Eron jälkeen lomalle, Tinder?
Tähän on tultu. Haluan tuntea itseni naiseksi jälleen joten keski-eurooppa kutsuu. Miten olette tutustuneet paikallisiin miehiin? Tinderissä? Voin ihan suoraan sanoa että tavoitteena on merkityksetön seksiloma jonkun komean, nuoren italiaanon kainalossa. :D
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Note to self, jos nainen kertoo olleensa matkoilla niin ei jatkoon.
Musta on normaalia että kaikilla on ollut joku lomaromanssi. M37
Ei yhden illan juttu ole lomaromanssi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.
Jos haluaa seksiä, niin fiksua siinä tapauksessa. Säälittävämpää olisi, että haluaisi seksiä, mutta tekisi koko ajan sellaisia valintoja, jotka hankaloittavat seksin saamista.
Mä olen varmaan vähän yksinkertainen, mutta musta on kiva tosiaan että mies osaa puhua ja kuunnella, ja italialaiset miehet osaavat, jopa ne jotka omasta mielestään ovat ujoja.
Noin helppoa se on, naisten pokailu. Toki puhun vain omasta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Itse toimin saman tyyppisesti. Oli niin vapautunut ja voimaantunut olo kun vihdoinkin erosin nalkuttavasta lihavasta akastani ja suuntasin etelään sinkkumiehenä. Tinder laulamaan ja joka ilta uusi kaunis nuori nainen kainalossa.
Mammoilla meni kasetti jumiin. Niin tosiaan, tuohan on limaisen setämäistä. Eihän ap - nainen - voi olla limainen. Eihän?
Miksi menisi? Kiva jos seuraa löytyy sinkkumiehelle. Viesti vaan on kirjoitettu niin että se on hyvin selkeä provo. Jos haluaa herättää tuosta asetelmasta keskustelua, niin kannattaa jättää nuo voimaantumiset ja akattelut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Note to self, jos nainen kertoo olleensa matkoilla niin ei jatkoon.
Musta on normaalia että kaikilla on ollut joku lomaromanssi. M37
Ei yhden illan juttu ole lomaromanssi.
No lomapano sitten, ihan sama mikä sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, komppaan minäkin, hyvä asenne ja Italia on hyvä idea! Mun vinkki on jäätelöbaari, ostat tiskiltä jäätelön mukaan, mulle tuli usein vaihtorahojen kanssa puhelinnumero :D
Maine helpoista Suomi-naisista kiirinyt Italiaan saakka.
Miksi te ette sitten saa sitä p illua?
Puhut rumasti naisen sukuelimestä. Vastaus kysymykseesi: p... jahtaaminen ei kuulu arvoihini. Avioliitossa oman vaimon kanssa riittää. Typistätkö sinä naisen arvon p...kantotelineeksi?
Mukavaa lomaa AP! Muista aurinkosuoja.
Olin joskus portugalissa ja siellä algarven rannalla tapasin yhden paikallisen naisen ja me vietettiin koko loma yhdessä. Seksiä oli joka päivä. Naisella oli todella hieno talo rannalla ja vaikka minulla oli hotellihuone niin nainen pyysi yöksi sinne huvilaansa joka päivä. Se oli hauskaa, nainen vei minut viinijuhliin ja käytiin vesipuistossakin ja oltiin rannalla enimmäkseen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Italiassa löytää kyllä halutessaan seuraa myös ei-untuvikot. Olen melkein 50, ja tulin juuri kotiin matkalta eteläisestä Italiasta. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja yksin ei olisi tarvinnut olla, jos ei olisi halunnut. Vähän päälle kolmekymppisetkin tekee suoria ehdotuksia, tyyliin "lähdetäänkö meille?". En ollut seuranhakureissulla, mutta onhan se positiivinen huomio ja flirttailu imartelevaa, kun kotimaassa sellaista ei kovin usein tule kohdanneeksi. On toki selvää, mitä siinä ollaan vailla. Mutta jos on juurikin sänkyseuraa etsimässä, niin tarjontaa on tosiaan kuin karkkikaupassa.
Siis hetkinen, ymmärsinkö nyt oikein:
Sinä, kohta 50v nainen, vietit yksin aikaa italiassa kaduilla, kahviloissa yms paikoissa, ja kolmekymppiset miehet kävelivät suoraan luoksesi, ja avasivat keskustelun pyytämällä sinua tulemaan heidän kotiinsa? Ja näin tapahtui useita ke
Niin missähän kohtaa minä kirjoitin noin? Ehkä teit muutaman ihan oman tulkinnan. Varmaan siinä nyt kuitenkin hiukan ensin juteltiin ennen mitään ehdottelua, mutta useamman kerran olisin seuraksi kelvannut jatkamaan iltaa toisaalla. Arvelisin, että kolmekymppisellä, kivalta näyttävällä naisella on erinomaiset mahdollisuudet löytää seuraa niin halutessaan, etenkin jos kaipaa vaan kevyttä ja lyhyttä juttua ilman sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus portugalissa ja siellä algarven rannalla tapasin yhden paikallisen naisen ja me vietettiin koko loma yhdessä. Seksiä oli joka päivä. Naisella oli todella hieno talo rannalla ja vaikka minulla oli hotellihuone niin nainen pyysi yöksi sinne huvilaansa joka päivä. Se oli hauskaa, nainen vei minut viinijuhliin ja käytiin vesipuistossakin ja oltiin rannalla enimmäkseen muuten.
Juu. Nämä on musta näitä normaalien ihmisten lomajuttuja, ei mitkään Thaimaat (miehet) ja Gambiat (naiset).
Näin lähes 60-vuotiaana naisena annan AP:lle yhden vihjeen täydestä sydämestäni: älä kadu elämässäsi yhtään hyvää rakastajaa. Rakkaus voi loppua nopeasti ja katkerasti ja mustata hyvätkin muistot. Hetken ilo hyvästä rakastajasta voi olla paljon makeampi muisto. Ja parhaassa tapauksessa elämän aikana voi saada molempia useamman kerran. Ihmettelen tätä miesten katkeruutta että kukaan ei huoli sinua tuon jälkeen. Kuka hullu nyt tuleville miehille entisistä suhteista tai huveista kertoo. Vietä hauska kesä!
Vierailija kirjoitti:
Näin lähes 60-vuotiaana naisena annan AP:lle yhden vihjeen täydestä sydämestäni: älä kadu elämässäsi yhtään hyvää rakastajaa. Rakkaus voi loppua nopeasti ja katkerasti ja mustata hyvätkin muistot. Hetken ilo hyvästä rakastajasta voi olla paljon makeampi muisto. Ja parhaassa tapauksessa elämän aikana voi saada molempia useamman kerran. Ihmettelen tätä miesten katkeruutta että kukaan ei huoli sinua tuon jälkeen. Kuka hullu nyt tuleville miehille entisistä suhteista tai huveista kertoo. Vietä hauska kesä!
Amen, tämä!
Toivottavasti ap tulee matkan jälkeen kertomaan miten meni. Ihan fiiliksissä hänen puolestaan.
Mene. Itse mietin lämmöllä yhden ranskalaisen miehen *yrpää, oli yksi täydellisimmistä ikinä.
Alkaa kuulostaa hyvältä! Pitäisiköhän itsekin lähteä? Onko vain Italia noin hyvä, vai myös Kreikka ja Espanja?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap tulee matkan jälkeen kertomaan miten meni. Ihan fiiliksissä hänen puolestaan.
Sama! Tule kertomaan, miten meni.
Ei Italiassa tarvitse Tinderiä, tuleevat iholle ilmankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverina tuollainen mimmi joka on jakanut kaikille toosaansa koko elämän. Nyt yli 40v ja miehet kadonneet. Yrittää vihjailla parisuhteesta kun sinkkuja ollaan kummatkin, mutta en todellakaan ota tuollaista jakorasiaa. Ällöttää ajatus millaista elämää on viettänyt. Ihmisten pitäisi ymmärtää, että teolla on seuraukset ja ei pidä elää miten haluaa jos haluaa parisuhteen rehellisen ihmisen kanssa.
Lakkaa nyt saatana jankkaamasta näitä tarinoitasi tähän ketjuun. :D Sama kirjoitustyyli kuin aikaisemmassa missä tyttöystävä petti ja lähti välimerelle::D
Ei ole sama. Minä kirjoitin sen välimeritarinan. En ole muuten koskenut suomalaisiin naisiin vuosikausiin, vaan tapaillut eri maalaisia naisia. Kannustan niin miehiä, kuin naisia etsimään puolisot ulkomailta. Suomalaisten miesten ja naisten ei tule sekaantua toisiinsa. Näkee millaisia mielisairauksia tulee kun geenipooli pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.
Siitä seksistä ei makseta, pinvastoin kaupan päälle saattaa saada aterian. Perustuu vapaa-ehtoisuuteen.
Eli mies joutuu tuossakin tapauksessa maksamaan, aterian tarjoamisen muodossa.
Italiassa miehet pitävät henkilökohtaisena loukkauksena, jos nainen tarjoutuu maksamaan edes omansa.
Kuulostaa hyvin 50-lukulaiselta provider -meiningiltä. Käytännössä nainen on rahaa vastaan miehen kanssa. Voitte kutsua miksi sitä haluatte, mutta maailman vanhin kikka se on silti.
Entinen tyttöystäväni lähti reissuun ja petti siellä. Olisi silti halunnut jatkaa suhdetta, mutta mitäpä turhaa, joten annoin olla.
Kuulin häneltä jälkikäteen, että oli mennyt sitten uudestaan sen miehen luo ja olivat menneet jonnekin välimerelle veneellä. Jo parin päivän jälkeen mies oli ilmoittanut että hän on ollut niin monen naisen kanssa, että tuntee hänenkaltaisensa tapaukset, ja tietää että he eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä, ja oli siten antanut jääkylmää kohtelua loppureissun.
Että muistapa sitten, että jos haluat sen gigolon, niin parempi käyttäytyä kunnolla, eikä siten kuin suomalaisen miehen kanssa olet tottunut, varsinkaan kun et ulkonäöllä voi mitenkään kilpailla esim. italialaisten naisten kanssa.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 taas joku vaj#kki miekkosen esittäjä. Tiedoksesi, että italiaanot rakastavat vaaleutta. Eikä italialaisissa naikkosissa ole mitään erityistä eivätkä he usein edes tykkää italiaanomiekkosista, koska he ovat mammanpoikia valtaosa ja epäkehittyneitä (korvien välistä.) Minäkin tiedostan tämän, mutta silti olen italiaanoihin päin xdddd siis niihin ei-stereotyyppisiin.