Mistä tuo Tarja Turunen on?
Siis paikkakunta?
aivan ihana murre, tahtoo tuonne. Niin pehmeetä ja heleätä...
Kommentit (29)
mutta kuulee kylläettä itämureettaon takana. Se kuulostaa omaan korvaan mukavalta t. savo-karjalainen
kankean sönkön könkköä. Siinä ei ole mitään luontevaa tai aitoa koko ämmässä. KARMEA.
matti vanhanen on eloisa ja heinäseiväs jouheva.
13
Sekavia ja ristiriitaisia, eikä tuota murretta kyllä kestä ihminen selvin päin.
et voi olla tosissas, oon poissulkenut sen mahdollisuuden että tollasiakin tyyppejä on ketkä ei kestä kuulla tät meidän tönkkö suomen kieltämme puhuttavan vanhalla, perinteisellä murteella- oot kyllä itsekeskeinen paskiainen- tai sit tyyppi joka on 6kk sitten muuttanut stadiin ja väkisin puhuu nyt slangia ettei vaan paljastuisi maalaiseksi. Uutisia sulle, miltei päivittäin kuulen kehuja kivasta Etelä-Karjalan murteestani- etelä-suomalaiset kollegani eivät milloinkaan.
Kouvolan tai Kuusankosken tienoilla (sen Buenos Airesin lisäksi). Ja Nightwishin pojat on kaikki myös Kiteeltä.
Ei todellakaan ole. Kyllä esim. Susan Kuroset ja Marika Fingeroosit ynnä muut " ladyt" menevät edelle!
miten Fingerroos, Kuronen tai Turunen ovat itkeskelleet iltapäivälehtien kansissa kaltoin kohtelevia miehiä.
Ja Fingeroos ja Kuronen puhuvat kuten normaalit ihmiset.
20
Kiekunut yhden kammottavan levyn ja koikkeloinut telkkarissa.
Ei se että bändi menestyy tarkoita sitä, että kaikki sen jäsenet mitään neroja olisivat. Ja tämä on nyt toden totta nähty.
20
Tosin ero Figgeroossien ja Turusen välillä on kyllä todella iso... katsotaan miltä kantilta hyvänsä. Turunen on sentään saanut elämässään aika paljon aikaan, figgeroosseista ei voi sanoa samaa..
Se on bongattu bändiin ja dumpattu sitten. Sitten se on mennyt naimisiin. Mitä muuta se on muka tehnyt?
neuvotellut itselleen maailman historian heikoimman työsopparin. Onko se saavutus?
31
iskelmätaivaan tähtönen.
Hänen arvioinneistaan idols-finalisteille kuuli, että hän
tietääkin jotain laulamisen tekniikasta.
Vierailija:
Kiekunut yhden kammottavan levyn ja koikkeloinut telkkarissa.Ei se että bändi menestyy tarkoita sitä, että kaikki sen jäsenet mitään neroja olisivat. Ja tämä on nyt toden totta nähty.
20
Eikö töitä saisi jatkaa sen jälkeen, kun se yksi jätkä on ensin hyödyntänyt oman uransa edistämisessä ja sen jälkeen kylmästi lempannut mäkeen bändistä? En minäkään kaikista levyistä tykkää, en muuten edes Nightwishistä, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö ko. artistilla olisi oikeutta levyttää ja esiintyä.
Eihän Tarja Nightwishissä ollessaankaan ITSE mitään tehnyt, muuta kuin lauloi sille kirjoitetut biisit. Onhan se oopperassa laulanut, mut toisaalta ei se kyllä kovinkaan paljoa ole itse tehnyt... Nightwishin jälkeen on vissiin pitäny yrittää ryhdistäytyä, kun sellainen diivailu ei kannatakkaan, sen se sai ainakin karusti kokea!
T: 30.
Vierailija:
Eihän Tarja Nightwishissä ollessaankaan ITSE mitään tehnyt, muuta kuin lauloi sille kirjoitetut biisit. Onhan se oopperassa laulanut, mut toisaalta ei se kyllä kovinkaan paljoa ole itse tehnyt... Nightwishin jälkeen on vissiin pitäny yrittää ryhdistäytyä, kun sellainen diivailu ei kannatakkaan, sen se sai ainakin karusti kokea!T: 30.
Kyllä se ihan ansaitsi ne lemput Nightwishistä.
Minun mielestäni yrittää vähän peitellä murrettaan ja puhua helsinkiläisittäin :)
t: pohjoiskarjalainen