Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luovuttavat mun suhteen heti. Miksi?

Vierailija
13.07.2025 |

Heti kun tulee joku pienikin mutka matkaan, niin deittikumppanit lyövät hanskat tiskiin ja toteavat, että antaa olla. Ihan mahdotonta löytää parisuhdetta.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä haluttiin ja tätä saatiin. Ei tässä ole sen kummempaa. Vapaa seksi ja sitoutumattomuus oli hetki sitten voimaantuneen naisen tunnusmerkkejä

Nyt siitä kärsii tyttäret

Vierailija
82/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan näitä miehiä todella on ja niitä yhdistää pari asiaa. Sen verran hyvä asema markkinoilla, että valinnanvaraa on. Toiseksi piilonarsistiset piirteet, mitkä hyvin todennäköisesti tekis parisuhteesta joka tapauksessa kamalan. Että ei kannata tuhlata ajatuksia näille herkille loukkaantujille. Mulla on myös tällasia kokemuksia ja myös hyviä kokemuksia toisenlaisista miehistä, jotka ei takerru ensimmäiseen väärään sanaan. En voi suositella suhdetta ensiksi mainittujen kanssa, että ole vaan tyytyväinen jos häipyvät. 

Minun kokemukseni mukaan näitä on paljon heissä joilla nimenomaan ei ole mitenkään erityisen paljoa vientiä naisten parissa. Itse en mitään naissankareita ole koskaan deittailutkaan, koska sellaiset ei oikein iske itseen eikä hekään iske minua vaan olen juurikin tuollainen tavis kuten nämä deittailemani miehetkin. Vientiä siis on, mut

Rento tutustuminen ei naisten kanssa onnistu, kun naiset vaatii jo ennen ensimmäistä tapaamista lupauksen parisuhteesta tai jopa lapsista.

t. entinen gigolo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteella sanon heti, että olet hankala persoona. Jos tämä toistuu koko ajan, niin kertoo siitä, että miehet tulevat yksi toisensa perään siihen lopputulokseen, että ei kannata ruveta tuollaisen kanssa olemaan, kun jo heti alussa saadaan vääntöä pienistäkin asioista. Ei tuo mitään sattumaa ole.

Ei päästä edes siihen pieneen vääntöön asti. Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että tosi moni hakee valmiiksi ihan täydellisen sopivaa eli mikä vaan pienikin ominaisuus / asia mikä ei sovi tai kuulu siihen omaan unelmien haavekumppaniin aiheuttaa välittömän hylkäyksen. 

Vierailija
84/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä haluttiin ja tätä saatiin. Ei tässä ole sen kummempaa. Vapaa seksi ja sitoutumattomuus oli hetki sitten voimaantuneen naisen tunnusmerkkejä

Eivät he siitä kärsi, vaan tienaavat sillä.

Vierailija
85/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteella sanon heti, että olet hankala persoona. Jos tämä toistuu koko ajan, niin kertoo siitä, että miehet tulevat yksi toisensa perään siihen lopputulokseen, että ei kannata ruveta tuollaisen kanssa olemaan, kun jo heti alussa saadaan vääntöä pienistäkin asioista. Ei tuo mitään sattumaa ole.

Ei päästä edes siihen pieneen vääntöön asti. Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että tosi moni hakee valmiiksi ihan täydellisen sopivaa eli mikä vaan pienikin ominaisuus / asia mikä ei sovi tai kuulu siihen omaan unelmien haavekumppaniin aiheuttaa välittömän hylkäyksen. 

Tähän suoraan kannustetaan tässä individualistisessa, moraalittomassa ja narsistisessa ihmisyysmallissa. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
86/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekin tietysti! Osa tienaa ja osa kärsii

Vierailija
87/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka ei tienaa, kärsivät.

Vierailija
88/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmotan yleensä Tinder miehille että olen kova tyttö piereskelemään . No tästä sitten miehet jopa kiihottuu ja haluu tavata entistä enemmän . Yksikin Uuno halusi että piereskelen hänen naamalle 🍑

Vierailija
89/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa tienaa ensin ja kärsii myöhemmin. Osa kärsii heti.

Vierailija
90/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se täydellisyyden tavoittelu aiheuttaa, lopulta jäävät yksin. 

Vierailija
91/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä? 

En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.

Ap

Siinähän se syy löytyi.

Ei siitäkään voi olla kyse, koska olisin itsekin halunnut muutaman miehen kanssa seksiä hyvinkin pian (ja se oli heillä tiedossa), silti he vetäytyivät kuviosta pois. 

Ongelma on se minkä tuolla joku aiemmin sanoi, miehet ovat jo valmiiksi "ei tää tuu onnistumaan" -tilassa.

Ap

Vierailija
92/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia näin 30+ vuotiaana, en enää tiedä mitä miehet oikein haluavat tai luulevat että suhteen muodostaminen vaatii. 

Vierailija
93/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa joku mt kun tarjolla on normaalejakin?

Ihan sama koskee naisiakin, ei mitään järkeä ottaa joku wannabee kun tarjolla on oikeita miehiä jotka menestyy ja urheilee. Jätetään suosiollla ne kaljamahat sinne terassille.

Vierailija
94/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan näitä miehiä todella on ja niitä yhdistää pari asiaa. Sen verran hyvä asema markkinoilla, että valinnanvaraa on. Toiseksi piilonarsistiset piirteet, mitkä hyvin todennäköisesti tekis parisuhteesta joka tapauksessa kamalan. Että ei kannata tuhlata ajatuksia näille herkille loukkaantujille. Mulla on myös tällasia kokemuksia ja myös hyviä kokemuksia toisenlaisista miehistä, jotka ei takerru ensimmäiseen väärään sanaan. En voi suositella suhdetta ensiksi mainittujen kanssa, että ole vaan tyytyväinen jos häipyvät. 

Minun kokemukseni mukaan näitä on paljon heissä joilla nimenomaan ei ole mitenkään erityisen paljoa vientiä naisten parissa. Itse en mitään naissankareita ole koskaan deittailutkaan, koska sellaiset ei oikein iske itseen eikä hekään iske minua vaan olen juurikin tuollainen tavis kuten nämä deittailemani miehetkin. Vientiä siis on, mut

Tämä kuulostaa todella tutulta! Pelimiesten kanssa ei ole koskaan mitään ongelmia, säätämistä ja möksähtelyä. Eivätkä he tee mitään ihme tulkintoja siitä, ettei naista kiinnosta (kun hän vastasi viestiin 12 h viiveellä) ja luovuta välittömästi. Tällä menolla palaan niiden pariin, että saan edes jotain...

Ap

Vierailija
95/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luovuttaa koska huomaa etteivät saa seksiä helposti.

Vierailija
96/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä.

Ap

Vierailija
97/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä annetaan ja saadaan ensivaikutelmat toisesta. Ehkä juurisyy on tässä? Jääkö miehelle kuva että olet hirveän vaativa siihen nähden mitä sinulla on tarjolla? Tai annatko vaikutelman että olet muuten pedantti, oikukas tai angstinen persoona?

Useimmat miehet etsivät parisuhteelta vakautta ja harmoniaa. Mieti vastaatko tähän tarpeeseen? Naisia jotka eivät pysy päätöksissä, tai kehittelevät draamaa tyhjästä, ei nähdä vaimomateriaalina

Ehkä joltakulta voisi saada rehellistä palautetta?

Vierailija
98/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehet käsityksen, että pyörität useampia miesehdokkaita? Ilmaisetko itse kiinnostuksesi selkeästi, mutta et ole liian hyökkäävä kuitenkaan? 

Vierailija
99/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta miksi nämä miehet ei kerro heti kättelyssä olevansa vain helppoa seksiä vailla? Onhan sitä naisiakin liikenteessä ihan samalla ajatuksella, että kertapano kelpaisi. Miksi edes lähteä tutustumaan naiseen, jos tutustuminen ei kiinnosta vaan ainoastaan seksi? Eikö sitä helppoa seksiä saisi helpoiten maksulliselta?

Vierailija
100/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä annetaan ja saadaan ensivaikutelmat toisesta. Ehkä juurisyy on tässä? Jääkö miehelle kuva että olet hirveän vaativa siihen nähden mitä sinulla on tarjolla? Tai annatko vaikutelman että olet muuten pedantti, oikukas tai angstinen persoona?

Useimmat miehet etsivät parisuhteelta vakautta ja harmoniaa. Mieti vastaatko tähän tarpeeseen? Naisia jotka eivät pysy päätöksissä, tai kehittelevät draamaa tyhjästä, ei nähdä vaimomateriaalina

Ehkä joltakulta voisi saada rehellistä palautetta?

Hommat loppuu usein jo ennen treffejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme