Miehet luovuttavat mun suhteen heti. Miksi?
Heti kun tulee joku pienikin mutka matkaan, niin deittikumppanit lyövät hanskat tiskiin ja toteavat, että antaa olla. Ihan mahdotonta löytää parisuhdetta.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan peiliin katsomisen paikka. Ilmeisesti nämä mutkat jotka tulee aina matkaan ovat sellaisia että miehet näkevät heti, ettei sinun takia kannata lähteä sellaisia sietämään ja katsovat, että nyt on paras homma pistää poikki.
Ja villi veikkaus, että sitten kun löytyy sellainen mies, joka sietää ne, niin mies on sitten sellainen, että ymmärtää, ettei pysty parempaakaan naista saamaan. Eli tuo parisuhteeseen sitten mukanaan ihan omat mutkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittaja sanoo ettei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa niin olisikohan että miehet on sen perässä ja kun ei nopeasti saa niin lähtevät kävelemään? Deittailetko jotain häntäheikkejä?
Toinen asia mikä voi olla luontaantyötävää on kommunikaatio tyyli. Jos kommunikoit joko jakaen liikaa, liian vähän tai olet negatiivinen.
Aloituksesta ei oikein aukea mikä tässä on se todellinen ongelma.
Ei siitäkään voi olla kyse, koska olisin itsekin halunnut muutaman miehen kanssa seksiä hyvinkin pian (ja se oli heillä tiedossa), silti he vetäytyivät kuviosta pois.
Ongelma on se minkä tuolla joku aiemmin sanoi, miehet ovat jo valmiiksi "ei tää tuu onnistumaan" -tilassa.
Ap
Luusereiden kanssa pitää mennä äitimoodiin ja kannustaa ja kehua heitä hirveästi. Sitte
Miksi sinun pitää alentua sille samalle lapsen tasolle? Eikö olis parempi etsiä aikuista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan peiliin katsomisen paikka. Ilmeisesti nämä mutkat jotka tulee aina matkaan ovat sellaisia että miehet näkevät heti, ettei sinun takia kannata lähteä sellaisia sietämään ja katsovat, että nyt on paras homma pistää poikki.
Ja villi veikkaus, että sitten kun löytyy sellainen mies, joka sietää ne, niin mies on sitten sellainen, että ymmärtää, ettei pysty parempaakaan naista saamaan. Eli tuo parisuhteeseen sitten mukanaan ihan omat mutkansa.
Näissä hommissa ei sitä suoraa putkea kannata katellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on ulkonäöllisesti sen verran matalaa tasoa, että ymmärtää löytäneensä niin hyvän näköisen naisen, josta kannattaa pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap itse lämmittelet orastavaa suhdetta?
Mitä aktiivisia tekoja teet ruokkiaksesi tunneliekkiä ja seksuaalista kiinnostusta?
Käsitin, että AP ole päässy edes tonne asti niitten miehien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhde köyhään naiseen nähdään ilmaisen pillun automaattina, ei sen kummempana. Jos olisit erittäin varakas tai sinulle olisi tulossa iso perintö, huomaisit kuinka ääni kellossa muuttuisi.
Olen täysin varma siitä, että sinä olet lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt ei kannata mennä tunnustaaman, että edellisissä poikaystävissä/kumppaneissa on ollut ei-valkoihoisia miehiä. Tämä on yksi suurimmista turnoffeista kantasuomalaiselle miehelle.
Miksi? En ole ap, enkä ole ollut kuin suomalaisten miesten kanssa ja parisuhteessakin olen ollut jo pitkään, joten en varmaan tajua nyt jotain?
Jos et tajua, et tajua. Kyllä tuollainen on iso red flag. Mieti itse, jos menet vaikka treffeille ja sitten käy ilmi, että miehellä on ollut jotain thai-tyttöystäviä iso liuta. Muuttuuko fiilis? Veikkaan, että useammalla naisella siinä kohtaa kiinnostus lopahtaa.
Nytkö siis puhutaan jo isosta liudasta? Aloituksessa en nähnyt mitään viittauksia edellisiin kumppaneihin joten oletin että tuo oli vain random huo
Ylipäänsä existä puhuminen on red flag mulle.
M49
Jos vaikutat itse sellaiselta, että et oikein ole kiinnostunut? Treffeillä olet sen oloinen, että homma on sinulle pakkopullaa? Toinenhan on silloin vain huomaavainen sinua kohtaan, että laittaa ajoissa pelin poikki, eikä pidättele sinua.
Tuon perusteella sanon heti, että olet hankala persoona. Jos tämä toistuu koko ajan, niin kertoo siitä, että miehet tulevat yksi toisensa perään siihen lopputulokseen, että ei kannata ruveta tuollaisen kanssa olemaan, kun jo heti alussa saadaan vääntöä pienistäkin asioista. Ei tuo mitään sattumaa ole.
Jos mies toteaa, ettei tästä tule mitään, se tarkoittaa, ettei hän ole kiinnostunut. Seuraava!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan ongelman ja oikeastaan kahdella ilmenemistavalla eli toinen on just tuo, että tavallaan ei anneta minkäänlaista "armoa" eli ei saa mokata mitään vaan mies luovuttaa oitis ja menettää kiinnostuksensa. Mokalla en siis tarkoita esim mitään roikkumista muissa / vieraissa miehissä tuhannen tuubassa vaan vaikkapa sitä, että jännityksen vuoksi möläyttää sammakon.
Toinen tapa on sitten se, ettei mies missään vaiheessa ns liehittele lainkaan vaan se asenne on alusta asti enemmänkin sellainen aivan sama. Mies on siis jo valmiiksi kuin luovuttanut eikä viitsi nähdä oikein minkäänlaista vaivaa "iskeäkseen" vaan menee ihan minimitasolla.
Mikä sekin "sammakko" sitten on. Jos puhut spontaanisti, että kuinka eräällä seksihoidolla oli jykevä elin, niin ei se pienempivehkeinen uusi mies välttämättä sitä toteamusta ihan heti unohda.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Sama logiikka kuin työttömien työllistymisvaikeuksissa siis. Jotain vikaahan silloin pitää ihmisessä olla, näiden tiettyjen tyyppien mielestä.
No usein sitä vikaa kyllä on. Siis niissä ihmisissä jotka eivät millään löydä mitään työpaikkaa muka ikinä. Ei se ole uskottavaa, että normaaliälyinen ahkera ihminen ei muka ikinä pääse mihinkään töihin. Sori, en usko.
Normaaliälyinen ihminen ei haaveile orjaelämästä, jos siitä lähdetään liikkeelle.
Työhaastattelussa orjaelämän mainitseminen paljastaa heti niin suuren asennevamman työntekoa kohtaan, että pitää olla muuten huippuhakija ja työnantajalla todellinen pakkorako, että edes koeajallisen sopimukseen ryhdyttäisiin.
Näin juuri.
Jos heti käy ilmi, että ollaan etsimässä ihan eri asioita ja tarpeet ei kohtaa, se on moido. Sekä työelämässä että deittailussa.
Mitä väliä, mitä siinä kohtaa sanoo? Jos kiinnostusta ei ole, sitä ei ole. Ei se odottamalla muutu miksikään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Minulla aivan sama homma. Uskon, että johtuu siitä etten ole helppo nakki.
Huijaat, sun mällireiällehän on jonotussysteemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Minkälaisesta aikataulusta on kyse? Jos aloitan jonkun tapailun ja viesteihin ei vastata edes saman päivän aikana niin kyllä se minulle kertoo ainakin siitä ettei toinen ole tosissaan tai ole tarpeeksi kiinnistunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.
Ap
Siinähän se syy löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aivan sama homma. Uskon, että johtuu siitä etten ole helppo nakki.
Huijaat, sun mällireiällehän on jonotussysteemi.
Eihän tuo ole mahdollista, kuka siellä jonossa olisi, ei meidän hienot suomalaiset miehet nyt ainakaan!
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan näitä miehiä todella on ja niitä yhdistää pari asiaa. Sen verran hyvä asema markkinoilla, että valinnanvaraa on. Toiseksi piilonarsistiset piirteet, mitkä hyvin todennäköisesti tekis parisuhteesta joka tapauksessa kamalan. Että ei kannata tuhlata ajatuksia näille herkille loukkaantujille. Mulla on myös tällasia kokemuksia ja myös hyviä kokemuksia toisenlaisista miehistä, jotka ei takerru ensimmäiseen väärään sanaan. En voi suositella suhdetta ensiksi mainittujen kanssa, että ole vaan tyytyväinen jos häipyvät.
Minun kokemukseni mukaan näitä on paljon heissä joilla nimenomaan ei ole mitenkään erityisen paljoa vientiä naisten parissa. Itse en mitään naissankareita ole koskaan deittailutkaan, koska sellaiset ei oikein iske itseen eikä hekään iske minua vaan olen juurikin tuollainen tavis kuten nämä deittailemani miehetkin. Vientiä siis on, mutta ei mitenkään merkittävästi jos vaikka vertaan omiin kavereihini.
Sivusta seuraten olen myös huomannut sen eron, että noiden hamesankarien kanssa olisi jotenkin helpompi toimia koska niiden tarkoitusperät jne on selkeitä eikä siinä ole juurikaan oikuttelua, tempoilua ja äkkivääryyttä jollaisista pääsee "nauttimaan" näiden miesten kanssa joista ketjussa keskustellaan. Usein sanotaan, että naiset on tuulella käyviä mutta minusta sitä samaa vikaa on miehissäkin. Sellainen rento tutustuminen ilman sen kummempia tulevaisuudensuunnitelmia (yhteisiä siis) on mahdotonta koska miesten asenne on usein just tuo ettei tästä mitään tule. Eikä sitten tietenkään tulekaan, koska eihän sitä edes ehditä tutustua tai viettää aikaa yhdessä, kun mies onkin jo nakannut kirveen kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.
Ap
No siinäpä se syy tulikin.
Nii, siellä joutuu nainenkin tekemään töitä löytääkseen hyvän. Useimmathan sitä pitää panosovelluksena.