Säälin osattomia, jotka eivät tällaisilla käristyshelteilläkään pääse oman mökin järveen uimaan ja saunomaan
Meillä.on asiat paremmin. Velaton mökki järven rannalla, jossa voimme vilvoitella ja nauttia luonnosta.
Kommentit (334)
Säälin AP:ta, jolla menee hyvä mökkijärvi hukkaan, kun tyyppi istuu vain ruudun ääressä v*ttuilemassa niille, joilla ei omaa järveä ole.
Suomessa eläkeläiset saa ilmaiset uimahallikortit ja työttömät ei harrasta liikuntaa ollenkaan.
Sitten Thl ihmettelee, kun ihmiset on ylipainoisia.
Järveen en menisi uimaan, vaikka maksettaisiin. Oma merenranta on ihanin, vesi kristallinkirkasta ja puhdasta, ei tummanruskeaa samee järvimuljua.😀
Vierailija kirjoitti:
Suomessa eläkeläiset saa ilmaiset uimahallikortit ja työttömät ei harrasta liikuntaa ollenkaan.
Tossa eläkeläisten uimahallikortissa ei ole tulorajaa. Naapurin eläkeläinen käy uimassa maauimalassa ja kesämökillä eli kaksikin kertaa päivässä. Ja minä työttömänä en koskaan ja lääkäri kielsi jalan takia kävelylenkit.
Löytyykö muualta maailmasta tyhmempää kansaa?
Ilmainen uimahallikortti eläkeläiselle joka sen muutenkin pystyisi maksamaan.
Ja työikäisten terveys pilataan. Kohta tarvitsen avustajan.
Inhoan uimista, inhoan mökkejä, inhoan itikoita ja muita elukoita, ei ole mitään tekemistä, en ole mikään pelto-orja enkä työm orja Saati soutaa...
Kaupungissa on ihanaa! Saa jödeäkin milloin vaan eikä tarvii fillaroida kahdeksaa kilsaa! Saati soutaa!
PS! Ainii ja saunominen, hyihitto!
Järviä riittää ja saunoja samoin. Ei ole omaa mökkiä, eikä edes vuokrakaksiossa saunaa, mutta tässä 5km säteellä on ainakin 2 puilla lämpiävää ja 3 sähkösaunaa, joihin pääsen saunomaan käytännössä milloin vaan. Sähkösaunat on järven rannalla. Samoin järviä 7 samoilla etäisyyksillä.
Petteri ei ymmärtänyt, että koska ihmiset ei saa enää ansiosidonnaiset niin kohta niille maksetaan työkyvyttömyyseläke ja avustaja.
Jos leikkaa tuet niin olisi kannattanut vaikka valtion ostaa työttömälle kotiin kuntopyörä jota ei voi varastaa saatikka, että työtön istuu sohvalla ja sängyllä ympäri vuoden ja sairastuu.
Hallitus leikkasi tuet ja nyt olen niin masentunut, että en jaksa siivota vuokra-asuntoa. Istun koko ajan joko sohvalla tai sängyssä ja olen vauva palstalla.
Siis järveen pitäisi mennä uimaan ja saunomaan? Miten se tapahtuisi?
Järven rannan saunakaan ei kiinnosta helteellä. Meillä on kaksi saunaa, toinen sisäsauna ja toinen perinteinen ulkosauna ja järvikin on lähellä, mutta en hitto vie lämmitä kumpaakaan. On niin kuuma, että pihaan voi laittaa kivikasan ja heitellä löylyä.
Epäilen, että aika moni ei sääliäsi kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi tuet ja nyt olen niin masentunut, että en jaksa siivota vuokra-asuntoa. Istun koko ajan joko sohvalla tai sängyssä ja olen vauva palstalla.
Onneksi on vuokra-asunto niin ei haittaa, vaikka sitä ei siivota koskaan.
Petteri voi siivota vuokra-asuntoja, jos haluaa, hän masennuksen ihmisille aiheuttaa.
Hallitus leikkasi tuet. Sääliksi käy sijoitusasuntojen omistajia, kun työttömät ovat nyt masentuneita eikä noita sijoitusasuntoja enää siivota.
Meidän kaikki mökkinaapurit lilluvat paljuissa tai porealtaissa. . Ap kuvailee vain omaa köyhyyttään uimalla järvessä.
Olen siivonnut viimeksi jouluna. Hallitus leikkasi tuet ja masennuin.
Vierailija kirjoitti:
Missä elläkeläinen saa ilmaisen uimahallikortin?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaikki mökkinaapurit lilluvat paljuissa tai porealtaissa. . Ap kuvailee vain omaa köyhyyttään uimalla järvessä.
Ei näy tänne vuokraläävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä elläkeläinen saa ilmaisen uimahallikortin?
Esim. Tampereella.
Täällä kerrostalossa on ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy siivooja, mitäpä siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy siivooja, mitäpä siihen sanot?
Ei ole rahaa siivoojaan.
Täällä näkyi jotain ötököitä, mutta en jaksa siivota, koska paha masennus. Vuokra-asunto.
Saunot siellä järvessä?
Minä säälin kaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät osaa suomen kieltä.