Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Miehet ovat monasti hyvin pinnallisia,naisen pitäisi olla mahdollisimman kaunis,kuin näyttelyesine kohottamassa miehen matalaa itsetuntoa!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat monasti hyvin pinnallisia,naisen pitäisi olla mahdollisimman kaunis,kuin näyttelyesine kohottamassa miehen matalaa itsetuntoa!
Harmaat hiirulaiset ei kiinnosta miehiä. Kysy asiaa vaikka ketjun aloittajalta.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa muistaa, että miehillä on aivan valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Siinä tulee helposti meihelle sellainen fiilis, että vaikak hän olisi tutustunut mukavaan naiseen, niin silti mieleen hiipii, että "pitäisikö mun kuitenkin palta sinne Tinderiin swaippaileemaan, että entä jos mä löytäisin vielä paremman naisen?" Eli heidän mielestään ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Älä puhu pskaa. Ns. pariutumisikäisiä naisia on miehiä merkittävästi enemmän. Tinderissä valtaosalle miehistä on hyvin vaikeaa saada edes yksi tykkäys.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kumppanin pitää miellyttää silmää. Mutta ota huomioon, että naismakuja on yhtä monta kuin miehiäkin. Miehillä samaa luksusta ei ole, sillä valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.
Paljon omia puutteitaan voi nainen korvata omalla käytöksellään. Leipominen, pihvien paisto, syvä kurkuttaminen ja anneliin ottaminen esimerkiksi. :)
Ap taitaa olla sellainen nainen, joka kontrolloi ihan kaikkea, eikä pysty relaamaan?
Pidätkö miestä seksuaalisesti viehättävänä, onko mies aina 10/10, pitäisikö laskea rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, laitetaan asia perspektiiviin.
Minä haluan naisen joka rakastaa päriseviä laitteita kuten autoja, pitää lätkästä ja toimintaleffoista. Askeettinen sähkötön mökki kantovedellä riittää, ja syömään mennään ABC:lle.
Mutta on samalla feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu.
Terve psyyke pitää olla. Ei juoksuja juostuna, eikä jännämiehiä kokeiltuna.
Useimmat miehet joutuvat tekemään jonkinlaisia kompromisseja.Anna kun arvaan - miehen valinta on antaa eniten painoarvoa kohdalle "feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu" eikä niinkään siihen, että oltaisiin samanhenkisiä. Menikö oikein?
Vastaava ei toimi silloin, jos suhteelta toivoo jotain henkistä yhteyttä ja syvällisemp
Etkö tiedä, mitä samanhenkisyys tarkoittaa?
Vai oletko sinä nyt taas se "alistuva mies", joka täällä palstalla useassa ketjussa kirjoittelee kautta rantain, rivien välistä ja joskus ihan suorasanaisestikin, että harmittaa kun vaniljanaiset eivät halua alistaa? Mikäli olet, niin sulle ehdotettiin kinkypiirejä.
Olet vihervas. Tatuoitu. Lävistetty (korvikset ei haittaa). Shokkiväritukkainen. Tukeva tai lihava. W o k e.
Muuta nämä niin alkaa löytyä laatumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:
Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?
Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap
Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudestaan?
Jos näin, niin tuo on kieltämättä
En käytä deittisivustoja, mutta eikö niissä yleensä laiteta kuva näkyviin? Luulisi ettei ap:n tapaamille miehille tulisi ulkonäkö minään suurena yllätyksenä. Ja moni näyttää paremmalta livenä.
"Ja moni näyttää paremmalta livenä"
Olet täysin harhainen. Ihmiset tyypillisesti laittavat tinderiin kuvia jotka ovat:
- valittu satojen kuvien joukosta parhaimpina
- optimaalisista kuvakulmista otettuja
- filttereillä käsiteltyjä
Moni ei siis todellakaan näytä livenä paremmalta. Päinvastoin, on erittäin harvinaista että joku näyttäisi livenä paremmalta kuin kuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kumppanin pitää miellyttää silmää. Mutta ota huomioon, että naismakuja on yhtä monta kuin miehiäkin. Miehillä samaa luksusta ei ole, sillä valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.
Kenet naiset haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe välttämättömäksi että pitää harrastaa seksiä ekoilla, tokilla tai edes vielä kolmansillakaan treffeillä.
Mutta jos mulla tulee ekoilla treffeillä sellainen fiilis, että tämä nainen ei koe seksuaalista vetoa minuun, niin en kyllä näe mitään syytä sopia toisia treffejä.
Kyllä se kipinä pitää olla heti alusta saakka. Ei silloin haittaa vähän odottaa: se odottaminen voi olla jopa aika nautinnollista ja kutkuttavaa :D
M35
Seksuaalisen vedon huomaa ilman kosketustakin. Mm. pupillit laajenevat. m49
Juuri näin. Jos mä istun tunnin kahvilassa naisen kanssa jutellen, niin uskallan väittää että tiedän sen jälkeen lähes 100% varmuudella, pitikö se nainen minua seksuaalisesti kiinnostavana vai ei. Vaikka siis mitään kosketusta, suutelemista tai seksipuheita ei olisi ollut.
Jos kaikki treffit päättyy siihen, ettei miestä kiinnosta, niin oma veikkaukseni on, että sinua kiinnostaa miehet, joilla on valinnanvaraa riittämiin. Sinua taas ei taida kiinnostaa miehet, jotka sinusta kiinnostuisivat, koska sellaisia taatusti on. Aluksi sinun on ainakin kerran käytävä treffeillä, joissa mies on kiinnostunut sinusta. Eli lasket sitä surullisen kuuluisaa tasoa ja hahmotat, minkälaiset miehet oikeasti kiinnostuvat sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet naiset haluaa?
Sen yhden ja saman. Tauskin.
Vierailija kirjoitti:
Menepä joskus käymään prismassa ruuhka-aikaan. Voin vakuuttaa sinulle, että valtaosa niistä äideistä joita siellä näet miehensä ja lastensa kanssa, ei ole "mahdollisimman kaunis näyttelyesine", vaan ihan taviksen näköinen ihminen.
Tosielämä on jotain ihan muuta, kuin se mitä sinulle uskotellaan jossain Internetin kaikukammioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet naiset haluaa?
Sen yhden ja saman. Tauskin.
Tauskin? Sekö nyt on se kaikkien miesten idoli ja kaikkien naisten haluama alfojen alfa.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset antaa aina pakkeja miehille. EI kannata ihmetellä kun syntyvyys laskenut monen vuoden ajan. Ihan tavallinen töissä käyvä mies ei kelpaa. Yleensä syys on miehen pituudessa että on liian lyhyt ja muuten ulkonäkö ettei naisille kelpaa.
Ai sen pitää riittää että mies käy töissä? Hohhoijaa taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:
Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?
Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap
Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudesta
"
"Ja moni näyttää paremmalta livenä"
Olet täysin harhainen. Ihmiset tyypillisesti laittavat tinderiin kuvia jotka ovat:
- valittu satojen kuvien joukosta parhaimpina
- optimaalisista kuvakulmista otettuja
- filttereillä käsiteltyjä
Moni ei siis todellakaan näytä livenä paremmalta. Päinvastoin, on erittäin harvinaista että joku näyttäisi livenä paremmalta kuin kuvissaan."
Olen varmaan sitten vaan paska ottamaan kuvia. Minuun ihastutaan, jotkut katsoo kadulla ja on sanottu kauniiksi. Mutta aina kun yritän ottaa itsestäni kuvan, näytän ihan perunalta. En tosin käytä filttereitä. Mutta en osaa selfie gameä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen yhden ja saman miehen saa yksi nainen. Tai vaikka viisi naista, niin aika moni jää ilman. Valtaosa naisista on siis mieluummin ilman kuin jonkun muun miehen kanssa. Musta tuo kertoo enemmän niiden muiden miesten laadusta.
Isot tissit mainittu ja heti joku tissitön alapeukuttaa!