Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tuo Tarja Turunen on?

Vierailija
29.03.2007 |

Siis paikkakunta?



aivan ihana murre, tahtoo tuonne. Niin pehmeetä ja heleätä...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni yrittää vähän peitellä murrettaan ja puhua helsinkiläisittäin :)



t: pohjoiskarjalainen

Vierailija
2/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulee kylläettä itämureettaon takana. Se kuulostaa omaan korvaan mukavalta t. savo-karjalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankean sönkön könkköä. Siinä ei ole mitään luontevaa tai aitoa koko ämmässä. KARMEA.

Vierailija
4/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matti vanhanen on eloisa ja heinäseiväs jouheva.



13

Vierailija
5/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavia ja ristiriitaisia, eikä tuota murretta kyllä kestä ihminen selvin päin.

Vierailija
6/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla tosissas, oon poissulkenut sen mahdollisuuden että tollasiakin tyyppejä on ketkä ei kestä kuulla tät meidän tönkkö suomen kieltämme puhuttavan vanhalla, perinteisellä murteella- oot kyllä itsekeskeinen paskiainen- tai sit tyyppi joka on 6kk sitten muuttanut stadiin ja väkisin puhuu nyt slangia ettei vaan paljastuisi maalaiseksi. Uutisia sulle, miltei päivittäin kuulen kehuja kivasta Etelä-Karjalan murteestani- etelä-suomalaiset kollegani eivät milloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhetapa on HIRVEÄ.

Vierailija
8/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan tai Kuusankosken tienoilla (sen Buenos Airesin lisäksi). Ja Nightwishin pojat on kaikki myös Kiteeltä.

Vierailija
10/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Kyllä esim. Susan Kuroset ja Marika Fingeroosit ynnä muut " ladyt" menevät edelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Fingerroos, Kuronen tai Turunen ovat itkeskelleet iltapäivälehtien kansissa kaltoin kohtelevia miehiä.



Ja Fingeroos ja Kuronen puhuvat kuten normaalit ihmiset.



20

Vierailija
12/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekunut yhden kammottavan levyn ja koikkeloinut telkkarissa.



Ei se että bändi menestyy tarkoita sitä, että kaikki sen jäsenet mitään neroja olisivat. Ja tämä on nyt toden totta nähty.



20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ero Figgeroossien ja Turusen välillä on kyllä todella iso... katsotaan miltä kantilta hyvänsä. Turunen on sentään saanut elämässään aika paljon aikaan, figgeroosseista ei voi sanoa samaa..

Vierailija
14/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bongattu bändiin ja dumpattu sitten. Sitten se on mennyt naimisiin. Mitä muuta se on muka tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvotellut itselleen maailman historian heikoimman työsopparin. Onko se saavutus?



31

Vierailija
16/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskelmätaivaan tähtönen.

Hänen arvioinneistaan idols-finalisteille kuuli, että hän

tietääkin jotain laulamisen tekniikasta.

Vierailija
17/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kiekunut yhden kammottavan levyn ja koikkeloinut telkkarissa.

Ei se että bändi menestyy tarkoita sitä, että kaikki sen jäsenet mitään neroja olisivat. Ja tämä on nyt toden totta nähty.

20

Eikö töitä saisi jatkaa sen jälkeen, kun se yksi jätkä on ensin hyödyntänyt oman uransa edistämisessä ja sen jälkeen kylmästi lempannut mäkeen bändistä? En minäkään kaikista levyistä tykkää, en muuten edes Nightwishistä, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö ko. artistilla olisi oikeutta levyttää ja esiintyä.

Vierailija
18/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Tarja Nightwishissä ollessaankaan ITSE mitään tehnyt, muuta kuin lauloi sille kirjoitetut biisit. Onhan se oopperassa laulanut, mut toisaalta ei se kyllä kovinkaan paljoa ole itse tehnyt... Nightwishin jälkeen on vissiin pitäny yrittää ryhdistäytyä, kun sellainen diivailu ei kannatakkaan, sen se sai ainakin karusti kokea!



T: 30.

Vierailija
19/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eihän Tarja Nightwishissä ollessaankaan ITSE mitään tehnyt, muuta kuin lauloi sille kirjoitetut biisit. Onhan se oopperassa laulanut, mut toisaalta ei se kyllä kovinkaan paljoa ole itse tehnyt... Nightwishin jälkeen on vissiin pitäny yrittää ryhdistäytyä, kun sellainen diivailu ei kannatakkaan, sen se sai ainakin karusti kokea!

T: 30.

Vierailija
20/29 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan ansaitsi ne lemput Nightwishistä.