Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
581/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni lukee paljon, myös kaunokirjallisuutta, tykkää käydä museoissa ja teatterissa, on tuplamaisteri (DI + KTM), mutta ei se sulje pois noita "äijäharrastuksia". On treenannut ikänsä kamppailulajeja ja ajelee kesäisin moottoripyörällä. On siis toki myös varsin lihaksikas ja muutenkin maskuliininen (kilpailuhenkinen, johtajan työssä jne.). Ei tuo varmaan mikään maailman yleisin yhdistelmä ole, mutta tuskin ainakaan pk-seudulla mitenkään ainutkertaista. Minulle on jäänyt sellainen kuva, että ns. äijäharrastukset (esim. kova voimaharjoittelu, kamppailulajit) ovat nykyään johtajien parissa jopa tietyllä tavalla trendikkäitä.

N38

Primitiivinen dominanssihierarkia merkitsee myös työpaikalla. Tutkittu juttu.

Vierailija
582/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap,

En lukenut koko ketjua, mutta sanoisin että juuri tää paljasti, mikset löydä sopivaa miestä. Itsekin oon kulttuurin suuntautunut n.  ollut nuoresta alkaen, mutta eihän siis tällaista miestä ole itsellekään löytynyt. 

Miehet on ihan Täysin erilaisia. Niin se vaan on. 

Pk-seudulla on varmaan tuhansia naisia, jotka toivoo löytävänsä oman kaltaisen miehen: käy teatterissa, lukee kirjoja, keskustelee filosofisesti jne. Ei onnistu - jos haluaa samalla maskuliinisuutta, tervettä psyykettä siltä mieheltä. Tään yhdistäminen on kuvitelmaa.   

Itse oon löytänyt monien voikeuksien kautta omakseni miehen, joka Täydentää mua: duunari, joo, joka saa aikaiseksi, siinä missä mä vaan haaveilen ja meinaan. Ei täydellinen, ei todellakaan, mutta silti, ehkä paras. Aina voi haaveilla siitä kultturellista miehestä, ei se oo todellisuutta eikä sellista tästä maasta löydy - tai jos löytyy

En ole ap, mutta ei tuo sinun ajattelusi oikein ole yleistettävissä kaikkiin. Valtaosa naisista ei hae kumppania "täydentääkseen itseään" vaan valtaosa hakee samanhenkistä kumppania, koska haluaa tuntea yhteenkuuluvuutta ja tehdä asioita yhdessä. Jos nainen harrastaa kulttuuria ja tykkää syvällisistä keskusteluista ja miehen elämä on vaikkapa pelkkää urheilua ja käytännön puurtamista, niin mihin tässä se parisuhde perustuu? Siihenkö, että ollaan ihan erilaisia ja tehdään kumpikin sitä, mitä toinen ei tee? Vähän ankealta sekin kuulostaa, ettei kumopanin kanssa voi tehdä tai puhua mistään, ja sitten lopulta läheisimmät ihmiset ovat ystävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, laitetaan asia perspektiiviin.

Minä haluan naisen joka rakastaa päriseviä laitteita kuten autoja, pitää lätkästä ja toimintaleffoista. Askeettinen sähkötön mökki kantovedellä riittää, ja syömään mennään ABC:lle.

Mutta on samalla feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu.

Terve psyyke pitää olla. Ei juoksuja juostuna, eikä jännämiehiä kokeiltuna.

Useimmat miehet joutuvat tekemään jonkinlaisia kompromisseja.

Anna kun arvaan -  miehen valinta on antaa eniten painoarvoa kohdalle "feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu" eikä niinkään siihen, että oltaisiin samanhenkisiä. Menikö oikein?

Vastaava ei toimi silloin, jos suhteelta toivoo jotain henkistä yhteyttä ja syvällisempää sisältöä kuin uökonäköä. Ja toisaaltaa miesten ulkonäkö ei pääsääntöisesti muutenkaan ole sellainen, että se riittäisi edes seksuaalisen jännitteen, saati suhteen perustaksi. Saatan ymmärtää, miksi feniniinisiksi mielletyt  ominaisuudet, kuten empaattisuus, lempeys, huolenpito, yms. viehättävät miehiä, mutta miettikää kaksi kertaa, onko vastakohdaksi mielletty maskuliinisuus suhdetta ajatellen yhtä vetovoimaista?

Vierailija
584/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokkiin oli ilmestynyt kysymys itä-eurooppalaisista miehistä. Käyttäkää tosiaan sitä Uber appia, jos treffeille saapuukin asiaton deitti. Huono hygienia menee asiattomuudesta. Suurinosa huolehtii kyllä itsestään. (Suomesta lentää Norwegian suoraan Kosovoon.Tinderissä 180cm+ miehiä)

Vierailija
585/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naiset antaa aina pakkeja miehille. EI kannata ihmetellä kun syntyvyys laskenut monen vuoden ajan. Ihan tavallinen töissä käyvä mies ei kelpaa. Yleensä syys on miehen pituudessa että on liian lyhyt ja muuten ulkonäkö ettei naisille kelpaa.

Vierailija
586/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit tuhansille miehille mutta olet nirso ja haluat jonkun komean gigolon jolla ollut kymmeniä naisia ennestään.

Vierailija
587/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:

Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?

Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap

Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudestaan?

Jos näin, niin tuo on kieltämättä kyllä hälyttävän huono "hit rate". 6 kertaa ei e

En käytä deittisivustoja, mutta eikö niissä yleensä laiteta kuva näkyviin? Luulisi ettei ap:n tapaamille miehille tulisi ulkonäkö minään suurena yllätyksenä. Ja moni näyttää paremmalta livenä.

Vierailija
588/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä kun AP:n miehet katoavat treffien jälkeen.

Vierailija
589/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hyvä! En tiedä, viitsitkö enää lukea näitä kommentteja. Niin typerästi sinut jo täällä teilattiin mennen tullen.

Mielestäni kerroit itsestäsi kaiken olennaisen oikein kivasti, loogisesti ja johdonmukaisesti. Ja toisin kuin jotkut väittivät, et muuttanut mielipiteitäsi yleisen mielipiteen vaihdellessa, et vaatinut "korkeantason puolisoa", et ollut nirso...jne. Mistä kaikesta täällä sinua ehdittiinkään syyttää. Luin koko ketjun läpi ja mielestäni selkeästi kävi useassa kohdassa ilmi, että moni kommentoija ei ollut joko lukenut kaikkia kommentteja tai kovin huolellisesti joitakin kommentteja. Näillä perusteilla sitten sinusta tehtiin täysin perusteettomia oletuksia.

Sain kirjoituksistasi sinusta kuvan kaikin puolin mukavana ihmisenä. Sinulla on vain ollut huono tuuri parisuhde-elämässä siinä suhteessa, että kuten kerroit, olet ollut suhteessa juuri ne vuodet, jolloin useimmat perustavat ne elämänsä ensimmäiset vakavat suhteet. Harmillisesti suhteesi on päättynyt juuri siinä vaiheessa, kun monella tulee aika ja halukin hankkia lapsia. Ymmärrän, että olet joutunut käymään omat kipuilusi tämän lapsiasian kanssa ja otan osaa suruusi. Toivon, että vielä saisit toteuttaa lapsihaaveesi. Sydämestäni toivon, että aivan lähivuosina kohdallesi osuu se sopiva, hyväsydäminen mies, jonka kanssa elämänarvot osuvat kohdalleen ja voitte jatkaa elämää yhteisin askelin.

Harrastuksistasi tuli mieleen klassiseen musiikkiin liittyen, olisiko sinun mahdollista liittyä johonkin kuoroon. Siellä voisi tavata uusia ihmisiä. Samoin jonkun täällä jo aiemmin mainitsemat harrastuksiin liittyvät kurssit muualla Suomessa, voisivat olla harkitsemisen arvoisia. 

Vierailija
590/625 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin baanalle reippaasti vaan. Kyllä se sieltä vielä vastaan tulee! 

Vierailija
591/625 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratko, hymyiletkö? Hymy saa miehen tuntemaan, että nainen on kujeilevan antelias juuri hänelle, ja se on se juttu joka miehiä viehättää. 

Vierailija
592/625 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, laitetaan asia perspektiiviin.

Minä haluan naisen joka rakastaa päriseviä laitteita kuten autoja, pitää lätkästä ja toimintaleffoista. Askeettinen sähkötön mökki kantovedellä riittää, ja syömään mennään ABC:lle.

Mutta on samalla feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu.

Terve psyyke pitää olla. Ei juoksuja juostuna, eikä jännämiehiä kokeiltuna.

Useimmat miehet joutuvat tekemään jonkinlaisia kompromisseja.

Anna kun arvaan -  miehen valinta on antaa eniten painoarvoa kohdalle "feminiininen, pukeutuu naisellisesti ja on vimpan päälle huoliteltu" eikä niinkään siihen, että oltaisiin samanhenkisiä. Menikö oikein?

Vastaava ei toimi silloin, jos suhteelta toivoo jotain henkistä yhteyttä ja syvällisempää sisältöä kuin uökonäköä. Ja toisaaltaa m

Kummasti se erilaisuus ei olekaan mikään ongelma silloin kun nainen on pehmeä ja empaattinen kodin hengetär, ja mies kunnianhimoinen ja määrätietoinen yritysjohtaja.

Sitten se erilaisuus onkin ongelma kun nainen on kunnianhimoinen ja määrätietoinen yritysjohtaja.

Vierailija
593/625 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:

Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?

Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap

Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudestaan?

Jos näin, niin tuo on kieltämättä

0% tapaamistani tai tuntemistani naisista näyttää paremmalta livenä.

Suurinta osaa ei edes tunnista kuvista. Ja ihan tavallisista 35-45v perheenäideistä on kyse.

Vierailija
594/625 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalle miehistä ylipaino on niin valtava ongelma, että eivät edes näe ylipainoista naista. Vaikka mies itse painaisi 300 kg, ei hänelle silti kelpaa nainen jonka painoindeksi ylittää 25:n. 

Tämä on se todellinen syy. Jos haluat miehen, laihduta, mutta toisaalta kannattaa pohtia, tarvitsetko miestä mihinkään. Yleensä niillä ei tee mitään.

Vierailija
595/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koita päästä eroon pakonomaisesta ajattelutavasta et olisit jotenkin velkaa muille selityksen miksi olet vielä sinkkuna. Toisekseen. Suositan ehdottomasti vilkaisemaan Makedonian lisäksi Viron tarjontaa. Viroonhan pääsee hetkessä. Varaa yksi päivä pelkästään treffailulle. Kirjoita valmiiksi ylös muutama lyhyt avainkysymys. Käy videopuheluiden päätteeksi läpi saamasi vastaukset. Lataa Uber. Ilmainen: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Vierailija
596/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu ap! Hyvä parisuhde saattaa odottaa ihan nurkan takana ja se voi löytyä sieltä, mistä vähiten etsit. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
597/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut kantapään kautta seuraava asian:

On lähes mahdotonta iskeä mies, jos se mies ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä. Ja käänteisesti, on äärimmäisen helppoa iskeä mies, jos hän pitää sinua seksuaalisesti viehättävänä. 

Tämä on se juttu.

Käytännössä tarkoittaa jonkinlaista flirttiä pukeutumisen ja/tai käytöksen muodossa. Liian konservatiiviset vaatteet ja kaverillinen juttutyyli eivät kanna mihinkään. Pitää saada se viisari värähtämään.

Vierailija
598/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muistaa, että miehillä on aivan valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Siinä tulee helposti meihelle sellainen fiilis, että vaikak hän olisi tutustunut mukavaan naiseen, niin silti mieleen hiipii, että "pitäisikö mun kuitenkin palta sinne Tinderiin swaippaileemaan, että entä jos mä löytäisin vielä paremman naisen?" Eli heidän mielestään ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
599/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta mikään ihan tavallinen ja keskinkertainen. Kyllä naisessa pitää olla jokin wow-efekti, jotta kiinnostus herää. Joskus naisesta vaan huokuu sellainen seksikkyys, jota on tai sitten ei ole. Joskus se on nätti kesämekko (oletko aina housuissa?).

Kyllä sun tulisi jotenkin erottua tuosta ihan normaalien massasta. Muuten tulee dildo olemaan kumppanisi vielä pitkän aikaa.

Vierailija
600/625 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi wow-efekti ja viisarin värähdys on ihan totta.

Mulla se tulee isoista tisseistä ja erottuvista nänneistä. Ja ihan hyviä miehiä ja pitkiä parisuhteita näillä on saatu :)