Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen lomalle, Tinder?

Vierailija
11.07.2025 |

Tähän on tultu. Haluan tuntea itseni naiseksi jälleen joten keski-eurooppa kutsuu. Miten olette tutustuneet paikallisiin miehiin? Tinderissä? Voin ihan suoraan sanoa että tavoitteena on merkityksetön seksiloma jonkun komean, nuoren italiaanon kainalossa. :D

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten tmmärtää ettet kelpaa enää Suomessa miehille parisuhteeseen jos tuoillaiseen lähdet mukaan. Jokainen toki tekee vapaassa maailmassa mitä haluaa, mutta pitää muistaa että  teoilla on aina seuraukset.

Miksi minun pitäisi miehenä piitata, jos nainen on tuollaisen loman ennen minua pitänyt? Tässä iässä jo kaikilla on seksuaalinenhistoriansa.

Sinun ei tarvitse piitata mistään, mutta on  myös meitä miehiä jotka eivät juokse huorissa ja odottavat samoja arvoja myös naiselta. Ei tässä neisyyttä odoteta, mutta kyllä joku raja sentään täytyy ihmisillä olla.

Eihän tässä kukaan huorissa käymisestä puhunut. Tässä iässä en pidä ihmeellisenä, jos naisella on takanaa lomaromanssia, yhden yön juttuja jne. tavallista elämään mitä minultkin miehenä löytyy.

Vierailija
62/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti matkalle, voit istua kahvilassa espressolla, syödä hyvin ja nauttia elämästä, mieli varmasti piristyy vaikka ei olisi mitään säpinääkään! Tosin, jos istut kahvilassa kirja nenän edessä, varmasti joku tulee pörräilemään sun luo.

Jos ei muuta mielenkiintoista seuraa löydy, niin tarjoilijat ja baarimikot on aina valmiita pieneen säpinään  💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti matkalle, voit istua kahvilassa espressolla, syödä hyvin ja nauttia elämästä, mieli varmasti piristyy vaikka ei olisi mitään säpinääkään! Tosin, jos istut kahvilassa kirja nenän edessä, varmasti joku tulee pörräilemään sun luo.

Jos ei muuta mielenkiintoista seuraa löydy, niin tarjoilijat ja baarimikot on aina valmiita pieneen säpinään  💋

Kyllä, montakohan tuplaespressoa he juovat päivässä, energiaa tuntui riittävän :) Enkä mä nyt tarkota vaan mitään sänkyjuttuja, vaan että juttua tuntui riittävän mxös raskaan työpäivän jälkeen. Itse olen tuollainen vaan lomalla :D

Vierailija
64/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hyvänmielen ketju :)

Vierailija
65/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Italiassa löytää kyllä halutessaan seuraa myös ei-untuvikot. Olen melkein 50, ja tulin juuri kotiin matkalta eteläisestä Italiasta. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja yksin ei olisi tarvinnut olla, jos ei olisi halunnut. Vähän päälle kolmekymppisetkin tekee suoria ehdotuksia, tyyliin "lähdetäänkö meille?". En ollut seuranhakureissulla, mutta onhan se positiivinen huomio ja flirttailu imartelevaa, kun kotimaassa sellaista ei kovin usein tule kohdanneeksi. On toki selvää, mitä siinä ollaan vailla. Mutta jos on juurikin sänkyseuraa etsimässä, niin tarjontaa on tosiaan kuin karkkikaupassa.

Siis hetkinen, ymmärsinkö nyt oikein:

Sinä, kohta 50v nainen, vietit yksin aikaa italiassa kaduilla, kahviloissa yms paikoissa, ja kolmekymppiset miehet kävelivät suoraan luoksesi, ja avasivat keskustelun pyytämällä sinua tulemaan heidän kotiinsa? Ja näin tapahtui useita kertoja? 

En ole nyt aivan varma, että uskon tätä tarinaa...

Vierailija
66/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minäkin kostuin heti. Äkkiä Jamalin tykö.

Mamma

Vierailija
67/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.

Vierailija
68/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Itse toimin saman tyyppisesti. Oli niin vapautunut ja voimaantunut olo kun vihdoinkin erosin nalkuttavasta lihavasta akastani ja suuntasin etelään sinkkumiehenä. Tinder laulamaan ja joka ilta uusi kaunis nuori nainen kainalossa. 

Vierailija
69/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, montakohan tuplaespressoa he juovat päivässä, energiaa tuntui riittävän :) Enkä mä nyt tarkota vaan mitään sänkyjuttuja, vaan että juttua tuntui riittävän mxös raskaan työpäivän jälkeen. Itse olen tuollainen vaan lomalla :D

Työttömillä vätyksillä on energiaa myös täällä Suomessakin.

Vierailija
70/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on siis liian rumia miehiä että naiset lähtee italiaan panolomalle.

Suomessa on kyllä komeita miehiä, mutta harva täällä osaa olla hyvänä seurana. Juttua irtoaa vasta kännissä. Huomion osoittaminen ja flirttailu on myös monesti heikolla tolalla. Kokemattomuus näkyy sängyssä. Pidemmässä suhteessa tuolla ei ole niin väliä kun toista voi opettaa, mutta yhden illan jutussa on ikävää jos toinen on onneton räpeltäjä. 

Toki täältäkin hyviä panoja löytyy, mutta varmempaa se on monessa muussa paikassa. 

Vierailija
71/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä vätyksillä on energiaa myös täällä Suomessakin.

Onko tarjoilija/baarimikko susta työtön?

Vierailija
72/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on siis liian rumia miehiä että naiset lähtee italiaan panolomalle.

Suomessa on kyllä komeita miehiä, mutta harva täällä osaa olla hyvänä seurana. Juttua irtoaa vasta kännissä. Huomion osoittaminen ja flirttailu on myös monesti heikolla tolalla. Kokemattomuus näkyy sängyssä. Pidemmässä suhteessa tuolla ei ole niin väliä kun toista voi opettaa, mutta yhden illan jutussa on ikävää jos toinen on onneton räpeltäjä. 

Toki täältäkin hyviä panoja löytyy, mutta varmempaa se on monessa muussa paikassa. 

Saman havannon tein Norjassa. Kauriinsilmäisiä jykeväleukaisia miehiä, mutta ei niihin mitään kontaktia saanut jos ei itse ollut aktiivinen.

Vierailija
73/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ravannut monta vuotta Espanjassa ja aina on ollut joku kuuma lomaromanssi. Kokemusta myös parista italialaisesta ja kreikkalaisesta, mutta kyllä espanjalaiset on parhaita. Ne on lempeitä ja romanttisia, sekä tulisia rakastajia. Huh huh 🥵

Vierailija
74/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran korjaan että Italia on etelä-eurooppaa :D No ehkä pohjois-italian pohjoisimmat osat ylettää keski-eurooppaan. Mutta tää oli nyt tällainen turha nillitys. Kannattaa olla varovainen niiden italiaanojen kanssa, ettei käy niinkuin minulle. Tuo minun kepeä lomaromanssi on kestänyt nyt 15 vuotta.

Vierailija
75/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä vätyksillä on energiaa myös täällä Suomessa

Samanlaisia ne ovat täällä Suomessa, kola maistuu ja menojalkaa vipattaa.

Vierailija
76/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.

Siitä seksistä ei makseta, pinvastoin kaupan päälle saattaa saada aterian. Perustuu vapaa-ehtoisuuteen.

Vierailija
77/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note to self, jos nainen kertoo olleensa matkoilla niin ei jatkoon.

Tuskin sä tarvitset sitä mihinkään.

Vierailija
78/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä seksistä ei makseta, pinvastoin kaupan päälle saattaa saada aterian. Perustuu vapaa-ehtoisuuteen.

Eli ovat itse niitä maksullisia.

Vierailija
79/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note to self, jos nainen kertoo olleensa matkoilla niin ei jatkoon.

Musta on normaalia että kaikilla on ollut joku lomaromanssi. M37

Vierailija
80/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ovat itse niitä maksullisia.

Oikeesti, mee pois täältä. Tää ketju ei vastaa millään tapaa sun intressejä/arvoja, miksi vaivaudut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä