Eron jälkeen lomalle, Tinder?
Tähän on tultu. Haluan tuntea itseni naiseksi jälleen joten keski-eurooppa kutsuu. Miten olette tutustuneet paikallisiin miehiin? Tinderissä? Voin ihan suoraan sanoa että tavoitteena on merkityksetön seksiloma jonkun komean, nuoren italiaanon kainalossa. :D
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.
Siitä seksistä ei makseta, pinvastoin kaupan päälle saattaa saada aterian. Perustuu vapaa-ehtoisuuteen.
Eli ovat itse niitä maksullisia.
Oikeesti, mee pois täältä. Tää ketju ei vastaa millään tapaa sun intressejä/arvoja, miksi vaivaudut?
Se on tän palstan jankuttajainceli, joka änkeää joka ikiseen ketjuun jossa puhutaan mitään seksista tai parisuhteista. Säälittävä yksinäinen reppana 😫
Pidä hauskaa, nuori likkahan tuota olet vielä. Kerkeät vielä ihastua ja rakastua ja luultavasti pettyäkin meihin miehiin vielä toistamiseen. Mutta eläminen, se kuuluu nuoruuteen.
M52
Nyt on lentoliput varattu, perjantaina lähden! -Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidä hauskaa, nuori likkahan tuota olet vielä. Kerkeät vielä ihastua ja rakastua ja luultavasti pettyäkin meihin miehiin vielä toistamiseen. Mutta eläminen, se kuuluu nuoruuteen.
M52
Kiitos! Varmasti pidän hauskaa! -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Tuu sit kertoo kuin kävi 😉
Intiassa käy varma flaksi. Siellä tosin voi saada monta romeota kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Tuu sit kertoo kuin kävi 😉
Joukkoraiskattuna hivin saaneena tulee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että nähtävyyksiä ja munaa? :D Kuulostaa kivalta, tinderiä oon itse käyttänyt Italiassa ja olihan se aika karkkikauppa. Vaalealla ja hoikalla Suomitytöllä on Italiassa vientiä.
No voihan sen noinkin ilmaista. :D Vaalea en ole vaan luonnollinen punapää, mutta hoikka kyllä. Jospa se irtoaa mullekin. :D -Ap
Nainen kuin nainen saa seksiä, joten älä huoli, kyllä irtoaa!
Vierailija kirjoitti:
M52
Hyvin sanotettu.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on säälittävää, että joku valitsee lomansa sen vuoksi että saa seksiä. Tulee mieleen ne thaikuissa ravaavat kiimaiset sedät.
Siitä seksistä ei makseta, pinvastoin kaupan päälle saattaa saada aterian. Perustuu vapaa-ehtoisuuteen.
Eli mies joutuu tuossakin tapauksessa maksamaan, aterian tarjoamisen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu, vaan voi molempien näin halutessa tarjota aterian. Aterian tarjoaminen ei ole seksistä maksamista. Voit vaikka testata tätä, mene maksulliselle ja ehdota että maksat ruoalla. Huomaat sitten miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit pointin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa miehet pitävät henkilökohtaisena loukkauksena, jos nainen tarjoutuu maksamaan edes omansa.
Uu kivaa matkaa AP! Italia on ihana, ja miehet kyllä lähestyy helposti. Itse olin oman poikakaverin kanssa ja silti ihan suoraa flirttiä ja ehdottelua tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, komppaan minäkin, hyvä asenne ja Italia on hyvä idea! Mun vinkki on jäätelöbaari, ostat tiskiltä jäätelön mukaan, mulle tuli usein vaihtorahojen kanssa puhelinnumero :D
Maine helpoista Suomi-naisista kiirinyt Italiaan saakka.
Katkera inkkeli liittyi keskusteluun.
Hyviä muistoja. Mullon vieläki ne puhelinnumerolappuset tallessa, löydän ne välillä siivotessa ja purskahdan nauruun kun yritän muistella kuka oli kuka (ja ei, en soittanut kaikille)
Tällä palstalla olisi ihan kiva keskustella ilman näitä jankkaajia
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Itse toimin saman tyyppisesti. Oli niin vapautunut ja voimaantunut olo kun vihdoinkin erosin nalkuttavasta lihavasta akastani ja suuntasin etelään sinkkumiehenä. Tinder laulamaan ja joka ilta uusi kaunis nuori nainen kainalossa.
Mammoilla meni kasetti jumiin. Niin tosiaan, tuohan on limaisen setämäistä. Eihän ap - nainen - voi olla limainen. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, komppaan minäkin, hyvä asenne ja Italia on hyvä idea! Mun vinkki on jäätelöbaari, ostat tiskiltä jäätelön mukaan, mulle tuli usein vaihtorahojen kanssa puhelinnumero :D
Maine helpoista Suomi-naisista kiirinyt Italiaan saakka.
Miksi te ette sitten saa sitä p illua?
Thaimaassa sedät maksavat seksistä. Kreikassa taas rantojen pojat/miehet panevat (yleensä) ilmaiseksi, gigolot sitten toki asia erikseen.