Eron jälkeen lomalle, Tinder?
Tähän on tultu. Haluan tuntea itseni naiseksi jälleen joten keski-eurooppa kutsuu. Miten olette tutustuneet paikallisiin miehiin? Tinderissä? Voin ihan suoraan sanoa että tavoitteena on merkityksetön seksiloma jonkun komean, nuoren italiaanon kainalossa. :D
Kommentit (132)
Italia on kyllä tähän tarkoitukseen loistokohde, jätskibaareista ja kahviloista tuli yleensä tuotteen mukana puhelinnumero. Ei siellä itse tarvitse ketään iskeä, miehet tulevat luokse. Oletko ap minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten tmmärtää ettet kelpaa enää Suomessa miehille parisuhteeseen jos tuoillaiseen lähdet mukaan. Jokainen toki tekee vapaassa maailmassa mitä haluaa, mutta pitää muistaa että teoilla on aina seuraukset.
Ei kuulosta suurelta menetykseltä. -Ap
Jos rehellisyys sekä rakkaus eivät ole sinulle tärkeitä arvoja sinulle, niin tuskinpa minulla on sinulle mitään tarjottavaa. Itse en vaihda naista kuin sukkia, odotan samaa myös naiseltani.
En ole onneksi sinulta mitään pyytänytkään. Minun osaltani parisuhteet ovat toistaiseksi tässä, pari suhdetta sen sijaan kiinnostelee. -Ap
Toistan, sulla on oikea asenne. Pääasia että alat pitää itsestäsi omana itsenäsi, ne miehet on vaan semmonen lisäjuonne, jos on ollakseen.
Ooh, annas kun ennustan: eukko lähtee Italiaan panemaan, tapaa siellä Guidon, viettää rattoisan itsenäisen naisen loman ja sitten....voi ei....Guidon tummat silmät lumosivat neitokaisen tämän vastarinnasta huolimatta, ja syksyn tullen naikkonen hommaa Guidon koto-Suomeen parisuhteilemaan. Kaks kuukautta menee kivasti, sitten Guido hoksaa naapurin Lissun ja tsilleen. Näin se tyypillisesti menee. Ollaan muka kovaa panomuijaa mutta eron jälkimainingeissa se uusi suhde kuitenkin kutkuttaa liikaa kun hormonitkin on sekaisin.
Mistä Lähtien Italia on ollut Keski-Eurooppaa?
Vierailija kirjoitti:
Että sellanen simpsakka emäntä siellä sitten. No, kai sitä saa nainenkin huorissa käydä, ei siinä. Mutta sitä munaa saisi tuollainen punatukkainen "Ihanuus" kyllä ihan koto-Suomessakin eikä tarttis maksaa matkoja ja sen gigolon taskurahoja.
En minä ajatellut seksityöläisiin sotkeutua kuitenkaan. Onhan tuota kotimaistakin tarjolla kieltämättä, mutta ei taida kotimaisista löytyä komeaa miestä, joka osaa keskustella ja tanssiakin ja pitää naista hyvänä. Ja ennenkaikkea, Suomessa ei saa italialaista ruokaa. Ainakaan hyvää sellaista. -Ap
Kauhee haloo kun nainen haluaa seksiä ulkomailla. Siitä vaan vaikka kateelliset ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverina tuollainen mimmi joka on jakanut kaikille toosaansa koko elämän. Nyt yli 40v ja miehet kadonneet. Yrittää vihjailla parisuhteesta kun sinkkuja ollaan kummatkin, mutta en todellakaan ota tuollaista jakorasiaa. Ällöttää ajatus millaista elämää on viettänyt. Ihmisten pitäisi ymmärtää, että teolla on seuraukset ja ei pidä elää miten haluaa jos haluaa parisuhteen rehellisen ihmisen kanssa.
Lakkaa nyt saatana jankkaamasta näitä tarinoitasi tähän ketjuun. :D Sama kirjoitustyyli kuin aikaisemmassa missä tyttöystävä petti ja lähti välimerelle::D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverina tuollainen mimmi joka on jakanut kaikille toosaansa koko elämän. Nyt yli 40v ja miehet kadonneet. Yrittää vihjailla parisuhteesta kun sinkkuja ollaan kummatkin, mutta en todellakaan ota tuollaista jakorasiaa. Ällöttää ajatus millaista elämää on viettänyt. Ihmisten pitäisi ymmärtää, että teolla on seuraukset ja ei pidä elää miten haluaa jos haluaa parisuhteen rehellisen ihmisen kanssa.
Lakkaa nyt saatana jankkaamasta näitä tarinoitasi tähän ketjuun. :D Sama kirjoitustyyli kuin aikaisemmassa missä tyttöystävä petti ja lähti välimerelle::D
Sama tyyli ehkä, en tiedä kun en ole ketjuun mitään kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten tmmärtää ettet kelpaa enää Suomessa miehille parisuhteeseen jos tuoillaiseen lähdet mukaan. Jokainen toki tekee vapaassa maailmassa mitä haluaa, mutta pitää muistaa että teoilla on aina seuraukset.
Miksi minun pitäisi miehenä piitata, jos nainen on tuollaisen loman ennen minua pitänyt? Tässä iässä jo kaikilla on seksuaalinenhistoriansa.
Sinun ei tarvitse piitata mistään, mutta on myös meitä miehiä jotka eivät juokse huorissa ja odottavat samoja arvoja myös naiselta. Ei tässä neisyyttä odoteta, mutta kyllä joku raja sentään täytyy ihmisillä olla.
Voi kun sinulta ei nyt kysytty mitään. Miksi kenenkään pitäisi välittää mitä mieltä sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Italia on kyllä tähän tarkoitukseen loistokohde, jätskibaareista ja kahviloista tuli yleensä tuotteen mukana puhelinnumero. Ei siellä itse tarvitse ketään iskeä, miehet tulevat luokse. Oletko ap minkä ikäinen?
Olen 34, en mikään ihan untuvikko enää. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyli ehkä, en tiedä kun en ole ketjuun mitään kirjoittanut.
Älä jaksa valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikea asenne, ne miehet Italiassa ovat kyllä hurmaavia. Itsekin kävin tyttöporukalla Italiassa eroni jälkeen, ja kyllähän tuo paransi itsetuntoa. Miehet vihelteli perään ja eräs tuntematon mies osti ruusuja ja juoksi niiden kanssa perääni. Upeat muistot tuolta viikolta paristakin eri nuorukaisesta.
Miehenä voi kokea samaa... no siinä maassa minne taas lomalla matkaan. Elämä ei ole kuitenkaan ihan reilua koska naiset saavat kohtelun ilman maksua, mutta moraalisesti melko kyseenalaista toimintaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikea asenne, ne miehet Italiassa ovat kyllä hurmaavia. Itsekin kävin tyttöporukalla Italiassa eroni jälkeen, ja kyllähän tuo paransi itsetuntoa. Miehet vihelteli perään ja eräs tuntematon mies osti ruusuja ja juoksi niiden kanssa perääni. Upeat muistot tuolta viikolta paristakin eri nuorukaisesta.
Miehenä voi kokea samaa... no siinä maassa minne taas lomalla matkaan. Elämä ei ole kuitenkaan ihan reilua koska naiset saavat kohtelun ilman maksua, mutta moraalisesti melko kyseenalaista toimintaa molemmat.
Ne Italialaiset eivät ole mitenkään pakotettuja toimimaan noin, että saisivat elannon. Ne thai naiset ovat.
Ehdottomasti matkalle, voit istua kahvilassa espressolla, syödä hyvin ja nauttia elämästä, mieli varmasti piristyy vaikka ei olisi mitään säpinääkään! Tosin, jos istut kahvilassa kirja nenän edessä, varmasti joku tulee pörräilemään sun luo.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä puhelinnumeroita ihan kaikille naisille siellä tarjota :D
Olen itse reissannut Italiassa työn puolesta lukuisia kertoja, eikä minulle ole siellä kertaakaan puhelinnumeroa tarjottu. Mutta italialaisten miesten kanssa on kyllä kiva jutella, ovat hymyileviä, puheliaita ja kaikin puolin hyviä seuramiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet sama tyyppi joka aiemmin kertoi että tyttöystävä petti ja lähti välimerelle. Mutta vastataan nyt ihan huumorilla. Olen 34 ja minulla on ollut neljä seksikumppania. Että en ole "jakanut toosaa kaikille" ja mitä hittoa sitten, vaikka olisinkin? En halua parisuhteeseen sinun kanssasi, vaikka olisimme kaksi viimeistä ihmistä maan päällä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sama tyyppi joka aiemmin kertoi että tyttöystävä petti ja lähti välimerelle. Mutta vastataan nyt ihan huumorilla. Olen 34 ja minulla on ollut neljä seksikumppania. Että en ole "jakanut toosaa kaikille" ja mitä hittoa sitten, vaikka olisinkin? En halua parisuhteeseen sinun kanssasi, vaikka olisimme kaksi viimeistä ihmistä maan päällä. -Ap
Älkää vastatko hänelle. Pilaa koko ketjun kun kinastelette trollin kanssa.
No Italiassa löytää kyllä halutessaan seuraa myös ei-untuvikot. Olen melkein 50, ja tulin juuri kotiin matkalta eteläisestä Italiasta. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja yksin ei olisi tarvinnut olla, jos ei olisi halunnut. Vähän päälle kolmekymppisetkin tekee suoria ehdotuksia, tyyliin "lähdetäänkö meille?". En ollut seuranhakureissulla, mutta onhan se positiivinen huomio ja flirttailu imartelevaa, kun kotimaassa sellaista ei kovin usein tule kohdanneeksi. On toki selvää, mitä siinä ollaan vailla. Mutta jos on juurikin sänkyseuraa etsimässä, niin tarjontaa on tosiaan kuin karkkikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellanen simpsakka emäntä siellä sitten. No, kai sitä saa nainenkin huorissa käydä, ei siinä. Mutta sitä munaa saisi tuollainen punatukkainen "Ihanuus" kyllä ihan koto-Suomessakin eikä tarttis maksaa matkoja ja sen gigolon taskurahoja.
En minä ajatellut seksityöläisiin sotkeutua kuitenkaan. Onhan tuota kotimaistakin tarjolla kieltämättä, mutta ei taida kotimaisista löytyä komeaa miestä, joka osaa keskustella ja tanssiakin ja pitää naista hyvänä. Ja ennenkaikkea, Suomessa ei saa italialaista ruokaa. Ainakaan hyvää sellaista. -Ap
Löytyy toki kotimaastakin tuollaisia miehiä, mutta niillä on kaikilla jo poikaystävät. N33