Paljonko olisit valmis saamaan rahaa että päättäisit antaa arvokkaan äänesi Stubbille
Eli kuinka isolla summalla sinut pitäisi lahjoa suostuaksesi heittämään sielusi hukkaan?
Kommentit (17)
Stubbin vaalibudjetti on 1,5Meur. Äänioikeutettuja on 2,5Meur. Äänestys% on 70, eli 1,7M äänestää käy uurnilla. Tarvitaan puolet äänistä eli 0,85M ääntä mutta puolet näistä äänetstää anyway joten ääniä tarvitsee ostaa vain 0,43M ääntä
eli about 30eur ois yhden äänen hinta
Vierailija kirjoitti:
Stubbin vaalibudjetti on 1,5Meur. Äänioikeutettuja on 2,5Meur. Äänestys% on 70, eli 1,7M äänestää käy uurnilla. Tarvitaan puolet äänistä eli 0,85M ääntä mutta puolet näistä äänetstää anyway joten ääniä tarvitsee ostaa vain 0,43M ääntä
eli about 30eur ois yhden äänen hinta
Matematiikka ei selkeästi ole sun vahva laji. Paljonko on 30 EURx 430 000? 12 900 000 EUR.
Jos saan vaikka viiden vuoden palkan ja velat anteeksi niin annan kuuden vuoden kuuliaisuuden.
Sellasta summaa ei löydy millä jaksaisi tota ylimielistä lieroa katsella monta vuotta. Hyi helvata.
stubb on vähiten huono vaihtoehto valitettavasti..
hyvin menee suomella
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi, koska tarjolla olevista paras vaihtoehto minulle. Mulla ei ole sielua, mutta eipä ole kenelläkään muullakaan, koska sielut on taruja eikä sellaisia ole olemassa muissa kuin uskovaisten saduissa.
Äänestät Stubidoa ILMAISEKSI 😂😂😂😂😂
Vaihtoehdot sen verran heikkoja että ei paljoakaan.
Jos toisella kierroksella olisi vastakkain Haavisto ja kuka tahansa muu, joutuisi äänestämään sitä muuta riippumatta kuka se on.
Vierailija kirjoitti:
stubb on vähiten huono vaihtoehto valitettavasti..
hyvin menee suomella
Vähiten huono on Rehn. Itseasiassa mauttomin ja siksi ehkä paras vaihtoehto. Pitkän linjan poliitikko ainakin menneiltä vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi, koska tarjolla olevista paras vaihtoehto minulle. Mulla ei ole sielua, mutta eipä ole kenelläkään muullakaan, koska sielut on taruja eikä sellaisia ole olemassa muissa kuin uskovaisten saduissa.
>äänestää Stubbia ilmaiseksi
>ei sielua
yllättyneiden lista alla:
Jos äänten myyminen olisi maassamme luvallista, niin todennäköisesti minun ääneni maksaisi euron enemmän kuin Stubbilla ja hänen joukoillaan olisi varaa maksaa.
Ilmaiseksi. Eri maata kuin kansanvihollinen Li.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi. Eri maata kuin kansanvihollinen Li.
Parasta Lin äänestämisessä on, että Pekka saa vähemmän ääniä.
Mies jolle pääministerinkin tehtävät olivat liian ylivoimaisia ei koskaan oysty hoitamaan presidentin virkaa.
Ei jatkoon.