Miehet luovuttavat mun suhteen heti. Miksi?
Heti kun tulee joku pienikin mutka matkaan, niin deittikumppanit lyövät hanskat tiskiin ja toteavat, että antaa olla. Ihan mahdotonta löytää parisuhdetta.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Ei sieltä Tinderistä kai kukaan mitään parisuhdetta löydä, yksi syy varmasti tuo että moni siellä olevista on tavalla tai toisella tasapainoton ja parisuhteeseen kykenemätön.
Kyllä löytää. Mutta sen verran työlästä se nykyään on, etten ymmärrä miksei samalla vaivalla etsi ihan oikeasta elämästä.
Miten ap itse lämmittelet orastavaa suhdetta?
Mitä aktiivisia tekoja teet ruokkiaksesi tunneliekkiä ja seksuaalista kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt ei kannata mennä tunnustaaman, että edellisissä poikaystävissä/kumppaneissa on ollut ei-valkoihoisia miehiä. Tämä on yksi suurimmista turnoffeista kantasuomalaiselle miehelle.
Miksi? En ole ap, enkä ole ollut kuin suomalaisten miesten kanssa ja parisuhteessakin olen ollut jo pitkään, joten en varmaan tajua nyt jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan ongelman ja oikeastaan kahdella ilmenemistavalla eli toinen on just tuo, että tavallaan ei anneta minkäänlaista "armoa" eli ei saa mokata mitään vaan mies luovuttaa oitis ja menettää kiinnostuksensa. Mokalla en siis tarkoita esim mitään roikkumista muissa / vieraissa miehissä tuhannen tuubassa vaan vaikkapa sitä, että jännityksen vuoksi möläyttää sammakon.
Toinen tapa on sitten se, ettei mies missään vaiheessa ns liehittele lainkaan vaan se asenne on alusta asti enemmänkin sellainen aivan sama. Mies on siis jo valmiiksi kuin luovuttanut eikä viitsi nähdä oikein minkäänlaista vaivaa "iskeäkseen" vaan menee ihan minimitasolla.
Kuvasit hyvin. Nämä on niitä miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita oikeasti, mutta pitävät varalla, koska se imartelee, että joku on kiinnostunut.
Osa näistä miehistä ei edes halua mitään vakavaa, mutta jotain säpinää olisi kiva olla. Kaiken yllä leijuu silti pettymyksen ilmapiiri, kun nainen ei ollutkaan joku instabeibe.
Älkää tuhlatko aikaa näihin!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt ei kannata mennä tunnustaaman, että edellisissä poikaystävissä/kumppaneissa on ollut ei-valkoihoisia miehiä. Tämä on yksi suurimmista turnoffeista kantasuomalaiselle miehelle.
Miksi? En ole ap, enkä ole ollut kuin suomalaisten miesten kanssa ja parisuhteessakin olen ollut jo pitkään, joten en varmaan tajua nyt jotain?
Jos et tajua, et tajua. Kyllä tuollainen on iso red flag. Mieti itse, jos menet vaikka treffeille ja sitten käy ilmi, että miehellä on ollut jotain thai-tyttöystäviä iso liuta. Muuttuuko fiilis? Veikkaan, että useammalla naisella siinä kohtaa kiinnostus lopahtaa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tajua, et tajua. Kyllä tuollainen on iso red flag. Mieti itse, jos menet vaikka treffeille ja sitten käy ilmi, että miehellä on ollut jotain thai-tyttöystäviä iso liuta. Muuttuuko fiilis? Veikkaan, että useammalla naisella siinä kohtaa kiinnostus lopahtaa.
Nytkö siis puhutaan jo isosta liudasta? Aloituksessa en nähnyt mitään viittauksia edellisiin kumppaneihin joten oletin että tuo oli vain random huomautus, niitä näkee vähän väliä keskusteluissa.
Mun kokemuksen mukaan näitä miehiä todella on ja niitä yhdistää pari asiaa. Sen verran hyvä asema markkinoilla, että valinnanvaraa on. Toiseksi piilonarsistiset piirteet, mitkä hyvin todennäköisesti tekis parisuhteesta joka tapauksessa kamalan. Että ei kannata tuhlata ajatuksia näille herkille loukkaantujille. Mulla on myös tällasia kokemuksia ja myös hyviä kokemuksia toisenlaisista miehistä, jotka ei takerru ensimmäiseen väärään sanaan. En voi suositella suhdetta ensiksi mainittujen kanssa, että ole vaan tyytyväinen jos häipyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan näitä miehiä todella on ja niitä yhdistää pari asiaa. Sen verran hyvä asema markkinoilla, että valinnanvaraa on. Toiseksi piilonarsistiset piirteet, mitkä hyvin todennäköisesti tekis parisuhteesta joka tapauksessa kamalan. Että ei kannata tuhlata ajatuksia näille herkille loukkaantujille. Mulla on myös tällasia kokemuksia ja myös hyviä kokemuksia toisenlaisista miehistä, jotka ei takerru ensimmäiseen väärään sanaan. En voi suositella suhdetta ensiksi mainittujen kanssa, että ole vaan tyytyväinen jos häipyvät.
Mistä luulet että johtuu se, että sinulla on ollut useampi (omien sanojesi mukaan) piilonarsistinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Sama logiikka kuin työttömien työllistymisvaikeuksissa siis. Jotain vikaahan silloin pitää ihmisessä olla, näiden tiettyjen tyyppien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama logiikka kuin työttömien työllistymisvaikeuksissa siis. Jotain vikaahan silloin pitää ihmisessä olla, näiden tiettyjen tyyppien mielestä.
Siis jos ei vuosien aikana työllisty, ja pysyy työttömänä aina samasta syystä, niin kyllähän silloin yleensä on kyse jostain mille voisi itse tehdä jotain. Ei aina, mutta usein. Ja sehän on hyvä asia, koska silloin sille voi tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö siis puhutaan jo isosta liudasta? Aloituksessa en nähnyt mitään viittauksia edellisiin kumppaneihin joten oletin että tuo oli vain random huo
Yleensä se ei jää yhteen, jos tykkää näistä eksoottisista. Toki varmasti poikkeuksiakin on.
🇺🇦🇮🇱
Varmaan peiliin katsomisen paikka. Ilmeisesti nämä mutkat jotka tulee aina matkaan ovat sellaisia että miehet näkevät heti, ettei sinun takia kannata lähteä sellaisia sietämään ja katsovat, että nyt on paras homma pistää poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usein sitä vikaa kyllä on. Siis niissä ihmisissä jotka eivät millään löydä mitään työpaikkaa muka ikinä. Ei se ole uskottavaa, että normaaliälyinen ahkera ihminen ei muka ikinä pääse mihinkään töihin. Sori, en usko.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Varmaan peiliin katsomisen paikka. Ilmeisesti nämä mutkat jotka tulee aina matkaan ovat sellaisia että miehet näkevät heti, ettei sinun takia kannata lähteä sellaisia sietämään ja katsovat, että nyt on paras homma pistää poikki.
En tiedä miksi tämä on joillekin niin provosoivaa todeta. Mulla on oli toistuvia ongelmia ystävyyssuhteissa. Kun selvisi, miten oma käyttäytymiseni vaikuttaa niihin, pystyin muuttamaan kuviota.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usein sitä vikaa kyllä on. Siis niissä ihmisissä jotka eivät millään löydä mitään työpaikkaa muka ikinä. Ei se ole uskottavaa, että normaaliälyinen ahkera ihminen ei muka ikinä pääse mihinkään töihin. Sori, en usko.
Normaaliälyinen ihminen ei haaveile orjaelämästä, jos siitä lähdetään liikkeelle.
Todennäköisesti olet nainen johon ei paukkuja kannata tuhlata, koska edessä olisi katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Esittelen aina itseni, moi olen työtön vegaani.
Saan olla rauhassa.
M
Minä puhun aina ensin jeesuksesta. Sitten työhaluttomuudestani. Jos näilläkään ei pääse miehestä eroon niin kerron olevani aseksuaali enkä usko miesten huoltajuuteen. Yhdelle miehelle ehdotin kastraatiota, koska oli kastroinut kissansa.
Elämä on hyvää ja rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Ja mikä on tämä aika, joka sulla menee? Tunti, viikko ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittaja sanoo ettei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa niin olisikohan että miehet on sen perässä ja kun ei nopeasti saa niin lähtevät kävelemään? Deittailetko jotain häntäheikkejä?
Toinen asia mikä voi olla luontaantyötävää on kommunikaatio tyyli. Jos kommunikoit joko jakaen liikaa, liian vähän tai olet negatiivinen.
Aloituksesta ei oikein aukea mikä tässä on se todellinen ongelma.
Ei siitäkään voi olla kyse, koska olisin itsekin halunnut muutaman miehen kanssa seksiä hyvinkin pian (ja se oli heillä tiedossa), silti he vetäytyivät kuviosta pois.
Ongelma on se minkä tuolla joku aiemmin sanoi, miehet ovat jo valmiiksi "ei tää tuu onnistumaan" -tilassa.
Ap
Luusereiden kanssa pitää mennä äitimoodiin ja kannustaa ja kehua heitä hirveästi. Sitten kun voimaantuvat niin huomaat miksi muut ovat jättäneet heidät ilman tukea. Yleensä kyseessä on joku monsteri, jota pidetään tarkoituksella heikkona.
Polymaatikoilla superneroilla ei ole aikaa joka naiselle, sinun on tehtävä enemmän jotta erotut muista Pirkoista.