Miksi duunarimiehet yrittävät akateemisia keskiluokkaisia naisia?
Kun eivät kelpaa. Miksi ne duunarinaiset eivät kelpaa? Saman tasoiset.
Kommentit (465)
ap, älä ole niin hemmoteltu pinnallinen snobi! Terv. toinen akateeminen
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne duunarimehetkin olla keskiluokkaa tuloiltaan. Yleensä tienaavat enemmän kuin akateemiset akat.
Pitää muuten paikkansa! Duunarina hankin enemmän kuin korkeakoulutettu vaimoni. Lähdin nimenomaan etsimään koulutettua tyttöystävää, se oli vaikea tie, mutta yllätys olikin täydellinen, kun minuun oltiinkin yhteydessä kolmannen osapuolen kautta! Kyllä kannatti!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että olen väitellyt, mutta itselleni kelpaisi myös duunarinainen.
Varmaan se, että miehille maisen koulutus ei ole tärkeää. Kuten naisille ei se, että mies on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä? Duunarista voit saada kotiisi joka paikan höylän, joka ymmärtää remontoinnit ja muut jutut. Näillä miehillä on monesti myös "arkijärkeä". T.Nainen
Remonttimiehet palkataan, ei niitä panna.
Eikö se mene siinä samalla? Maksu luonnossa.
Sinä saat vapaasti maksaa työstä luonnossa, jos joku valuuttasi kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä asia sinua kiinnostaa?
Minua ei ainakaan kiinnosta. Ainaista jankkausta samoista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä? Duunarista voit saada kotiisi joka paikan höylän, joka ymmärtää remontoinnit ja muut jutut. Näillä miehillä on monesti myös "arkijärkeä". T.Nainen
Tietenkin pannaan.
Samat tylsät vakioaiheet pyörii täällä:
Työväenluokkaiset/keskiluokkaiset
Asunnon omistajat/vuokraajat
Rikkaat/köyhät
Korkeakoulutetut/amislaiset
Oikeistolaiset/vasemmistolaiset
Miehet/naiset
Ulkomaiset/kotimaiset puolisot
Kerrostalossa/omakotitalossa asuminen.
Nämä vastakkainasettelut johtaa loputtomiin jankkauksiin, joissa yritetään todistaa vastapuolen olevan väärässä. Hyödutöntä ja tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Suomi olla näin luokkayhteiskunta, vai lankesinko provoon. Duunarin tulot voi olla vaikka mitä verrattuna "akateemisesti" koulutettuun. Esim. Opettaja tai vaikka akateeminen työtön/pätkätyöläinen. Sivistystasokaan ei ole verrannollinen opiskeluvuosiin nähden, jossa mahdollisesti keskitytään vain oman alan tietojen kartuttamiseen.
Itse kuulun suomen rikkaimpaan kymmeneen prosenttiin vaikka käytän päivittäin sirkkeliä ja pukeudun haalariin. Olen matkustellut ympäri maailmaa ja lukenut paljon. Tavannut erilaisia ihmisiä ja oppinut heiltä paljon maailmasta ja itsestäni. Vaimoni on akateeminen mutta itse olen "vain" ylioppilas. On minulla tosin myös ammatillinen koulutus. Ihmisen taitoja ja kyvykkyyttä tulisi ehkä arvioida näyttöjen, ei ulkoisen habituksen perusteella. Kunnioittakaa toisianne älkääkä olettako liikoja. Et voi tietää kenen auto tai asunto on maksettu, kenen pankin. Burberryyn voi pukeutua kuka vaan!
Minkäs teet jos haalarireiska vaan ei sytytä, ihan sama mitkä tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monellekin sellaiselle naiselle kelpaa duunarimies, jos mies on muutoin mukava.
No ei kelpaa. Älykkyys ja kiinnostuksen kohteet on aivan erilaisia.
Miksi oletat duunarien olevan automaattisesti tyhmiä ja ettei heillä voi olla samoja kiinnostuksenkohteita kuin akateemisella?
Vierailija kirjoitti:
No kun se haalarimies tekasee omakotitalon. Saunaosastolla on poreamme ja 2 suihkua. Sitten se tekasee kesämökin ja rantasaunan. Ja kun yö tulee, niin haalarimies on kätevä käsistään jälleen. On siinä akateemisella rouvalla suu messingillä. Ja säästyi puoli miljoonaa euroa rahaa, kun haalarimies teki kaiken itse. Ja jos rouva oli älykäs, niin vei haalarimiehelle ruokaa työmaalle.
Sun kielenkäyttö ja ajatusmaailma on heti sellainen että et varmaankaan akateeminen ole, nuo kulkee käsi kädessä hyvin usein. Tuollainen ällöily ja "tosimieheily" on todella paljon harvinaisempaa koulutettujen parissa. Juuri siksi moni nainen haluaa koulutetun, eikä tuollaista pullistelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat duunarien olevan automaattisesti tyhmiä ja ettei heillä voi olla samoja kiinnostuksenkohteita kuin akateemisella?
Kokemus on opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pannaan.
No hyi, hieman oksua tuli suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske kaikkia, mutta hyvin suuri todennäköisyys kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että esim. tyhmä sähköasentaja saisi aikaan paljon vahinkoa työssään. Ja autonkorjaajalla on oltava paljon teknistä osaamista, jota ei ihan tyhmä pysty omaksumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että esim. tyhmä sähköasentaja saisi aikaan paljon vahinkoa työssään. Ja autonkorjaajalla on oltava paljon teknistä osaamista, jota ei ihan tyhmä pysty omaksumaan.
Amikseen nyt kuitenkin pääsee jos hengittää. Yliopistoon vaaditaan enemmän.
Se ei tarkoita sitä, etteikö moni nainen ottaisi ihan mielellään duunarimiehen. Sieltä koulustahan se kumppani usein löytyykin. Akateemiset naiset löytävät kumppanin omista kuvioistaan.
Akateeminen mies alkaa olla deittimarkkinoiden yksisarvinen, joten osa akateemisista naisista jää ilman. Silloin pitää miettiä muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amikseen nyt kuitenkin pääsee jos hengittää. Yliopistoon vaadita
Naisia on hurjasti enemmän korkeakouluissa kuin miehiä. Osa jää siis ilman akateemista miestä, joten pitää harkita muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen mies alkaa olla deittimarkkinoiden yksisarvinen, joten osa akateemisista naisista jää ilman. Silloin pitää miettiä muita vaihtoehtoja.
Sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto. Mulla on ainakin niin kiinnostava työ, että aikaa millekään kumppanille ei juuri jäisi, kun harrastukset ja ystävät ja sukulaisetkin pitää mahduttaa yhtälöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Suomi olla näin luokkayhteiskunta, vai lankesinko provoon. Duunarin tulot voi olla vaikka mitä verrattuna "akateemisesti" koulutettuun. Esim. Opettaja tai vaikka akateeminen työtön/pätkätyöläinen. Sivistystasokaan ei ole verrannollinen opiskeluvuosiin nähden, jossa mahdollisesti keskitytään vain oman alan tietojen kartuttamiseen.
Itse kuulun suomen rikkaimpaan kymmeneen prosenttiin vaikka käytän päivittäin sirkkeliä ja pukeudun haalariin. Olen matkustellut ympäri maailmaa ja lukenut paljon. Tavannut erilaisia ihmisiä ja oppinut heiltä paljon maailmasta ja itsestäni. Vaimoni on akateeminen mutta itse olen "vain" ylioppilas. On minulla tosin myös ammatillinen koulutus. Ihmisen taitoja ja kyvykkyyttä tulisi ehkä arvioida näyttöjen, ei ulkoisen habituksen perusteella. Kunnioittakaa toisianne älkääkä olettako liikoja. Et voi tietää kenen auto tai asunto on maksettu, kenen pankin. Burb
Haalareiden kanssako sinä seurustelet ja harrastat seksiä?
Anna kun arvaan, kaikki läheisesikin ovat jollain "kirjolla", jos sinulta kysytään. Eihän nyt hyvänen aika kenenkään pidä korjata sinun huttujuttajasi, olethan sinä semmoinen nero ja KAIKKI koulutkin käynyt, Eurajoen kristillistä kansanopistoa myöten. Kyllä tuollasta kolmannen asteen jumalaa pitää kaikkien kumartaa, kirjolla tai ilman. 😂