Miehet luovuttavat mun suhteen heti. Miksi?
Heti kun tulee joku pienikin mutka matkaan, niin deittikumppanit lyövät hanskat tiskiin ja toteavat, että antaa olla. Ihan mahdotonta löytää parisuhdetta.
Kommentit (111)
Oma arveluni on, että mies tahtoisi ulkoisesti miellyttävämmän mutta sen mieluisamman puuttuessa lähtee treffeille ja sitten oikein etsimällä etsii syytä jolla voi perustella itselleen sen, että ulkoisesti vähemmän miellyttävä on sisäisestikin vähemmän miellyttävä ja siksi aivan epäsopiva kumppani itselle.
Sen tapailun ei siis miehen näkövinkkelistä pidäkään johtaa mihinkään muuhun kuin korkeintaan siihen helppoon kertapanoon ja itseasiassa se olisi jopa katastrofi, jos se ulkoisesti vähemmän mieluisa olisikin mukavaa seuraa jossa viihtyisi hyvin.
Et ole tarpeeksi hyvännäköinen (ei maksa vaivaa, kun kaveritkaan eivät ole edes kateellisia) tai et ole luonnehäiriöinen seksihurjastelija (miesten oletus ko. naisista, että pikkasen vikaa päästä - antavainen ja kiihkeä).
Miehet ovat pääosin erittäin yksinkertaisia ja heitä voi lukea kuin avointa kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Toisaalta sekin on ongelma, että vastaa viesteihin liian nopeasti.
eri
Uskallan väittää että se on ongelma vain naisille jos mies vastaa nopeasti.
Kukaan jaksa alkaa miekkailemaan tuollaisen änkyrän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Toisaalta sekin on ongelma, että vastaa viesteihin liian nopeasti.
eri
Onko se nykyäänkin, kun monet ovat koko ajan puhelin kädessä? Pitääkö katsoa kellosta sopiva vastausviive?
Ei, vaan pitää olla pelisilmää vastaamisessa. L
Mä suostun kommunikoimaan vain puhelimitse tai kirjeitse, kun tuo viestittely on niin herkkää puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.
Ap
Olisikohan tässä esim. pientä parantamisen varaa? Miehet ei jaksa odottaa pilluhommia maailman tappiin.
Tämähän se.
Kun mennään autokauppaan, niin ei siinä aleta kuuntelemaan myyjän elämäntarinaa sieltä hedelmöityksestä asti ennen kuin päästään koeajolle. Jos ei lullaa eli hoppaa ala löytyä koikalle hetkohta, niin sitten mennään naapuriliikkeeseen ja katsotaan kuinka joutuin ne koikka-avaimet löytyykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.
Ap
Olisikohan tässä esim. pientä parantamisen varaa? Miehet ei jaksa odottaa pilluhommia maailman tappiin.
Tämähän se.
Kun mennään autokauppaan, niin ei siinä aleta kuuntelemaan myyjän elämäntarinaa sieltä hedelmöityksestä asti ennen kuin päästään koeajolle. Jos ei lullaa eli hoppaa ala löytyä koikalle hetkohta, niin sitten mennään naapuriliikkeeseen ja katsotaan kuinka joutuin ne koikka-avaimet löytyykään.
Koikkalainen kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittaja sanoo ettei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa niin olisikohan että miehet on sen perässä ja kun ei nopeasti saa niin lähtevät kävelemään? Deittailetko jotain häntäheikkejä?
Toinen asia mikä voi olla luontaantyötävää on kommunikaatio tyyli. Jos kommunikoit joko jakaen liikaa, liian vähän tai olet negatiivinen.
Aloituksesta ei oikein aukea mikä tässä on se todellinen ongelma.
Ei siitäkään voi olla kyse, koska olisin itsekin halunnut muutaman miehen kanssa seksiä hyvinkin pian (ja se oli heillä tiedossa), silti he vetäytyivät kuviosta pois.
Ongelma on se minkä tuolla joku aiemmin sanoi, miehet ovat jo valmiiksi "ei tää tuu onnistumaan" -tilassa.
Ap
Mies ei silloin ole oikeasti ihastunut, jos hän vajoaa tommoseen "ei tää tuu onnistumaan" tappiomielialaan.
Ihastunut mies päinvastoin menee semmoseen "toivottavasti tämä nyt onnistuu" mielentilaan, jossa hän nimenomaan energisoituu ja alkaa aktiivisesti työskentelemään sen eteen että pääsee tapaamaan naisen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma arveluni on, että mies tahtoisi ulkoisesti miellyttävämmän mutta sen mieluisamman puuttuessa lähtee treffeille ja sitten oikein etsimällä etsii syytä jolla voi perustella itselleen sen, että ulkoisesti vähemmän miellyttävä on sisäisestikin vähemmän miellyttävä ja siksi aivan epäsopiva kumppani itselle.
Sen tapailun ei siis miehen näkövinkkelistä pidäkään johtaa mihinkään muuhun kuin korkeintaan siihen helppoon kertapanoon ja itseasiassa se olisi jopa katastrofi, jos se ulkoisesti vähemmän mieluisa olisikin mukavaa seuraa jossa viihtyisi hyvin.
Osuit todennäköisesti naulan kantaan.
Ja mä olen siis mies joka on lukuisia kertoja toiminut juuri noin kuin sinä kuvasit.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi hyvännäköinen (ei maksa vaivaa, kun kaveritkaan eivät ole edes kateellisia) tai et ole luonnehäiriöinen seksihurjastelija (miesten oletus ko. naisista, että pikkasen vikaa päästä - antavainen ja kiihkeä).
Miehet ovat pääosin erittäin yksinkertaisia ja heitä voi lukea kuin avointa kirjaa.
Niin tai - tällä palstalla epäsuosittu mielipide - miehilläkin on standardeja ja toiveita. Kyllä minuakin kovasti eräältä taholta patistellaan kun lapsenlapsia olisi niin kiire saada, mutta 90% naisista on mielestäni vain tylsiä.
Nyt kun sanoit, niin muutaman kerran on miehet kommentoineet tyyliin "helppohan sun on, kun on jono ovella". Vaikka en todellakaan keräile tinderissä matcheja tai edes treffaile usempaa kerralla.
Ap