Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen lomalle, Tinder?

Vierailija
11.07.2025 |

Tähän on tultu. Haluan tuntea itseni naiseksi jälleen joten keski-eurooppa kutsuu. Miten olette tutustuneet paikallisiin miehiin? Tinderissä? Voin ihan suoraan sanoa että tavoitteena on merkityksetön seksiloma jonkun komean, nuoren italiaanon kainalossa. :D

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi jumalauta, käykö suomiakat yleisesti naittamassa itseään ulkomailla erojen jälkeen??

Kyllä ne tekee sitä Suomessakin. Kaikilla on joku arabi-stalkkeri yhden illan juttu, koska ei hekään noin vain ala ketään tuntematonta stalkkaamaan.

Vierailija
22/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten tmmärtää ettet kelpaa enää Suomessa miehille parisuhteeseen jos tuoillaiseen lähdet mukaan. Jokainen toki tekee vapaassa maailmassa mitä haluaa, mutta pitää muistaa että  teoilla on aina seuraukset.

Miksi minun pitäisi miehenä piitata, jos nainen on tuollaisen loman ennen minua pitänyt? Tässä iässä jo kaikilla on seksuaalinenhistoriansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten tmmärtää ettet kelpaa enää Suomessa miehille parisuhteeseen jos tuoillaiseen lähdet mukaan. Jokainen toki tekee vapaassa maailmassa mitä haluaa, mutta pitää muistaa että  teoilla on aina seuraukset.

Ei kuulosta suurelta menetykseltä. -Ap

Jos rehellisyys sekä rakkaus eivät ole sinulle tärkeitä arvoja sinulle, niin tuskinpa minulla on sinulle mitään tarjottavaa. Itse en vaihda naista kuin sukkia, odotan samaa myös naiseltani.

Vierailija
24/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on siis liian rumia miehiä että naiset lähtee italiaan panolomalle.

Vierailija
25/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen tyttöystäväni lähti reissuun ja petti siellä. Olisi silti halunnut jatkaa suhdetta, mutta mitäpä turhaa, joten annoin olla.

Kuulin häneltä jälkikäteen, että oli mennyt sitten uudestaan sen miehen luo ja olivat menneet jonnekin välimerelle veneellä. Jo parin päivän jälkeen mies oli ilmoittanut että hän on ollut niin monen naisen kanssa, että tuntee hänenkaltaisensa tapaukset, ja tietää että he eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä, ja oli siten antanut jääkylmää kohtelua loppureissun.

Että muistapa sitten, että jos haluat sen gigolon, niin parempi käyttäytyä kunnolla, eikä siten kuin suomalaisen miehen kanssa olet tottunut, varsinkaan kun et ulkonäöllä voi mitenkään kilpailla esim. italialaisten naisten kanssa.

Jäkäti jäkä. Ketä oikein kasvatat?

Vierailija
26/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on oikea asenne, ne miehet Italiassa ovat kyllä hurmaavia. Itsekin kävin tyttöporukalla Italiassa eroni jälkeen, ja kyllähän tuo paransi itsetuntoa. Miehet vihelteli perään ja eräs tuntematon mies osti ruusuja ja juoksi niiden kanssa perääni. Upeat muistot tuolta viikolta paristakin eri nuorukaisesta.

Samaa ahdistelukulttuuria äänestät Suomeenkin, paitsi että täällä uhreiksi joutuvat alaikäiset, eikä rumat, vanhat akat.

Ja tässä on syy miksi suomalaiset naiset menevät mieluummin vaikka sinne Italiaan, kuin tutustuvat suomalaisiin miehiin. 

Ai siksi että suomalaiset miehet eivät ahdistele rumia, vanhoja akkoja?

Vierailija
27/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisyys sekä rakkaus eivät ole sinulle tärkeitä arvoja sinulle, niin tuskinpa minulla on sinulle mitään tarjottavaa. Itse en vaihda naista kuin sukkia, odotan samaa myös naiseltani.

Miltä naiselta? Jäät neitsyeksi.

Vierailija
28/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi miehenä piitata, jos nainen on tuollaisen loman ennen minua pitänyt? Tässä iässä jo kaikilla on seksuaalinenhistoriansa.

Samaa mieltä. Jos AP on hyvännäköinen, niin olen hänestä lähtökohtaisesti kiinnostunut, ihan sama vaikka AP olisikin käynyt Jorgoksen pantavana. Ei haittaa. 

Ja toisaalta, jos AP ei ole hyvännäköinen, en hänestä kiinnostuisi koskaan. Ihan riippumatta siitä, onko AP käynyt Jorgoksen nussittavana vai ei. 

Vierailija
29/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on siis liian rumia miehiä että naiset lähtee italiaan panolomalle.

Ei vaan Suomessa ei ole tarpeeksi jänniä miehiä. Naiset ovat itsetuhoisia.

Vierailija
30/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse piitata mistään, mutta on  myös meitä miehiä jotka eivät juokse huorissa ja odottavat samoja arvoja myös naiselta. Ei tässä neisyyttä odoteta, mutta kyllä joku raja sentään täytyy ihmisillä olla.

Vierailija
31/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas siinä katkeraa tekstiä;) Sinä saat odottaa ihan mitä haluat, mutta kannattaa muistaa, että sinä et edusta kaikkia miehiä, et nyt, etkä koskaan. 

Vierailija
32/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas siinä katkeraa tekstiä;) Sinä saat odottaa ihan mitä haluat, mutta kannattaa muistaa, että sinä et edusta kaikkia miehiä, et nyt, etkä koskaan. 

En ymmärrä tätä nykypäivää.. Olen siis katkera kun haluan elää omien arvojeni mukaan? Teillä on oikeus elää kuten haluatte ja niin myös minulla.

Vierailija
33/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onneksi sinulta mitään pyytänytkään. Minun osaltani parisuhteet ovat toistaiseksi tässä, pari suhdetta sen sijaan kiinnostelee. -Ap

Vierailija
34/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on oikea asenne, ne miehet Italiassa ovat kyllä hurmaavia. Itsekin kävin tyttöporukalla Italiassa eroni jälkeen, ja kyllähän tuo paransi itsetuntoa. Miehet vihelteli perään ja eräs tuntematon mies osti ruusuja ja juoksi niiden kanssa perääni. Upeat muistot tuolta viikolta paristakin eri nuorukaisesta.

Samaa ahdistelukulttuuria äänestät Suomeenkin, paitsi että täällä uhreiksi joutuvat alaikäiset, eikä rumat, vanhat akat.

Ja tässä on syy miksi suomalaiset naiset menevät mieluummin vaikka sinne Italiaan, kuin tutustuvat suomalaisiin miehiin. 

Ai siksi että suomalaiset miehet eivät ahdistele rumia, vanhoja akkoja?

Ahdistelee ne niitäkin. Mutta siksi, että teidän käytös naisia kohtaan on tällaista.

Vierailija
35/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, komppaan minäkin, hyvä asenne ja Italia on hyvä idea! Mun vinkki on jäätelöbaari, ostat tiskiltä jäätelön mukaan, mulle tuli usein vaihtorahojen kanssa puhelinnumero :D

Vierailija
36/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen tyttöystäväni lähti reissuun ja petti siellä. Olisi silti halunnut jatkaa suhdetta, mutta mitäpä turhaa, joten annoin olla.

Kuulin häneltä jälkikäteen, että oli mennyt sitten uudestaan sen miehen luo ja olivat menneet jonnekin välimerelle veneellä. Jo parin päivän jälkeen mies oli ilmoittanut että hän on ollut niin monen naisen kanssa, että tuntee hänenkaltaisensa tapaukset, ja tietää että he eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä, ja oli siten antanut jääkylmää kohtelua loppureissun.

Että muistapa sitten, että jos haluat sen gigolon, niin parempi käyttäytyä kunnolla, eikä siten kuin suomalaisen miehen kanssa olet tottunut, varsinkaan kun et ulkonäöllä voi mitenkään kilpailla esim. italialaisten naisten kanssa.

Voi muru, ikävää että sulle kävi noin. Älä kuitenkaan projisoi sitä minuun. Mulla ei ole tarvetta kilp

*tirsk* no olisit nyt edes kirjoittanut että "smaragdinvihreät" silmät, pieni söpö hyppyrinenä, suloisesti pisamia ja kokoa taskuvenus :-D

Vierailija
37/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä nykypäivää.. Olen

En sanonut sinua katkeraksi, vaan tekstisi oli katkeraa. Ja juuri äsken väitit, että teoilla on seuraukset. Joo, sinun kohdallasi näin voi olla, mutta älä viitsi yleistää, koska se on ihan typerää.

Vierailija
38/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kysynyt suomalaisilta miehiltä mitään, silti tänne ilmestyi heti joku ulisemaan. Jätetään nämä huomiotta ja keskitytään niihin matkavinkkeihin

Vierailija
39/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onneksi sinulta mitään pyytänytkään. Minun osaltani parisuhteet ovat toistaiseksi tässä, pari suhdetta sen sijaan kiinnostelee. -Ap

Kannattaa unohtaa ne parisuhteet lopullisesti.

Vierailija
40/132 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa ne parisuhteet lopullis

Hyvin todennäköisesti näin, mutta eihän sitä tiedä jos joskus joku osuu kohdalle joka on sen arvoinen että luopuisin vapaudestani. Eihän sitä tiedä. Juuri nyt ei ainakaan kiinnosta ollenkaan sitoutua keneenkään. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän