan hengen vetoon haukkuu muut narsisteiksi ja ties miksi =D Pahasti taitaa olla pää himmennyt kannabiksesta.

Kukaan ei pitäisi sinua narsistina, jos et koko ajan käyttäytyisi kuin oppikirjaesimerkki narsistista.

Vierailija
17/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista narsistin käytösmalleista:

Mahtailevuus

Huomiohakuisuus

Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä

Väkivaltainen

Empatian puute

Katkeruus

Lapsellisuus

Suuruuskuvitelmat

Manipuloivuus

Epärehellisyys

Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä

Impulsiivisuus

Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)

Hovin kokoaminen

Mustamaalaaminen

Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat

Mitätöinti

Stalkkeroiminen

Empatiakyvyttömyys tai alhainen sellainen

Valehteleminen

Mustasukkaisuus

Harha-ajatukset

Kuvittelu lain yläpuolella olemisesta

.

Listan avulla on helppo tunnistaa narsistinen käytös. Mitä useampi seikka osuu yhteen käytöksen kanssa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä kyseessä on narsisti.

Vierailija
18/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtailevuus

Huomiohakuisuus

Väkivaltainen

Empatian puute

Katkeruus

Lapsellisuus

Suuruuskuvitelmat

Manipuloivuus

Epärehellisyys

Impulsiivisuus

Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)

Hovin kokoaminen

Mustamaalaaminen

Mitätöinti

Stalkkeroiminen

Valehteleminen

Mustasukkaisuus

Narsistit itse myös todistelevat kovasti muiden olevan narsisteja. Ovat hyvin taitavia kopioimaan varsinkin erilaisia listoja, joilla asuaansa todistelevat.

Vierailija
19/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ei aiheuta mitään tuhoja aivoissa edes lääkekäytössä, jossa käytetyt kannabismäärät voivat olla jopa useita grammoja päivässä, eli paljon suurempia mitä päihdekäytössä. Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi, mutta ei täysin haitaton, koska täysin haitatonta päihdettä ei olekaan. Alkoholi on kaikkein haitallisin erityisesti aivojen kannalta.

=D tohtori kannabis loistaa

Jos kykenet esittelemään kannabista monipuolisemman lääkekasvin, niin nyt olisi hyvä hetki se tehdä.

Vierailija
20/323 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtailevuus

Huomiohakuisuus

Väkivaltainen

Empatian puute

Katkeruus

Lapsellisuus

Suuruuskuvitelmat

Manipuloivuus

Epärehellisyys

Impulsiivisuus

Hovin kokoaminen

Mustamaalaaminen

Mitätöinti

Stalkkeroiminen

Valehteleminen

Mustasukkaisuus

Listan asioista suurin osa muistuttaa kovasti myös kannabis- ja muiden huumeongelmaisten kuvaukselta. Hyvän kuvauksen löysit itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi