Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tuo Tarja Turunen on?

Vierailija
29.03.2007 |

Siis paikkakunta?



aivan ihana murre, tahtoo tuonne. Niin pehmeetä ja heleätä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kyllä se ihan ansaitsi ne lemput Nightwishistä.

Vierailija
22/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaa laulaa. Pitää osata myös esiintyä, tulkita, markkinoida, valita itselleen sopivat kappaleet, ottaa yleisö jne. Ja freelancerin pitää osata myös hoitaa talousasiansa.



Ihan sitä peruskauraa, mitä Idols-tuomaritkin selittää.



Mitään näistä muista taiteilijan uran osioista ei Turunen osaa.



Ja neroista ryhdyttiin puhumaan siinä vaiheessa, kun sitten puhutaan laulajatypyjen ja muiden itkua tuhertavien julkkujen puuhasteluista, koska sellaiseksi päätyy myös laululintunen, joka ei osaa hoitaa uraansa. Mikä on nähty.



31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pohjois-karjalan murre oli kyllä hävinnyt aika lailla, joskus vain pisti vähän läpi....



On hän kyllä opiskellut laulua aika pitkälle :)

Vierailija
24/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aika helposti muodostaa sellaisen mielipteen että Tarja lemppunsa oli ansainnut.

Vierailija
25/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voi aika helposti muodostaa sellaisen mielipteen että Tarja lemppunsa oli ansainnut.

Vierailija
26/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että kirjassa kovin paljoa paskaa puhutaan... mut jokainen ajatelkoon tavallaan.



T: 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitikö Turunen silti häpäistä julkisesti? Siihen ei ainakaan mikään pakottanut. Turunen kieltämättä vastasi itkua tuhertamalla, mutta ei sanonut jostain ihme syystä yhtäkään pahaa sanaa bändistä, joka hänelle tämän teki. Kummalla osapuolella kunniakkaampaa käytöstä?

Vierailija
28/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

si lopettaa perheen perustamisen vuoksi mutta otti nokkiinsa kun pojat ehtivät ensin julkistaa. Eipä ole muuten vauvauutisia kuulunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


si lopettaa perheen perustamisen vuoksi mutta otti nokkiinsa kun pojat ehtivät ensin julkistaa. Eipä ole muuten vauvauutisia kuulunut