Mikä yksi pieni teko on muuttanut elämäsi suunnan?
Kommentit (167)
Aamulla en tiennyt, että illalla lähden kälppimään siittä avioliitosta. Tapahtui ns. viimeinen pisara. Naapuriin soitttamaan taksi, lapsi ja sen tavarat mukaan, ja suunta vanhemmilleni. Siitä se lähti ja aika nopeastikin sujumaan uusi elämä. Muutin kuin ihan eri ihmiseksikin. Kymmenen vuotta olin elänyt helvetinmoisen kontrollin ja pelon alla. Kun se loppui, löysin itsestäni iloisen ja vapaan ihmisen.
Olin nuorena kovin ujo. Olin jo yli kahdenkymmenen, kun ensimmäisen kerran rohkenin hyväillä tytön sukupuolielimiä alus- ja sukkahousujen päältä. Se muutti KAIKEN.
Sen jälkeen havaitsin, että KAIKKI tytöt, joiden kanssa tulin tekemisiin, pitivät kovasti, kun sormella hyväili heidän emätintään sisältäpäin, myös ihan vain jutellessa ilman kummankaan tarkoitusta edetä romanssiin. Kynis.mi
Minun elämäni muuttanut teko on se, että päätin muuttaa asennettani ja tietoisesti ajattelemaan, että kaikki menee aina parhain päin.
Halusin muutama vuosi sitten kokeilla homoseksiä. Pääsinkin kokeilemaan, mutta jäin tästä valitettavasti kiinni (tämä salaisuus oli tarkoitus viedä mukanani hautaan). Juttu levisi kaikille sukulaisille ja läheisille. Järjestin salaa muuton toislle puolelle maata, vaihdoin puhelinnumeroni sekä salasin uuden ja poistin myös kaikki sosiaalisen median tilini. Lähdin vain hiljaa pois, kenellekään en ilmoittanut mitään. En sisaruksille, vanhemmille tai muille sukulaisille. Työstäni irtisanouduin kirjallisesti.
Kyllä helpotti kun ei tarvinnut elää häpeän kanssa ja kuunnella ihmisten kitinää kuinka he hyväksyvät minut sellaisena kun olen. Minä en hyväksy sitä että he hyväksyvät.
Katkaisin välit "kavereihin" joiden perässä matkustelin satoja kilometrejä ympäri Suomen, mutta yksikään heistä ei koskaan tullut vastavuoroisesti kyläilemään luokseni.
Valitsin Jeesus Kristuksen Herrakseni.